Darksiders 3 kommer till Switch den 30:e september

Robot
Darksiders 3 kommer till Switch den 30:e september

”Hell hath no Fury like a woman scorned”

#Darksiders, #Gunfire-games, #THQ-Nordic


Medlem

Hört att trean ska vara bäst i serien så det är ju najs. Dock har jag på grund av djup ångest inte kikat in det själv än.

Medlem
Skrivet av Bålbrand:

Hört att trean ska vara bäst i serien så det är ju najs. Dock har jag på grund av djup ångest inte kikat in det själv än.

Mest annorlunda är det nog folk har sagt. Det är ett så kallat souls-like, medan de andra två har varit mer hack-and-slash, och där det första nästan kändes som en Zelda-kopia.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Mest annorlunda är det nog folk har sagt. Det är ett så kallat souls-like, medan de andra två har varit mer hack-and-slash, och där det första nästan kändes som en Zelda-kopia.

1an är kanonbra och 2an är egentligen 1an igen men bra mycket bättre. Hade oturen att inte synka min save när jag installerade om min konsol så sparfilen från slutet gjorde att jag aldrig klarade 2an 🙃

3an har jag faktiskt inte testat men vad jag hört så är det spelet helt klart ok också men däremot den sämre versionen av sina syskon.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Mest annorlunda är det nog folk har sagt. Det är ett så kallat souls-like, medan de andra två har varit mer hack-and-slash, och där det första nästan kändes som en Zelda-kopia.

Kanske något man borde passa på att testa då, var inte ett fan av ettan eller tvåan då jag inte är så mycket för just hack n slash. Gillar själva storyn och så som händer, lore eller vad man ska säga.
Kanske trean passar lite btätre om det är souls-likt då det är spel man gillar skarpt.

Medlem

Har det ligger inplastat/oöppnat i backloggen till Ps4

Medlem

trean finns gratis som games with gold för tillfället fram till den 31 om någon missat. tänker testa på det ikväll.

Medlem

Gillade första, älskade andra men trean kändes väldigt buggigt med grymt mycket frame drops på PS4.
Testade det när det kom på PS Plus så det var ett bra tag efter release också.

Någon som kan bekräfta om det är fixat? Hade gärna gett det en till chans nu på PS5.


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Gillar verkligen hela serien och har kört dem på PC. Trean skiljer sig ju en del då man är klart svagare i början iaf på lite högre svårighetsgrad. Men gillar storyn och hade hoppats på ytterligare ett spel med fokus på 4:e syskonet.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Gen
Medlem
Skrivet av Kavakava83:

1an är kanonbra och 2an är egentligen 1an igen men bra mycket bättre. Hade oturen att inte synka min save när jag installerade om min konsol så sparfilen från slutet gjorde att jag aldrig klarade 2an 🙃

3an har jag faktiskt inte testat men vad jag hört så är det spelet helt klart ok också men däremot den sämre versionen av sina syskon.

Har inte lirat 1an, dock 2an som iofs var bra men jag tappade mitt save och har sedan dess inte orkat köra om det. 3an har jag däremot kört två gånger och fullkomligt älskar det. Det är som andra säger lite mer Souls like och har annorlunda plattformselement än 1an och 2an. Mer svingande och boosts med hjälp av nya krafter man får än klättrande på pålar/väggar osv.

Medlem
Skrivet av Gen:

Har inte lirat 1an, dock 2an som iofs var bra men jag tappade mitt save och har sedan dess inte orkat köra om det. 3an har jag däremot kört två gånger och fullkomligt älskar det. Det är som andra säger lite mer Souls like och har annorlunda plattformselement än 1an och 2an. Mer svingande och boosts med hjälp av nya krafter man får än klättrande på pålar/väggar osv.

Jag tror att kritiken 3an fått är att det inte är så likt 1an och 2an. Kul att höra att du gillar det. Har det i biblioteket så egentligen är det väl bara att ladda hem det 😃

1
Skriv svar