En miljon arga riddare har köpt Chivalry 2

Robot
En miljon arga riddare har köpt Chivalry 2
Medlem

Har i perioder svinkul i spelet, men tyvärr fortfarande en hel del buggar. Dock har dom sagt att dom från senaste patchen har möjlighet att släppa mindre hot fixes för de mest uppenbara problemen, så hoppas de får till det snart!

Medlem

Vore ju lite intressant att veta hur det hade sålt vid det här laget också om det inte var låst bakom Epics butik på PC.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Köpte det dag 1, riktigt skoj

Medlem

Finns dedicated server? Det fanns inte vid launch, men skulle komma, och jag förstår inte från Google ifall det är implementerat ännu.

Medlem

Ni som har köpt spelet på PC och EPiC Store. Like'a min kommentar så räknar vi..

Blir intressant att se hur det säljer på Steam när det väl släpps.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av superapan:

Finns dedicated server? Det fanns inte vid launch, men skulle komma, och jag förstår inte från Google ifall det är implementerat ännu.

Enligt denna Trello-board så ligger det fortfarande framåt i tiden: https://trello.com/c/qSZZLJMW/4-unofficial-server-support


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Skägg.
10 Chambers

Klart det jag lirat mest i sommar. Riktigt underhållande och man blir bara bättre och bättre. Saftiga dueller, rena förnedringar och slafsigt som tusan. För ibland vill man bara kötta lite.


signatur
Medlem

Ni som lirat, vad skiljer sig spelet mot Mordhau?

Mordhau ligger mig personligen väldigt varmt emot hjärtat, men alltid kul att prova nytt!

Medlem
Skrivet av AntonKG:

Ni som lirat, vad skiljer sig spelet mot Mordhau?

Mordhau ligger mig personligen väldigt varmt emot hjärtat, men alltid kul att prova nytt!

Gillar personligen Mordhau bättre. Vet inte riktigt varför, men upplever Chivalry 2 som för rörigt. Upplever också att det krävs färre hugg för att döda någon i Mordhau.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Gillar personligen Mordhau bättre. Vet inte riktigt varför, men upplever Chivalry 2 som för rörigt. Upplever också att det krävs färre hugg för att döda någon i Mordhau.

Såg även att detta var låst bakom Epic launcher. Det går fetbort, så jag håller mig till Mordhau sålänge

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Ni som har köpt spelet på PC och EPiC Store. Like'a min kommentar så räknar vi..

Blir intressant att se hur det säljer på Steam när det väl släpps.

Det blev inte så många likes

1
Skriv svar