Call of Duty: Vanguard har utannonserats med teaser-trailer

Robot
Call of Duty: Vanguard har utannonserats med teaser-trailer
Medlem

Jag gillade verkligen Modern Warfare (2019) samt Cod:WW2...så jag hoppas denna blir bra/rolig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spännande, ser ut att vara både Europa och Pacific va? Är ansiktena man ser konturerna av spelbara karaktärer eller tror ni att de ska motsvara gamers?

Medlem

Okej Xbox. Ni kan ta 15 November för Halo Infinite. Ni kommer krossa CoD.

Medlem
Skrivet av Radwick:

Spännande, ser ut att vara både Europa och Pacific va? Är ansiktena man ser konturerna av spelbara karaktärer eller tror ni att de ska motsvara gamers?

Såg inga grinande tolvåringar, så misstänker det förra.

Medlem
Skrivet av Radwick:

Spännande, ser ut att vara både Europa och Pacific va? Är ansiktena man ser konturerna av spelbara karaktärer eller tror ni att de ska motsvara gamers?

Från trailern så tycks spelet ha med öst och västfronten, Nordafrika och Stilla havet.

Medlem

Har sledgehammer någonsin gjort ett bra CoD?

Medlem

Jag spelar fortfarande 2019 och hoppas kunna göra det ett tag till.
Köper ni nytt COD varje år?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Radwick:

Spännande, ser ut att vara både Europa och Pacific va? Är ansiktena man ser konturerna av spelbara karaktärer eller tror ni att de ska motsvara gamers?

Förmodligen de fyra karaktärerna som visas i slutet?

Inaktiv
Skrivet av Marooned:

Har sledgehammer någonsin gjort ett bra CoD?

I snitt på Metacritic (över de plattformar spelen släppts på) så har WW2 77, AW 81 och MW3 85 (av 100), sen får du göra vad du vill med den informationen.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

I snitt på Metacritic (över de plattformar spelen släppts på) så har WW2 77, AW 81 och MW3 85 (av 100), sen får du göra vad du vill med den informationen.

Ok, ska man tro dom 900,000+ som sitter i CoD kanalen på reddit och merparten av dom i discord-kanalen så är det inte många som är direkt positiva till sledgehammer.

Medlem

Kan ingen vara ge oss ww2 ur tyska ögon. Hur farligt kan det vara........

Skulle vara skitkul att se lite nya story's från fel sida då det finns mängdvis med bra material.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Kan ingen vara ge oss ww2 ur tyska ögon. Hur farligt kan det vara........

Skulle vara skitkul att se lite nya story's från fel sida då det finns mängdvis med bra material.

Inte så farligt då de redan gjort det.

här
https://www.youtube.com/watch?v=uFYXKavTxv4

och här
https://www.youtube.com/watch?v=21nIHmIXQh0

Medlem
Skrivet av storm72:

Du vet att det där är moddar till Cod WaW och Cod 2 va? Tror hen vill ha fullt utvecklade spel där man får spela som tysk.

1
Skriv svar