Life is Strange-remastern försenas till nästa år

Robot
Life is Strange-remastern försenas till nästa år

Det stekheta spelåret blir svalare för varje dag som går.

#Dontnod, #Life-is-strange


Medlem

Finns det någon som längtar efter detta? Spelade originalet för inte allt för många år sedan utan några bekymmer.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Finns det någon som längtar efter detta? Spelade originalet för inte allt för många år sedan utan några bekymmer.

Jag ser fram emot det fantastiska spel som jag inte spelat på länge. Blir kul att uppleva dem igen med riktig motion capture samt bättre grafik.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Jag ser fram emot det fantastiska spel som jag inte spelat på länge. Blir kul att uppleva dem igen med riktig motion capture samt bättre grafik.

Ja, det är ett fantastiskt spel. Tycker inte att det ”behövs” en RM, dock. Men det kanske blir en enorm diff.

Medlem

Känns weird med en remake på ett sånt nytt spel. Stilen var ju tecknad och grafiken ser inte alls gammal ut.

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Känns weird med en remake på ett sånt nytt spel. Stilen var ju tecknad och grafiken ser inte alls gammal ut.

Det är ingen remake.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Även fast jag gillade första spelet så känns det här verkligen helt ointressant. De kunde typ väntat tio år till.

KoP
Medlem

Nej tack. Originalet har man ju fortfarande färskt i minnet och hade man varit sugen på att lira det igen hade jag lirat om originalet som jag redan äger.

Medlem

Var det ens någon som efterfrågade en remaster?

Medlem

Det här är ett typiskt spel som inte behöver en remastrad version (just nu i alla fall) känns inte ett dugg gammalt originalet kommer att stå sig många år till.

1
Skriv svar