Första kvartalets bästa spel

Medlem
Första kvartalets bästa spel

Helt sjukt kul spelvår med tanke på hur dött det var förra året vid den här tiden


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Bara GoWIII som är bra i den listan.

Medlem

Saknar Metro...borde bytas mot WoP.

Respekterar FZas val men Wings of Prey är då inte i närheten av någon simulation.. , knappt några damage models m.m oavsett svårhets grad, en sorgligt konsol-variant omgjort för att funka på PC av ett av historiens bästa PC spel.

Sow blir grejor det ;P

Medlem

Call of Pripyat är klart bättre än Bioshock 2

Moderator | Testpilot
Skrivet av skoknytshjärnkollaps:

Bara GoWIII som är bra i den listan.

Ja inte hade du en vid spelsmak iallafall. Fan så dystert.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

God Of War III och Heavy Rain är högst på min lista!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Bra jobbat, Calle! Kittlar i magen varje gång jag läser dina artiklar.

Medlem

Så klart är 2010 spelets år med dom stora favoriterna för mig Mw2 och napoleon tror jag ska testa supreme commander också detta år äger skitbra recension:D !!

Medlem

Bayonetta och Mass Effect 2 ligger högst upp för mig på den där listan. Bad Company 2 kommer strax där efter. Kanske ska ta och prova på MP-delen i det spelet någon gång


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Bioshock 2? Jag köpte det och avinstallera det lika snabbt. Så jävla dåligt att släppa ett ofärdigt spel. De har väl inte än fixat buggarna misstänker jag.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Kanske ska ta och prova på MP-delen i det spelet någon gång

99% av spelupplevelsen i Bad Company 2 är i Multiplayer-delen... Man köper inte ett Battlefield spel för singleplayer-delen :P.

Medlem

På senare tid har det nog blivit mer åt 'man köper inte ett Battlefield-spel' faktiskt

Medlem

Av de spel jag spelat håller jag med, förutom Bayonetta som jag anser är allting fel med spel idag, ungefär. Lite synd att Stalker: CoP inte fick nämnas också.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

På senare tid har det nog blivit mer åt 'man köper inte ett Battlefield-spel' faktiskt

yupp.


signatur

Ducati Streetfighter 848

En massa trevliga spel med andra ord...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

instämmer med zauii89 att Metro 2033 saknas på listan. =/
Trevlig spelvår dock, helt klart.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Bioshock 2? Jag köpte det och avinstallera det lika snabbt. Så jävla dåligt att släppa ett ofärdigt spel. De har väl inte än fixat buggarna misstänker jag.

Stötte inte på en enda bugg som jag kan minnas, så jag har inget att anmärka på...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Denglade:
Skrivet av Psycho_Mantis:

Kanske ska ta och prova på MP-delen i det spelet någon gång

99% av spelupplevelsen i Bad Company 2 är i Multiplayer-delen... Man köper inte ett Battlefield spel för singleplayer-delen :P.

så djävla sant så! BC2 e underbart MP ! till PC allså:)

Medlem

Trodde fragzone gav 5/5 på alla spel....


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ni glömde Final Fantasy 13. Grymt bra spel och ingen kan säga annat. (Sluta jämföra med uråldriga spel!)

-_- inget final fantasy 13...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Har inte testat något av dessa spel

Inaktiv

1. Battlefield: Bad Company 2
2. Mass Effect 2
3. BioShock 2

Skrivet av Rainbearer:

På senare tid har det nog blivit mer åt 'man köper inte ett Battlefield-spel' faktiskt

Då tycker jag synd om dig. Du har missat BC2 som är en pärla!

Medlem

När jag läste rubriken tänkte jag direkt "Just Cause 2". Underbart roligt spel.

Medlem

Kom igen så jävla bra var inte FF13... Nu i efterhand kan jag inte komma på så mycket som gjorde det bra det ända positiva var att jag orkade köra igenom det själv vilket jag inte gör med alla jrpg.

Inaktiv

Usch!

BC2 är en kopia av Modern Warefare II, kom till när en satellit krascha och sedan gav jag upp - så segt... Trodde faktiskt att Battlefield serien hade utvecklats men nej, inga fler Battlefield spel i framtiden!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Toomsie:

Bra jobbat, Calle! Kittlar i magen varje gång jag läser dina artiklar.

tack, det värmer!


signatur
Medlem

Bayonetta NOM NOM NOM


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Många bra spel i den listan.
Hoppas kunna inhandla åtminstonde 2 utav dem.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar