Xbox streamar live inför Gamescom, men får vi något helt nytt?

Robot
Xbox streamar live inför Gamescom, men får vi något helt nytt?

”Djupgående uppdateringar om tidigare utannonserade spel”.

#gamescom-2021, #xbox


Medlem

Finns det inte någon annan mediepersonlighet inom spelbranschen än Geoff Keighley som är kapabel att hålla i alla dessa grejer?

Han börjar bli lite överexponerad

Medlem
Skrivet av Jozo:

Finns det inte någon annan mediepersonlighet inom spelbranschen än Geoff Keighley som är kapabel att hålla i alla dessa grejer?

Han börjar bli lite överexponerad

Me like him, me like him long time..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Jozo:

Finns det inte någon annan mediepersonlighet inom spelbranschen än Geoff Keighley som är kapabel att hålla i alla dessa grejer?

Han börjar bli lite överexponerad

Förmodligen ingen med lika stort nätverk och kontakter iallafall.

Enligt mig är han inte så hemsk som en del verkar tycka, han verkar ju brinna för det han gör. Men visst, lite variation med "programledare" kanske inte skulle skada ibland under hans shower.

Jag tar han över alla skrikiga och jobbiga "internetpersonligheter" / "influensers" alla dagar i veckan dock.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Förmodligen ingen med lika stort nätverk och kontakter iallafall.

Enligt mig är han inte så hemsk som en del verkar tycka, han verkar ju brinna för det han gör. Men visst, lite variation med "programledare" kanske inte skulle skada ibland under hans shower.

Jag tar han över alla skrikiga och jobbiga "internetpersonligheter" / "influensers" alla dagar i veckan dock.

Jag menar inte att han är dålig, tvärtom så han är perfekt för det han gör. Han är lite som André Pops i idrottsvärlden. Dock så är ju han värd för allt som finns i spelbranschen.

Medlem

Ohhh datum på Halo Infinite launch. Parris gjorde ett väldigt bra jobb.

Medlem

Varför står "deras" inom parentes?

Avstängd
Skrivet av memorycard:

Varför står "deras" inom parentes?

Man använder hakparantes när man lägger till ord i ett citat. Det tillhör egentligen inte citatet men hjälper till att förtydliga meningen.

Ex:

Originalcitat: "Det släpps i november".

Redigerat citat" "[Halo Infinite] släpps i november".

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Man använder hakparantes när man lägger till ord i ett citat. Det tillhör egentligen inte citatet men hjälper till att förtydliga meningen.

Ex:

Originalcitat: "Det släpps i november".

Redigerat citat" "[Halo Infinite] släpps i november".

Alright, man tackar! Undrat det förr men aldrig tagit reda på det.

Medlem

Säger det ännu en gång.
Jag hoppas få se något mer av Avowed.

1
Skriv svar