Den tidsloopande thrillern Twelve Minutes har fått en release-trailer

Robot
Den tidsloopande thrillern Twelve Minutes har fått en release-trailer

Samma tolv minuter, men annorlunda varje gång.

#Luis-Antonio, #Twelve-minutes, #nyhetstips


Medlem

Det här ser spännande ut!

Medlem

Hade ni inte en liten info ruta back in the days där det stod info om spelet, eller liknande.

Typ
Twelve minutes
Utvecklare x
Platform x och x
Release z/z/xxxx

Så segt behöva googla skit hela tiden för ni håller på så mkt info ibland

Medlem
Skrivet av noreason:

Hade ni inte en liten info ruta back in the days där det stod info om spelet, eller liknande.

Typ
Twelve minutes
Utvecklare x
Platform x och x
Release z/z/xxxx

Så segt behöva googla skit hela tiden för ni håller på så mkt info ibland

"Trots att projektet är litet och bara har en utvecklare, Luis Antonio, går rollistan inte av för hackor, eller vad sägs om James McAvoy, Daisy Ridley och Willem Dafoe? Spelet släpps den 19 augusti till Xbox One, Xbox Series X/S, PC och Game Pass."

Allt du frågar efter,står i nyheten?

Utvecklare, release och platform m.m. Sen har du ju även trailern? ^^ Men vad vet jag, kanske är fler som vill ha en inforuta.

Hur som haver, det ser intressant ut, men skrev i en tidigare nyheten om detta spel, att själva lösningen på problemet ser simpelt ut, om det nu enbart gäller att överleva/komma bort från Dafoes karaktär? Det kanske är djupare eller något man får reda på i spelet.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

"Trots att projektet är litet och bara har en utvecklare, Luis Antonio, går rollistan inte av för hackor, eller vad sägs om James McAvoy, Daisy Ridley och Willem Dafoe? Spelet släpps den 19 augusti till Xbox One, Xbox Series X/S, PC och Game Pass."

Allt du frågar efter,står i nyheten?

Utvecklare, release och platform m.m. Sen har du ju även trailern? ^^ Men vad vet jag, kanske är fler som vill ha en inforuta.

Tänker du längre än näsan skulle du förstå vad jag skriver än sitta och argumentera emot det jag skrivit.

Medlem
Skrivet av noreason:

Tänker du längre än näsan skulle du förstå vad jag skriver än sitta och argumentera emot det jag skrivit.

Ojdå. Denna informationsruta måste vara känsligt.

Kan ha missuppfattat vad du ville egentligen. Ha en fortsatt trevlig dag.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ojdå. Denna informationsruta måste vara känsligt.

Kan ha missuppfattat vad du ville egentligen. Ha en fortsatt trevlig dag.

Vet inte hur du lyckades med det, vad menar du med känsligt? Försöker du anta min känslor?

Redaktör
Skrivet av noreason:

Hade ni inte en liten info ruta back in the days där det stod info om spelet, eller liknande.

Typ
Twelve minutes
Utvecklare x
Platform x och x
Release z/z/xxxx

Så segt behöva googla skit hela tiden för ni håller på så mkt info ibland

Ja. Vi hade en speldatabas förr, med bland annat den infon. Dessvärre fick vi inte med speldatabasen när vi bytte publiceringssystem för några år sedan. Jag hoppas vi kan fixa något liknande framöver, men kan inte lova något.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja. Vi hade en speldatabas förr, med bland annat den infon. Dessvärre fick vi inte med speldatabasen när vi bytte publiceringssystem för några år sedan. Jag hoppas vi kan fixa något liknande framöver, men kan inte lova något.

Tack för info!

Medlem
Skrivet av noreason:

Vet inte hur du lyckades med det, vad menar du med känsligt? Försöker du anta min känslor?

Vem vet, brist på sömn och/eller koffein? Här antas inget.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Det här ser spännande ut!

Håller med, riktigt spännande 👌🏻

Medlem

Ett spel som jag ser fram emot extremt mycket Tror även att det inte är så stor risk att bli besviken, för de har ju inte lovat något mer än det man verkar få med spelet. Extra kul för att min dotter är en indie-galning och det här spelet faller henne perfekt i smaken, så det kommer bli intressant att diskutera efterpå!

Medlem

För den som vill peppa med lite timeloop-film inför spelet kan jag tipsa om Palm Springs som för tillfället är gratis på Viaplay. En av mina nya favoriter!

Medlem

Så jag ser Agent 47 och mattan från Overlook Hotel när han öppnar dörren...kul referenser eller slump?

Medlem
Skrivet av bbkkyy:

För den som vill peppa med lite timeloop-film inför spelet kan jag tipsa om Palm Springs som för tillfället är gratis på Viaplay. En av mina nya favoriter!

Tusen TACK för att du tipsade om att den var gratis!
Ska fixa ett trial-konto och se den med flickvännen ikväll!

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Tusen TACK för att du tipsade om att den var gratis!
Ska fixa ett trial-konto och se den med flickvännen ikväll!

Mitt nöje, enjoy! 😊

1
Skriv svar