Nya banor till Bad Company 2

Robot
Medlem
Nya banor till Bad Company 2

trevligt med gratisbanor

Medlem

Tack dice, er kan man iaf lita på, till skillnad från infinity ward...kommer aldrig mer köpa nåt som har med cod att göra. Biggest entertainment release just got bigger eller vad sa dom, nu kan ingen spela alls, oavsett om du köpt nya kartorna eller inte (dom kanske själva menade bfbc2 ).

Det värsta av allt är att dom till och med gör reklam för det på xbox live marketplace, alla som köpt borde få pengarna tillbaka eftersom det är falsk marknadsföring. Blir mycket bc2 idag...

Inaktiv

Bra det!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Nya och nya... Återanvända med annan "gameplay mode". Hur som helst så är det absolut välkommet och dessutom gratis!!


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Någon som vet om det ska komma helt "nya" banor?

Medlem

Andra laddningen av nya maps? Tycker jag har spelat samma maps sen spelet kom. Vilka var i den första? Man behöver inte ladda ner dom själv va? PC


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

De finns redan i spelet hymer, du låste nog bara upp dem med en redeem code. De förra nya var väl Nelson Bay(snö banan som är mörk) och någon mer.

Medlem

Kalas med nya spellägen på dessa banor, jag föredrar Conquest framför Rush och Arica Harbor har jag alltid velat spela mer! Om det inte är till för mycket besvär så får ni gärna fixa röstchatten på PS3 som buggar lite ibland (måhända inte lika mycket som BF1943s men iallafall!)


signatur
Medlem

Det tråkiga med conquest är att det går så himla snabbt. Rush tar ju oftast längre tid åtminstone.

Medlem

Tänkte tipsa om det igår, oh well.

Medlem

Vad har vi att tacka för? Att vi inte fick köra dessa maps från början? Tack! De har säkerligen varit klara att köra långt innan release.

Medlem

Nya banor är det ju inte. Jag tycker att DICE kommer undan billigt med att lansera gamla banor i nya spellägen. Ge oss nya miljöer i samma höga klass som de som redan skeppats med spelet. Det här är bara larv. Jag säger inte "Tack" för att det är gratis utan "Tur att det är gratis".


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Vad är detta för sk*t?? De lurar folk med att vi ska få 2 "nya" banor. De banorna har vi haft hela tiden bara att vi kan ha dem nu på både Rush och Conquest Mode. Vilket sniket sätt att blåsa folk på. Detta skulle varit med helt från början samma sak med day 1 dlc, vilket sk*t!!!

Alltid gillat Dice men detta sätt att lura folk är oacceptabelt och det värsta är att folk går på det,
-ohh vad snälla dem är som delar med så snabbt.
Eller hur, det ligger redan i spelet de ska bara aktivera upp det så kallat.

SKÄRPNING DICE!!!!!

Medlem

Kan vi hålla en viss nivå i diskussionen tack?
Min personliga åsikt är att Dice gärna får lägga lite tid på att få PC-versionen av spelet att fungera också, för de många av oss som har problem. Och "play now"-funktionen som alltid tycks ha något nytt, orginellt felmeddelande i lager.


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

Håller med dig Thanatos84, man gillar bara inte att bli påhoppad av nån med låg intelligens bara för han råkade kände sig träffad..

Sen tycker jag Dice/EA har svikit. Fortfarande en hel del på pc versionen som behöv fixas så kommer de med några såkallat snabba fixa och mappacks som igentligen inte är vad det kallar det, allt bara för de ska verka givmilda. Hoppas de tar itu med det bara..

Medlem

Alltså fy fan vad dåligt!!!!!! Jag har betalat gratis för de här kartorna och jag får inte mer?! JÄVLA EA, DICE och Xbox 360!!!!!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Håller med dig Thanatos84, man gillar bara inte att bli påhoppad av nån med låg intelligens bara för han råkade kände sig träffad..

Sen tycker jag Dice/EA har svikit. Fortfarande en hel del på pc versionen som behöv fixas så kommer de med några såkallat snabba fixa och mappacks som igentligen inte är vad det kallar det, allt bara för de ska verka givmilda. Hoppas de tar itu med det bara..

Att klaga på något som är gratis och frivilligt visar ju hur dum du faktiskt är.

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:

Alltså fy fan vad dåligt!!!!!! Jag har betalat gratis för de här kartorna och jag får inte mer?! JÄVLA EA, DICE och Xbox 360!!!!!

haha x)

Medlem

Allt beror på hur man ser det. men tycker ändå det är bull stil de har. Det är ju tydligen rätt smart...

Varför inte börja banta ner spel som du betalar fullpris för sen börja sälja spelet i DLC. Så när du har köpt 3-4 dlc och pröjsat 199kr styck så har du fått dit "hela" spel.
Allt börjar smått och blir större.

Medlem

Så jag kan sälja er en produkt, vet att jag inte behöver göra allt för ni köper produkten sen ger jag er en liten grej som redan är med bara ni inte kunnat använda den, så tycker ni jag är snäll eller??

Det säger ju bara hur lättlurade människor är.

Seriöst det är ett företag som alla andra, de vill tjäna så mkt som möjligt och ge så lite som möjligt.

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Så jag kan sälja er en produkt, vet att jag inte behöver göra allt för ni köper produkten sen ger jag er en liten grej som redan är med bara ni inte kunnat använda den, så tycker ni jag är snäll eller??

Det säger ju bara hur lättlurade människor är.

Seriöst det är ett företag som alla andra, de vill tjäna så mkt som möjligt och ge så lite som möjligt.

Härligt att se några som inser vad DICE gör.

Sen tycker jag det finns mycket att klaga på om BC2. (Även om jag gillar spelet behöver jag inte vara ett frenetiskt fan som älskar ALLT, även det dåliga med spelet)
Om man glömmer mängerna av buggar finns det fortfarande mycket problem, som t.ex deras att deras engine/servrar i princip skapar latency. (Alla gånger ni hinner runt ett hörn för att sekunden senare bli dödad av en person som var bakom er innan ni kom runt hörnet)

edit: Man tycker att DICE borde ha lärt sig av att göra spelen innan, men Bad Company känns som ett modifierat battlefield 2 där dom har plockat bort många delar som var älskade och hyllade, för att sen uppdatera grafiken och Call-of-duty-fiera det med saker som Knife-lounge!

Medlem

Skönt att fler håller med och förstår.

Håller med dig Puerten.

Medlem

hur får man de?

Inaktiv

TACK FÖR ATT NI FINNS DICE, NI STÅR FÖR SPELENS VIKTIGASTE MENING
"The Gamer Is Always Right"

free DLC <3

Medlem

De kan ju inte säga att det är "nya banor" om det inte är det... tycker jag.

Inaktiv

Jag har HL2 och det finns en mod som heter Insurgency till det så jag kan verkligen inte hitta nån anledning till att spela nått annat mellanöstern MP.

Medlem

Gratis är alltid gott, tack DICE


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Kan meddela att Laguna Presa (Rush) funkar bra.
Vann som attacker, fick 24/0 i stats igår natt (spelade Recon).
Kan ju säga att det var lite väl nervigt de sista minuterna.

Pic to prove:


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

nya rushbanan äger ju jäkligt roligt.

12
Skriv svar