Robot
Red Steel II

Cowboysamuraj. Två enskilt råballa ord men som är svåra att greppa när de är sammansvetsade. Men frukta ej, vi reder ut om Ubisofts Wii-exklusiva spel är lika skarpslipat som katana-svärdet du får svinga.

#nintendo, #red-steel-ii, #ubisoft, #red-steel, #sony, #microsoft


Medlem
Red Steel II

När ni recenserar den här typen av spel skulle det vara väldigt trevligt med en liten tillhörande videosnutt där vi får se recensenten svinga sig svettig framför kameran

Skägg.
10 Chambers

Tro mig, det vill du inte Desto roligare hade det varit med en videosnutt när jag försökt spela och ettåringen härmade svärdsrörelserna.


signatur

Vad man undrar över är just om det funkar med FPS-vinkeln, men tydligen gör det det...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av spiken:

Tro mig, det vill du inte Desto roligare hade det varit med en videosnutt när jag försökt spela och ettåringen härmade svärdsrörelserna.

Då har du sagt det.. Fram med videon nu!!

Vill se hur kraftigt man får slå för att göra lite skada i spelet

Medlem

Jag sitter och kör spelet nu och det är riktigt skoj, ett jäkla massa viftande blir det! Ett av dom snyggaste spelen på Wii också.


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem

Jepp, grymt underhållande är det än om det är rätt mediokert vad gäller story och karaktärer och så. Känns lite småtöntigt, men helt klart spelvärt, blev förvånad

Medlem

Har just börjat få litet intressanta moves och det tar sig verkligen.

På tal om Motion Plus så hade jag gärna sett att man låser upp freehand fighting senare - fungerar ju utmärkt i Sport Resort!

Skulle summera RS2 som Borderlands med svärd


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

1
Skriv svar