Årets Gamescom sparkar igång med en 2 timmar lång spelshow

Robot
Årets Gamescom sparkar igång med en 2 timmar lång spelshow
Avstängd

Höjdpunkten och snackisen kommer i vanlig ordning vara Geoff's skor. Sjukt spänd på att se om hans fötter har växt något sedan E3!

Medlem

Kommer vi få se Elden Ring!?!?!? Längesen det var några rykten om det nu!

Medlem
Skrivet av Thane:

Kommer vi få se Elden Ring!?!?!? Längesen det var några rykten om det nu!

Hoppas inte

Medlem
Skrivet av Thane:

Kommer vi få se Elden Ring!?!?!? Längesen det var några rykten om det nu!

Skrivet av GarfieldPower:

Hoppas inte

Men de visade ju spelet på E3 räcker inte det?

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Men de visade ju spelet på E3 räcker inte det?

Är ett skämt om att det innan varje mässa, state of play eller liknande har kommit rykten om Elden Ring det senaste året

Medlem

Hoppas på något intressant, gissar på mest utfyllnad, men vem vet.

Nu efter att Elden Ring har visats hoppas jag vi får höra något om mitt näst mest efterlängtade spel just nu:

Sen kan man ju drömma om något från Silent Hill. Jag tror detta är på väg, men om det blir detta event återstår att se.

Datum för Atomic Heart vore ju trevligt också. Finns säkert mer, men kommer inte på något just nu.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Dags att visa upp lite nextgen-only-titlar. Tyckte förra konsolgenerationen börja trist men den här generation är ju den tråkigaste hittills. För mycket skitsnack och ursäkter om covid, stödja den gamla konsol-generationen och nextgenuppdateringar.

Feghet från spelföretagen och låga förväntningar från kunderna är vad det är. Wow den här nya konsolen presterar så mycket bättre än skräpet jag hade innan, yeah no shit.

För en PC användare känns det som utvecklingen stannat av senaste 5 åren. Liksom orka bry sig om självklarheter som snabba laddtider, hög upplösning och bildfrekvens, vart fan är de riktiga nextgen-spelen!?

Medlem

Fram med Keighley bingot, några av sakerna man kan ha på listan :

- Framträdande av Hideo Kojima

- Minst ett cringe live-framträdande av något whacko band / sångare.

Något mer?

Medlem

Jävlar vad han hustlar, Keighley... Lyckas ju trycka in sig själv överallt och har alltid rått ihop rikligt med 'brand synergy' och 'cross promotion'...

Det där blir aldeless för amerikanskt för mig, det...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Thane:

Är ett skämt om att det innan varje mässa, state of play eller liknande har kommit rykten om Elden Ring det senaste året

Ah, förstår då.

Medlem

riots nya mmo kommer visas lite utav hajp!

1
Skriv svar