Medlem
Spelbutiken

Pappa hjälpte mig köpa mount and blade igår av spelbutiken, med efter vi hade fyllt i kortnummer och säkerhetskod och betalat order så skickades vi tillbaka till startsidan och när jag går in på mina beställningar så står det att jag inte har gjort något köp en men när vi går in på pappas bankkonto så står det att vi köpt det! :evil:
Det går ju inte att ringa spelbutiken eftersom det är helg och imorgon åker vi till thailand.

Fått nån bekräftelse via e-posten då?


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem
Inaktiv

jag handlade där härromdagen och det fungerade bra. Så det löser sig nog när du kommer tillbaka ska du se
Vilket spel köpte du ? lite nyfiken

Medlem

Mount and blade för bara 99 kr hoppas det löser sig!

Medlem

nån som vart med om nåt liknande??

Medlem

Det är lugnt. Det händer alla affärer att dem sumpar någon beställning. Men det är ju riktigt synd... tur man man lita på spelbutiken iaf :).

Men skriv ett seriöst mail eller ring dem som dom ovan säger så löser allt sig :D. Alltså, när du kommer hem om du inte redan fått det då.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Detta händer ofta bland köp. Banken drar pengarna men Spelbutiken har inte fått pengarna.

"Pengarna reserveras bara, men köpet kommer ändå inte att gå igenom."

Efter en liten stund (30 minuter) ska banken ha skickat tillbaka pengarna igen.

Det är viktigt att hela tiden slutföra alla processer när man betalar via internet. Om pengarna inte är tillbaka på kontot ska ni kontakta banken

Inaktiv

Tjena boys and girls!

Här kommer en bättre nyhet och ni slipper problem! Telia har lanserat en riktig spelbutik på nätet. Surfa in på spelbutiken.telia.se och kolla in den!

Vi kommer göra allt vi kan för att erbjuda bra priser och riktigt grymma kampanjer.

Mvh
Jonas Hallberg
Telia Nöje Spelbutiken

Medlem
Skrivet av Franas:

Tjena boys and girls!

Här kommer en bättre nyhet och ni slipper problem! Vi har nu på Telia har lanserat en riktig spelbutik på nätet. Surfa in på spelbutiken.telia.se och kolla in den!

Vi kommer göra allt vi kan för att erbjuda bra priser och riktigt grymma kampanjer.

Mvh
Jonas Hallberg
Telia Nöje Spelbutiken

Känns ju väldigt seriöst om man börjar med att spamma i forum, det är precis sånt som gör att alla vill handla hos er.

Inaktiv

Ja, man kan ta det som Spam. Men man kan också se det som ett bra tips!

Mvh
/Jonas

Medlem
Skrivet av Franas:

Ja, man kan ta det som Spam. Men man kan också se det som ett bra tips!

Mvh
/Jonas

Med den logiken kan man se det som en guide för hur man låser upp alla achievements i gears of war 2 också men det känns tveksamt att någon kommer att se det så.

Medlem

haha. kollade in den. mount&Blade kostar 249 där när det kostar 99 på spelbutiken


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Franas:

Tjena boys and girls!

Här kommer en bättre nyhet och ni slipper problem! Telia har lanserat en riktig spelbutik på nätet. Surfa in på spelbutiken.telia.se och kolla in den!

Vi kommer göra allt vi kan för att erbjuda bra priser och riktigt grymma kampanjer.

Mvh
Jonas Hallberg
Telia Nöje Spelbutiken

jag kommer inte handla hos er antagligen eftersom jag inte känner mig säker där.. jag skulle iaf kollat upp sidan om du skulle haft några mer inlägg än 2..

Medlem
Skrivet av Franas:

Tjena boys and girls!

Här kommer en bättre nyhet och ni slipper problem! Telia har lanserat en riktig spelbutik på nätet. Surfa in på spelbutiken.telia.se och kolla in den!

Vi kommer göra allt vi kan för att erbjuda bra priser och riktigt grymma kampanjer.

Mvh
Jonas Hallberg
Telia Nöje Spelbutiken

Ni har rätt så bra priser synd att ni inte säljer mount and blade litte billigare bara...

Inaktiv

Hmmm, det måste ha blivit galet i prissättningen. Nu är det mera prisvärt!

http://spelbutiken.telia.se/product/lp15088/mount-and-blade/

Medlem
Skrivet av Franas:

Tjena boys and girls!

Här kommer en bättre nyhet och ni slipper problem! Telia har lanserat en riktig spelbutik på nätet. Surfa in på spelbutiken.telia.se och kolla in den!

Vi kommer göra allt vi kan för att erbjuda bra priser och riktigt grymma kampanjer.

Mvh
Jonas Hallberg
Telia Nöje Spelbutiken

Najs, tack för tipset

Medlem

NAJS MOUNT AND BLADE FÖR BARA 119 kr kanske avbokar mount and blade från spelbutiken och köper det hos er ni värkar säkrare.

Medlem
Skrivet av Tyso654:

NAJS MOUNT AND BLADE FÖR BARA 119 kr kanske avbokar mount and blade från spelbutiken och köper det hos er ni värkar säkrare.

Ja, eller kan du bara skicka ett mejl till SPELBUTIKEN och säga att du aldrig fick din cd-key.


signatur

Wai

Medlem

Telia spel butik? fint, då vet man ett ställe man ska undvika.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Telia spel butik? fint, då vet man ett ställe man ska undvika.

lol

kommer nog handla där. Download is teh shit


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Trevligt att ni kör en sådan butik Jonas!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Konstigt att ett företag som tycker 1 mbit upload är bredband säljer spel, vilka servrar ska man spela på om alla har fejk bredband?.

dra åt %¤&%/&/.

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:

Konstigt att ett företag som tycker 1 mbit upload är bredband säljer spel, vilka servrar ska man spela på om alla har fejk bredband?.

dra åt %¤&%/&/.

Behöver inte snabbare för att kunna köpa o spela spel, det är bredband även med den farten.
Inte riktigt internetleverantörernas fel om du har skräpinternet...
Finns de som har bättre internet än dig som kan köra servers

Inaktiv

Ja, och olika personer har olika behov.
Idag la vi ut titlar från Eidos i butiken. Samtliga för endast 99kr/st.
Vi har också släppt förköp på Terminator Salvation för 349kr. Då är det bara att tanka ner och spela den 29/5 när det släpps.

Mvh
/Jonas Telia Spelbutiken

Medlem

Eftersom alla dina meddelanden avslutas med "Mvh
/Jonas Telia Spelbutiken" känns det som om det är en maskin som skriver.

Inaktiv

Haha, som kontorsråtta känner man sig nästan som en maskin

1
Skriv svar