DOOM Slayers Collection släppt på Nintendo Switch

Robot
DOOM Slayers Collection släppt på Nintendo Switch

Slakta demoner i handhållet format.

#DOOM, #ID-software, #Nintendo-Switch


Medlem

Jag undrar hur Doom 3 ser ut på Switchen, har ändå för mig att det spelet krävde rätt rejäl bra hårdvara för att ha stabil fps när spelet kom ut. Skulle inte vara förvånad om den är lite nedgraderad, eller dippar lite varsom.

Skribent
Skrivet av Shamanfox:

Jag undrar hur Doom 3 ser ut på Switchen, har ändå för mig att det spelet krävde rätt rejäl bra hårdvara för att ha stabil fps när spelet kom ut. Skulle inte vara förvånad om den är lite nedgraderad, eller dippar lite varsom.

Jag köpte det på Switch och det ser bra ut rullar på rätt stabilt 30 fps, men det är bärbart. Har inte provat köra på TV:n


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Jag undrar hur Doom 3 ser ut på Switchen, har ändå för mig att det spelet krävde rätt rejäl bra hårdvara för att ha stabil fps när spelet kom ut. Skulle inte vara förvånad om den är lite nedgraderad, eller dippar lite varsom.

Det lär iaf flyta bättre än Doom till SNES och 3DO. Och dessutom är det nog i handhållet format det kanske lär tappa liten smula i kvalitet. Men det kvittar hur bra det flyter då det ändå lär komma utan duct tape-modden 😒

Doom 64 däremot, vilket grymt spel.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag köpte det på Switch och det ser bra ut rullar på rätt stabilt 30 fps, men det är bärbart. Har inte provat köra på TV:n

Vad kostade kalaset? En trehundring?

Skribent
Skrivet av Lethenstroom:

Vad kostade kalaset? En trehundring?

Jag köpte 3an fristående tidigare för runt 100 kr tror jag det var på någon rea.


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd

Det känns spontant som att Doom-spelen inte är något man vill spela bärbart eller i strykful potatis kvalité på stor skärm.

Lycka till att vidhålla fungerande joycons efter att lira doom spelen.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Det känns spontant som att Doom-spelen inte är något man vill spela bärbart eller i strykful potatis kvalité på stor skärm.

Lycka till att vidhålla fungerande joycons efter att lira doom spelen.

Skaffade nyligen en switch, försökte mig på apex legends eftersom de var gratis och jag ville se hur den hanterade hyfsat snygga spel. Det var inte vackert på min 70" tv, men i bärbart tyckte jag faktiskt det såg rätt okej ut.
Såg att även crysis fanns men vågade inte chansa antar att det kanske till och med ger en sämre upplevelse än när jag spelade originalversionen med min athlon 6000+ och 9600gt

Medlem

Släpps det fysiskt så köper jag.

eld
Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Det känns spontant som att Doom-spelen inte är något man vill spela bärbart eller i strykful potatis kvalité på stor skärm.

Lycka till att vidhålla fungerande joycons efter att lira doom spelen.

jag tror du pratar om doom 2016!

doom ska spelas på en gulnad potatisburk på en 13 tums crt med högt klackande tangentbord, ingen mus!

1
Skriv svar