Markus ”Notch” Persson har bränt 60 miljoner på sin nya spelsatsning

Medlem

Tycker att han kan flytta tillbaka och betala lite skatt(mycket) här. Då blir framtida svenskar och gamla svenskar på ålderns höst lite gladare för hoppningsvis. Med bättre blöjor och skolmaterial. Och skolorna blir lika bra som på min tid innan vi sålde av fler vinstdrivande företag och gav vinsten till någon som behövde 100+ bilar.

Medlem

När var detta? jag är en sen 80-talist och gick i en gammal barack som var möglig i slutet, med en toalett per klass för 30 stycken.
Detta är en geniun fråga Alienshade. jag undrar bara


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Inaktiv

Bättre ord för bränt skulle väl vara investerat. Eller har pengarna bara gått upp i rök?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Oakenborn:

Jag måste bara fråga, varför hotas det ofta med att trådar ska stängas eller liknande när det blir politiska debatter i kommentarsfält? Är det för att FZ kan få rättsliga problem om någon kommentar skulle bedömas vara hets mot folkgrupp eller liknande?

Ofta för att de som skriver inte kan hålla en sansad diskussion. Allt för ofta blir det pajkastning och att vi går allt för off-topic gentemot nyheten där folk skriver.

I det stora hela är vi här för att snacka spel - låt oss försöka lägga fokus på det. Vissa nyheter är mer laddade än andra - men då kommer det jag skrev först in.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

123
Skriv svar