Battle royale-antydningar upptäckta i The Last of Us 2-filer

Robot
Battle royale-antydningar upptäckta i The Last of Us 2-filer
Inaktiv

Är inget heligt?! 😂

Skämt åsido, det vore mycket otippat men nästan intressant för det är sån oväntad kombo. Tänka sig tre Joel-karaktärer och en Ellie fallskärmshoppar ner i ett ödelagt Seattle.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Är inget heligt?! 😂

Skämt åsido, det vore mycket otippat men nästan intressant för det är sån oväntad kombo. Tänka sig tre Joel-karaktärer och en Ellie fallskärmshoppar ner i ett ödelagt Seattle.

Och varje Joel har ett unikt skin!

Första spelets multiplayer var ju redan battle royal i lite mindre skala då.

Medlem

Magkänslan är att alla med Abby-skin blir skjutna först.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Inaktiv
Skrivet av herrPuffy:

Och varje Joel har ett unikt skin!

Läckt bild från kommande BR-läget. Antyder att de kommer ha ett samarbete med FZ

Medlem
Skrivet av anon_119148:

https://i.imgur.com/n0EaQ3F.png

Läckt bild från kommande BR-läget. Antyder att de kommer ha ett samarbete med FZ

Haha sjukt snygg bild!

Ser dessutom ut som att Gustav gjort något bus och Calle skyddar honom från Jockes vrede!

Medlem

Tanken på att kanske ha muterade svampvarelser som kanske fungerar som "vägg" hade ju varit ganska cool. Undrar hur de passar in det tematiskt.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar