FPS-dokumentär på gång med John Carmack, Warren Spector, American McGee med flera

Robot
FPS-dokumentär på gång med John Carmack, Warren Spector, American McGee med flera

Ska bli "den ultimata dokumentären".

#first-person-shooter, #fps


Medlem

Rubriken säger John Carmack medan brödtexten säger John Romero.

Avstängd
Skrivet av anarfox:

Rubriken säger John Carmack medan brödtexten säger John Romero.

Hahahahaha. Båda är ju fantastiska. Men Carmack är ju legenden man vill höra i spdana här sammanhang.

Medlem

Var ju lite sugen, men sen så såg jag att Randy ska vara med😐

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Hahahahaha. Båda är ju fantastiska. Men Carmack är ju legenden man vill höra i spdana här sammanhang.

Båda två är med.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Avstängd
Skrivet av matt76:

Båda två är med.

Antydde jag något annat?

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Antydde jag något annat?

ja


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

en dokumentär av NRW? känns shady.

NRW gör ingenting utan profit-motiv, och detta kommer med största sannolikhet vara främst ett promotionverktyg för deras artister, och en speldokumentär i andra hand.

NRW blev stora genom att ladda upp folks musik till sin youtubekanal utan att fråga artisterna om lov, och var noga med att promota sin merch i slutet av varje video. sedan när dom vuxit till sig och olovligt monetizat till sig tillräckligt med pengar på okända artisters musik så drog dom igång en egen label och började signa egna artister, som dom sedan promotade hårt framför artisterna dom blev stora på.

tyckte detta såg intressant ut först, men kan nästan garantera att musiken i dokumentären kommer ta större plats än carmack och gänget.

edit: tydligen ingår NRW enbart som partner, och är inte dom som ligger bakom dokumentären. ökar förhoppningarna helt klart.

Medlem

Sååå pepp!!! (min favoritgenre)

1
Skriv svar