The Elder Scrolls V: Skyrim får Anniversary Edition & next gen-uppdatering

Robot
The Elder Scrolls V: Skyrim får Anniversary Edition & next gen-uppdatering
Medlem

Kan de inte bara sitta ner och hitta på någon nytt i stället 😤🤬🤯.

Avstängd

Nej tack. Spelade detta på pc när det begav sig och så bra tyckte jag inte att det var så jag skulle köpa det igen.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av tarantino:

Kan de inte bara sitta ner och hitta på någon nytt i stället 😤🤬🤯.

Typ.. Starfield och ES6?

Medlem

Bethesda tar till sig äran och släpper Skyrim på nytt,nu tillsammans med alla förbättringar moddare gjort genom tiden.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Typ.. Starfield och ES6?

Starfield släpps 11 november 2022
Och ES6 det är bara Gud som vet när det släpps.

Medlem
Skrivet av tarantino:

Starfield släpps 11 november 2022
Och ES6 det är bara Gud som vet när det släpps.

Då är det ju tur att de sitter ner och jobbar på det?

Medlem

Släppa Skyrim vartannat år verkar vara gott nog för Bethesda. Lär definitivt inte betala för något som börjar kännas som en väldigt gammal produkt vid det här laget, men man får väl applådera deras anda när det kommer till att håva in lätta pengar.

Medlem

Happ, då blir det en sväng till i Skyrim!

Medlem

Jag älskar ju Skyrim, men - muhahahahahahah - rofl .....

Medlem

Dom borde lagt till ray tracing i den här "uppdateringen" för att jag skulle tycka det var intressant att återvända.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Bethesda tar till sig äran och släpper Skyrim på nytt,nu tillsammans med alla förbättringar moddare gjort genom tiden.

Woah minns inte exakt hur det blev i slutet med CC. Men var det inte tänkt att moddare skulle få betalt och det var därför folk flyttade från Nexus till CC? Minns att det var mycket snack om det, stora mods som försvann från Nexus.

Hur fungerar CC, skapar moddare mods som sen bethesda tar nu och släpper med sitt spel, moddarna lär inte få ett öre.

Inaktiv
Skrivet av laban005:

Då är det ju tur att de sitter ner och jobbar på det?

Ursäkta bilden men tyckte hen var lite apkäftig uppkäftig

Medlem
Skrivet av laban005:

Då är det ju tur att de sitter ner och jobbar på det?

Synd bara att de inte släppte taget om Skyrim sisådär 2013 och fokuserade fullt ut på ett nytt ES så hade vi förmodligen haft ett nytt spel för flera år sen. Men money talks osv.

Medlem

Första reaktionen... "Nu får de fan ta o ge sig!!"
Det räcker nu Bethesda.. snälla sluta.. det börjar bli tragiskt. Det är som en gammal flickvän som är förbannad att man gjorde slut och ständigt lägger upp bilder på "hur bra hon har det nu, och hur snygg hon är nu" på sig självt.. tragiskt tycker jag, man tycker lite synd alltså..

Medlem

Ni kommer att köpa det här. Jodå ni kommer att köpa det här. Precis som att ni kommer köpa GTA5 igen. Kommer förmodligen vara dyrare på PlayStation 5 än Xbox Series.

Medlem

Har funderat länge på att återvända till Skyrim så detta är välkommet.

Medlem

Jahapp, här hade man inbillat sig att man var färdig med Skyrim men det är jag tydligen inte..


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Fattar inte hur bethesda kan vara så hyllat längre. Finns det något spel i historien som mjölkats lika mycket? 🥴 De har ju typ levt på att släppa skyrim på nytt de senaste 10 åren


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

OSTKAKA!
Skyrim Trailer med "Svensk" text

Skribent
Skrivet av tarantino:

Kan de inte bara sitta ner och hitta på någon nytt i stället 😤🤬🤯.

Ja, de har ju sagt i en intervju att så länge folk fortsätter köpa de uppdaterade versionerna kommer de tillhandahålla dem. Så om folk slutar köpa Skyrims, slutar de ge oss nya versioner.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jaha, så man ska betala för en patch nu också alltså.

Medlem

2002: Morrowind
2006: Oblivion
2011: Skyrim
2016: Skyrim
2021: Skyrim

Medlem

Nu får väll dom ge sig med det här skärpet. Så bra va det inte.

Skribent
Skrivet av TheJudge:

Nu får väll dom ge sig med det här skärpet. Så bra va det inte.

Ja, dom får lov att skärpa sig.

Medlem
Skrivet av Prixm:

2002: Morrowind
2006: Oblivion
2011: Skyrim
2016: Skyrim
2021: Skyrim

Faktum är att det är ännu värre än så:

2011: Skyrim
2013: Skyrim - Legendary Edition
2016: Skyrim - Special Edition
2021: Skyrim - Anniversary Edition

Ej inräknat alla omsläpp på nya/andra plattformar än vad som fanns 2011.

Medlem

Inte fel att hedra bra spel så länge det är relevanta uppdateringar, vilket detta verkar vara. Men jag hade föredragit att man satt Daggerfall i rampljuset med en rejäl uppdatering då det är ett vida överlägset spel.

Medlem

Bra! Mer Skyrim åt folket! Nu ge mej remasters på Morrowind, Obilivion, Fallout 3 och New Vegas. Kanske även Daggerfall.

Medlem

Vad de hade kunnat göra är att släppa anniversary edition helt gratis. Och i minsta fall att den blev en gratis uppdatering för ägare av alla tidigare versioner.

Att kräma ut mer pengar ur Skyrim - som redan har blivit en meme - känns ännu mer pinsamt när de har blivit uppköpta och inte direkt blöder ekonomiskt.

Skyrim är ju fortfarande populärt, så inget förvånande med att det släpps igen. Håller dock med om att det börjar bli lite uttjatat.

Dock kul med nya tillägg som fiske, hade gärna haft fler såna aktiviter i tidigare expansioner då de passar Skyrims öppna gameplay perfekt.

12
Skriv svar