Idag släpps Assassin’s Creed Valhallas andra story-dlc

Robot
Idag släpps Assassin’s Creed Valhallas andra story-dlc

Belägringen av Paris lär vara en mörk historia.

#dlc, #siege-of-paris, #valhalla


Medlem

Precis startat det Kommit till Francia och inlett med två rebell missions
Gillar ju allt med Creed så detta blir bra 👍

Medlem

Jag spelade ut main och har väntat in de två dlcn, skaffade nyss en månad ubisoft+ och bör kunna spela ut båda inom den tidsramen.

Medlem

Dags att hoppa in och köra denna också.


signatur

I drank what?

Medlem

Tänkte försöka ta mig igenom Odyssey innan jag kör Valhalla så det lär dröja ett tag innan det blir dags.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Klarade main storyn inatt, så nu ska jag bara döda den sista i ordern och göra lite clean up innan jag börjar på wrath of the druids expansionen. Så har en del kvar!

Har faktiskt inte spelat den förra dlc:n ens än så länge, har inte ens köpt dom heller än, skippade att ta det på season pass och tänkte att jag köper dom på en rea dag när jag blir sugen på att köra det igen..


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Inte lirat igenom druids än ens! Mycket valhalla goodies. Safe som Faen


signatur

Allätare

Medlem

För egen del kan de gärna skippa "Discovery tour" delen. Har personligen inget intresse över att lira det.

Skrivet av n1iz:

Klarade main storyn inatt, så nu ska jag bara döda den sista i ordern och göra lite clean up innan jag börjar på wrath of the druids expansionen. Så har en del kvar!

Jag har också kommit lika långt som dig. Har också sista personen i ordern att klippa. Personen var bökig att leta rätt på så lade ner spelandet i vintras. Har för mig att man måste döda högsta hönset inom ordern för att överhuvud taget klara spelet.

Äger spel + season pass på EPiC. Sugen att handla det igen till PlayStation 5.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Avstängd
Skrivet av AndyZedd:

Precis startat det Kommit till Francia och inlett med två rebell missions
Gillar ju allt med Creed så detta blir bra 👍

Jag gjorde dom tills jag hade hela reaper setet. Det är riktigt snyggt!


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

För egen del kan de gärna skippa "Discovery tour" delen. Har personligen inget intresse över att lira det.

Jag har också kommit lika långt som dig. Har också sista personen i ordern att klippa. Personen var bökig att leta rätt på så lade ner spelandet i vintras. Har för mig att man måste döda högsta hönset inom ordern för att överhuvud taget klara spelet.

Äger spel + season pass på EPiC. Sugen att handla det igen till PlayStation 5.

Där har du helt fel angående the order.

Jag hade inga problem att hitta alla!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag gjorde dom tills jag hade hela reaper setet. Det är riktigt snyggt!

Samma här men kör med mitt ravenset dock med reaper utseende 😁

Avstängd
Skrivet av AndyZedd:

Samma här men kör med mitt ravenset dock med reaper utseende 😁

Ja exakt. Jag kör ghotic setet.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

För egen del kan de gärna skippa "Discovery tour" delen. Har personligen inget intresse över att lira det.

Jag har också kommit lika långt som dig. Har också sista personen i ordern att klippa. Personen var bökig att leta rätt på så lade ner spelandet i vintras. Har för mig att man måste döda högsta hönset inom ordern för att överhuvud taget klara spelet.

Äger spel + season pass på EPiC. Sugen att handla det igen till PlayStation 5.

Fixade det igår, jag som tänkte att man bara skulle få sista ledtråden till högsta personen, men det visade sig att man var tvungen att döda ALLA, inklusive zealots som rider runt över hela England. Så när jag gjort det gjorde jag lite till för att se lite extra grejer så man förstod lite till var det äntligen dags att besöka Irland idag.

Medlem
Skrivet av breahl:

Där har du helt fel angående the order.

Jag hade inga problem att hitta alla!

Skrivet av n1iz:

Fixade det igår, jag som tänkte att man bara skulle få sista ledtråden till högsta personen, men det visade sig att man var tvungen att döda ALLA, inklusive zealots som rider runt över hela England. Så när jag gjort det gjorde jag lite till för att se lite extra grejer så man förstod lite till var det äntligen dags att besöka Irland idag.

Jo, jag trodde också att det skulle vara så men var tvungen att wasta allihopa så lade ner det. Visste dock vem ledaren är då det var enkelt att lista ut när man jämförde det mörklagda fotot av ledaren på order sidan, med info sidan där alla personer inklusive foto som finns med i spelet. Jämförde konturerna på fotot så var allt klappat o klart.

Planerar att ta tag i detta nån gång iaf o klara ut spelet. Mycket bra äventyr var det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar