John Romero bekräftar att Sigil 2 är under utveckling

Robot
John Romero bekräftar att Sigil 2 är under utveckling

Mer retroskjutande från DOOM-pappan.

#DOOM, #John-Romero, #Sigil-2


Medlem

Jag älskar Doom innerligt, har spelat igenom ettan och tvåan fler gånger än jag kan räkna. Men så spelade jag hans Sigil och blev riktigt förvånad över hur tråkig banorna var.. eller ska man säga det rakt ut var Sigil helt kass tyckte jag. Någon mer som upplevde Sigil som en ren besvikelse?

Medlem

John Romero is about to make you his bitch… AGAIN!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av PontusT:

Jag älskar Doom innerligt, har spelat igenom ettan och tvåan fler gånger än jag kan räkna. Men så spelade jag hans Sigil och blev riktigt förvånad över hur tråkig banorna var.. eller ska man säga det rakt ut var Sigil helt kass tyckte jag. Någon mer som upplevde Sigil som en ren besvikelse?

Jag håller med dig. Sigil var inte bra alls. Banorna hade riktigt dålig design stundtals och på det stora hela kändes det inte genomtänkt. Romero kan definitivt bättre än så. Hoppas såklart att uppföljaren blir bättre.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Jag håller med dig. Sigil var inte bra alls. Banorna hade riktigt dålig design stundtals och på det stora hela kändes det inte genomtänkt. Romero kan definitivt bättre än så. Hoppas såklart att uppföljaren blir bättre.

Kan han verkligen bättre? Så vitt jag vet har han inte varit drivande i någon kvalitativ spelutveckling på närmare 20 år.

Medlem
Skrivet av magnne:

Kan han verkligen bättre? Så vitt jag vet har han inte varit varit drivande i någon kvalitativt spelutveckling på närmare 20 år.

Han kunde i alla fall bättre förr, men du har en poäng.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Skrivet av magnne:

Kan han verkligen bättre? Så vitt jag vet har han inte varit drivande i någon kvalitativ spelutveckling på närmare 20 år.

Att inte Paradox var informerade om denna brist, de kunde sparat in pengarna för Empire of Sin.

Medlem
Skrivet av NaZGuL:

Att inte Paradox var informerade om denna brist, de kunde sparat in pengarna för Empire of Sin.

Ja, det var synd.

1
Skriv svar