Första spelhelgen i augusti! Vad spelar du?

Robot
Första spelhelgen i augusti! Vad spelar du?

Augusti är här och en het spelhöst närmar sig efter spelsommaren.

#fz, #spelhelg


Medlem

Fable just nu. Även F1

Medlem

Spenderat de senaste 3 dagarna med att spela genom PS5 remastern på Fallen Order. De lyckades gör det sämre på dialoger, som nu laggar ett par sekunder efter animationerna. Annars kul!


signatur

I drank what?

Medlem

Skall testa Frostpunk och Remnant: From the ashes då jag hade dom på epic (fast hade glömt bort dom). Är gräsänkling men har inget main game att köra för närvarande så testar runt lite.

Medlem

Tillbaka in i Cyberpunk 2077, massa småsaker jag missat i min första spelomgång och det var då en gedigen spelomgång. Ligger nu på lite över 200 timmar och ser fram emot en 3e spelomgång, ska då göra mig en Nomad cowboy liknande karaktär.
Har kul med att springa omkring och slå in skallar med mina cyperknogar och även en fet två hands slägga, som jag döpt till Knut.

Snubblade över denna katastrofala krasch ute i öknen, all hårdvara som gått till spillo här 🤣


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Kör en Mortal Empires-kampanj med brorsan i Total War: Warhammer II.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag ska variera mitt Smash-spelande med att även spela vidare på South Park efter den senaste artikeln ni lade upp. Antagligen inte ens halvvägs in, men har haft kul med det när jag väl spelat.

Medlem

Då Disco Elysium är på PSN-rean var det ett ypperligt läge att avsluta semestern på topp.
Helt olikt något annat jag spelat, misstänker att jag kommer vara helt nitad (positivt) efteråt.

Geeks Gaming

Guild wars 2 och Mass effect 2 le.
Lite sugen på att dra igång battletech igen.

Medlem

Min semester började precis för 4 timmar sedan...

Startade semestern med att köra några varv på Shutoko Revival Project's servrar i Assetto Corsa.
Kommer bli bättre när min Fanatec CSL DD kommer, men troligen kommer den först när semestern är slut

Nåja Elite-kontrollen får kämpa lite till.

Medlem

Har precist börjat med Cyberpunk 2077 då jag fick mitt 3070Ti tidigare i veckan. Ser riktigt nice ut med alla inställningar maxade.
Ska nog även börja med lite DCS igen då det har varit pausat i väntan på nytt GPU.

Medlem

Ska flyga från Norrköping till Arlanda i The Ascent.
Och så blir det nog lite röj i MS Flight Simulator.

Eller om det var tvärtom.

Medlem

Det blir att fortsätta på ratchet & clank till ps5, men idag blir det nog bara chilla går själv på 3 veckors semester idag! Glad semester!

Umi
Medlem

The Outer Worlds

Medlem

Inväntar vardagslugnet och höstkylan så blir det cyberpunk en svöng till, det är näst på tur!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tänkte spela Fights in Tight Spaces i helgen, men första träningsuppdraget verkade vara buggat (ska man verkligen spawna utanför träningsringen?), så blev en refund efter 5 minuter för det var lättare än att felsöka och googla. Har ändå tillräckligt med oklarade spel jag borde spela igenom först, så det blir antingen Subnautica Below Zero, eller försöka klara av Valhalla.

Medlem

RDR2! Ej klarat än. Ser fram emot att lalla runt å upptäcka

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Augusti är här och en het spelhöst närmar sig efter spelsommaren.

#fz, #spelhelg


Curse of the dead Gods.

Dead Cells.

Returnal.

Laddar upp inför Hades.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kommer flyga runt lite i världen med microsoft flight sim.

Medlem

Final fantasy 7 remake. Jobbar på att klara hard mode men blir inte så mycket spelande. Någon timme nu och då under sommaren.

Medlem

Alienation.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Wizardry VI - Bane of the cosmic forge
Phantasy III - Wrath Of Nikademus
World Of Tanks
Company Of Heroes 2
Ports Of Call


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hämtade hem Pokémon Unite igår, och har suttit och nötat det spelet igår och idag, och kommer nog nöta det tills jag kommer (om jag gör det) till Masters ranken

Medlem

Blir till att klara ut FF7 remake intergrade och kanske hinna börja på DLC:t. Är annars riktigt sugen på nya Ace attorney om jag bara kan få ungen att sluta spela smash…

Medlem

Fortsätter att återbesöka gamla pärlor och har rotat fram Disruptor denna gång helt klart helgens höjdpunkt ☺️

Medlem

Fick suget åter att återuppta Nioh(PC). Efter, vad det nu kan vara, 5-6 månaders uppehåll(Shadowlands kom emellan) så är man lite ringrostig men kom in i det ganska fort igen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kör fortfarande mycket Destiny 2 och mosar i Crucible Annars hoppar man mellan days gone (pc) och The Ascent Väntar även på nya Aliens. Vi är 3 som tänkte kötta i det. Kan bli kul! (OT i know).

Nah, annars har man ju funderingar på att ta upp Cyberpunk igen för klara det någon gång

Medlem

Wow
Hearthstone

Medlem

Biomutant på nya xboxen och Grimvalor på mobil ,hör o häpna 😲

Avstängd

Jag har testat Back 4 Blood betan och är milt sagt besviken. Detta är nog bland det mest mediokra jag någonsin spelat. Hur fan tänkte utvecklarna egentligen? Betan osar dåliga idéer och giriga beslut.

Skriv svar