Selaco – om Doom och Fear fick ett kärleksbarn

Robot
Selaco – om Doom och Fear fick ett kärleksbarn

Spana in den sjukt läckra trailern.

#Altered-orbit-studios, #Selaco


Medlem

Ser grymt ut! Blir att skaffa direkt.

Medlem

Ser kul ut! Synd att det inte släpps förrän 25/08/2255


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Ser ut som ett mobilspel

Medlem

30 sekunder övertygade mig om att detta är något jag kommer betala för.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Synd att grafiken och fysiken inte höll måttet (för egen del). Önskar gärna mer eller liknande från F.E.A.R. serien som är riktigt bra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Pansarknekt

Såg riktigt nice ut. Kan bli köp här.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Ser lite prodeus ut

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Synd att grafiken och fysiken inte höll måttet (för egen del). Önskar gärna mer eller liknande från F.E.A.R. serien som är riktigt bra.

Vad förväntade du dig egentligen? Står att spelet är gjord i GZDoom-motorn.

Medlem

Blir köp här med. Ser ju ganska polerat ut redan nu. Inväntar möjligen en gog-release.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Vad förväntade du dig egentligen? Står att spelet är gjord i GZDoom-motorn.

Jag förväntade mig ingenting. Spelet hade dock varit intressant med modern grafik.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Tycker att det är bra att vi har kommit till den punkten då pixelerad grafik är ett medvetet designval istället för en teknisk begränsning.

Medlem

Påminner som sagt om Prodeus som jag gillar starkt. Jag ska definitivt hålla koll på detta.

Medlem

Oj, det var stressigt värre.
Tänkte inte på att det lutade.


signatur

autograph

Skägg.
10 Chambers

Wow, såg precis denna. Boomer shooter done right!


signatur
1
Skriv svar