Godaste maten?

Medlem
Godaste maten?

Äckligaste maten Levergryta
Godaste maten Ej dömt än

--------------------------

ja, vad tycker ni är den äckligaste maten?
själv är det tjockpannkaka som kan få mig att spy, finns det något värre?

----

final, rösta nu!

Medlem

Ostkaka


signatur

Rawr

Medlem

Lax


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Smörgåstårta är riktigt äckligt.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Tjockpannkaka är ju skit gott!

Men raggmunk å haggis... usch!

Medlem

Surströmming. Fy fan...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

bruna bönor


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

kåldolmar. nasty...


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Skolmaten


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Skolmaten

Att det finns folk som klagar på mat man får gratis medan miljontals människor i resten av världen svälter ihjäl gör mig irriterad.

Kan dock tillägga att blodpudding inte är det godaste som finns.:\


signatur

Sånt e livet

Medlem
Skrivet av Ante.:
Skrivet av Jericho:

Skolmaten

Att det finns folk som klagar på mat man får gratis medan miljontals människor i resten av världen svälter ihjäl gör mig irriterad.

Gratis och gratis, vi betalar skatt. Ska man då inte kunna kräva lite kvalitè? Varför ska vi som kan leva ett drägligt liv inte göra det utan skuldkänslor för att andra har det sämre? Våran skolmat har inget med bristen på mat i andra delar av världen att göra.

Jag irritetar mig på folk som gör sånna kommentarer som du.

OnT: Skaldjur


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Ariath:

Smörgåstårta är riktigt äckligt.

Måste nog fasen hålla med, det går att äta, men jag anser ändå att det måste varit någon (fett) sadist som uppfunnit denna "maträtt". det är enbart och bara för mycket av onyttigt fettframkallande kan-ge-dig-tjugo-blodproppar-per-bet ingredienser. URK.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Kebab smakar fan illa:down:

Medlem

Surströmming
Oxfilé
Rostbiff
Lax
Sill
Äggvita
Paprika
Wok

Osv.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

all typ av "mat" från snabbrmatsresturanger

Medlem

Vad som helst från mc:d får min mage att vrida sig.

Medlem

Hur fan kan ni inte gilla lax?!

Strömming tycker jag dock smakar illa :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Surströmming
Oxfilé
Rostbiff
Lax
Sill
Äggvita
Paprika
Wok

Osv.

paprika, äggvita, sill och oxfile är ju underbart!

smörgåstårta är ingen höjdare men det är ju ändå inte jätteäckligt.

Sen så måste man ju säga "100%" fullkorns makaroner/spagetti.. usch

Medlem

Som WaltX, Wok!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Lax

Jag håller fan med


signatur

I am the liquor

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Surströmming. Fy fan...

+1.

Ostron är ganska så jävla äckligt det också.

Medlem
Skrivet av Ante.:
Skrivet av Jericho:

Skolmaten

Att det finns folk som klagar på mat man får gratis medan miljontals människor i resten av världen svälter ihjäl gör mig irriterad.

Kan dock tillägga att blodpudding inte är det godaste som finns.:\

Varför i - ursäkta språket - helvete borde jag vara nöjd med mat som är under all kritik bara för att det finns miljontals människor i världen som svälter? Om jag tycker att maten är dålig så har jag - enligt dig - inte rätten att tycka det bara för att det finns andra som svälter? Förstår inte alls ett så korkad resonemang.

Varför skulle t.ex "barnen i afrika" bli gladare om jag motvilligt åt någonting som jag tycker är motbjudande?

Medlem

här i sverige erbjuds man mat men i svältande länder så får man leta för att få mat..

Medlem

Folk klagar på suströmming, lax & sill!
Hur kan man INTE gilla det?

OnT: Måste nog säga att jag Aldrig gillat blodpudding... Fyfan.. Usch.. Sedan som någon ovan sa. Skolmaten. Den var riktig vidrig när jag gick i skolan.

Medlem
Skrivet av Aiek:

här i sverige erbjuds man mat men i svältande länder så får man leta för att få mat..

Och? Ska vi ha det dåligt för att andra har det dåligt? Ska vi inte tänka på oss själva i första hand? Men visst. Skänk bort all din mat du så får vi se hur bra du mår sen utan mat...

Medlem

blodpudding


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

All mat med överdrivet mycket lök i, konsistensen av lök ger mig kväljningar av någon konstig anledning.

En fråga till er som hatar surströmming: Var det doften som skrämde bort er innan ni hann smaka? Så var det för mig nämligen men jag tog mig i kragen och smakade, och till min förvåning så smakade det gott

Medlem
Skrivet av Ante.:
Skrivet av Jericho:

Skolmaten

Att det finns folk som klagar på mat man får gratis medan miljontals människor i resten av världen svälter ihjäl gör mig irriterad.

Kan dock tillägga att blodpudding inte är det godaste som finns.:\

Vad fan är dealen? Du tycker alltså inte vi ska klaga på boränta, skatter, spelpris, IPRED osv...bara för att många människor i Afrika inte har ett eget hus, en fast inkomst eller tillgång till datorer?

Dessutom är skolmaten inte gratis.

Snälla, tänk lite mer, du har blivit indoktrinerad med det där tankesättet.

On topic: Jag gillar det mesta som har tagits upp innan mig, förutom surströmming.

Off topic igen:

Citat:

"här i sverige erbjuds man mat men i svältande länder så får man leta för att få mat.. "

Säger som Kemp, och? Vad är din poäng? Trodde du att det där skulle fungera som en upplysning?

Här i sverige erbjuds man datorer. Oops, nu får vi inte klaga på att minnet är för litet. Nu får vi inte klaga på att spelet laggar. Nu får vi inte klaga på att datorn stängs av var 10e minut.

Vi borde givetvis vara tacksamma för det som erbjuds, men inte fan ska vi låta bli att kritisera erbjudandet? Utvecklingen stannar av om vi inte förbättrar saker och ting.

OnT ännu en gång: Jag gillar inte att käka peppar.

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Kebab smakar fan illa:down:

Det är ju gott som fan.

Lax är också en höjdare.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Skrivet av Shrudder:
Skrivet av HollowMan:

Kebab smakar fan illa:down:

Det är ju gott som fan.

Lax är också en höjdare.

Kebab är en livsstil:D

Kalvdans - Tanken på matlagningen i 6 årslekis ger mig fortfarande kväljningar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skriv svar