Fantastiskt märkliga Atomic Heart är i slutskedet av sin utveckling

Robot
Fantastiskt märkliga Atomic Heart är i slutskedet av sin utveckling

Ett retrofuturistiskt Sovjetryssland kommer allt närmre.

#Atomic-heart-mundfish


Medlem

Vad är det för typ av spel ? Fps/rpg ?

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Vad är det för typ av spel ? Fps/rpg ?

Yes.

Medlem

Har en känsla av platt fall och fasad, men den som lever får se.

Medlem

Ser ju otroligt snyggt ut gillar stilen ska bli intressant att läsa recension!

Medlem

Känns som antingen så kommer det floppa eller bli hyllat!

Själv har jag höga förväntningar utan att vara hypad, lärde mig av Cyberpunk 2077!

Medlem

Påminner mig lite om Singularity som kom för 10 år sen eller något.

Jag gillart!

Medlem

Såg sådär ut i inledningen men sen blev det mindre intressant när det skulle bli action då spelaren bytte ut skjutvapnet(?) mot tillhygge att slåss med. Jag vill ha roliga skjutvapen inte olika melee vapen.

Gen
Medlem

Äntligen! Ska bli skoj.

Medlem

Väldigt snyggt som sagt. Tycker ändå det verkar som att känslan finns där och inte bara det ytliga. Hoppas på det iaf. Bossen var intressant och jag gillade androiderna. Påminde mig om Alien Isolation och hur läbbiga jag tyckte robotarna var där. Håller dock med Gaara om valet av vapen.

Medlem

Är riktigt sugen på detta spelet. Hoppas dom lyckas få till ett bra gameplay och intressant story.

Det kom förresten upp ett spel som jag aldrig hört talas om i flödet på TikTok i helgen. Det heter Industria och enligt utvecklarna försöker dom skapa samma känsla som i Half-Life 2 när man utforskar City 17. Har som sagt inte hört talas om det innan men jag tänkte direkt på Atomic Heart när jag såg det.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Ett av mina efterlängtade kommande spel. Äger ju PlayStation 5 nu men detta blir det ett köp till Steam då FPS-spel kräver mus & KB. Handkontroll är svårt att styra med o man tappar enorm precision. Inte nå roligt att lira med i första person.

Skrivet av Oakenborn:

Är riktigt sugen på detta spelet. Hoppas dom lyckas få till ett bra gameplay och intressant story.

Det kom förresten upp ett spel som jag aldrig hört talas om i flödet på TikTok i helgen. Det heter Industria och enligt utvecklarna försöker dom skapa samma känsla som i Half-Life 2 när man utforskar City 17. Har som sagt inte hört talas om det innan men jag tänkte direkt på Atomic Heart när jag såg det.

https://www.youtube.com/watch?v=w5VV8sL2QHY

Tack för tipset mannen! Ser intressant ut och ett Half-Life 2 inspirerande spel tackar jag verkligen inte nej till då det är ett av världens bästa lir någonsin.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kul att höra, har varit intressant sedan första trailern släpptes.

Får man gissa på ett datum under Gamescom?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Tack för tipset mannen! Ser intressant ut och ett Half-Life 2 inspirerande spel tackar jag verkligen inte nej till då det är ett av världens bästa lir någonsin.

Inga problem. Jag håller med och jag hoppas verkligen att Atomic Heart eller Industria lyckas få till i alla fall lite av känslan från HL2 för jag har inte känt på samma sätt i något annat spel sedan dess.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Undrar ifall Richard Gray (aka 'levelord' fortfarande är med eller om det var ett kort inhopp: https://www.youtube.com/watch?v=h080rL_Jkc8. Om inte annat kanske bandesignen har inspiration från honom.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Såg sådär ut i inledningen men sen blev det mindre intressant när det skulle bli action då spelaren bytte ut skjutvapnet(?) mot tillhygge att slåss med. Jag vill ha roliga skjutvapen inte olika melee vapen.

Enig! Melee i första person ser så sjukt stelt och tråkigt ut.

1
Skriv svar