Se mer från Deathloops multiplayer i ny videogenomgång

Robot
Se mer från Deathloops multiplayer i ny videogenomgång

Lönnmördare möter lönnmördare.

#Arkane-studios, #Deathloop


Medlem

Är det någon mer än mig som har en magkänsla att detta kommer floppa stort?

Fotnot: Menar inte att göra någon arg, är bara en föraning jag har som var likadant för Battleborn mfl.

Skribent
Skrivet av Landelusen:

Är det någon mer än mig som har en magkänsla att detta kommer floppa stort?

Fotnot: Menar inte att göra någon arg, är bara en föraning jag har som var likadant för Battleborn mfl.

Försäljningsmässigt blir det nog ingen succé, men jag gillar konceptet och tror att det kommer bli roligare än många tror.

Avstängd

alltså haha, Rainbox Extraction och detta ser ju ut att gå till historien som de sämsta spelen genom tiderna.
Lägg ner utvecklingen direkt och slösa inte mer tid på detta ... facepalm
cod vanguard ser ut att bli 3a på listan

Medlem

Utgår från att spelet kommer att bli bra utifrån de upplevelser jag haft i deras föregående spel, så svaret är Nej.

Kan tycka att ett spel enbart kan "floppa stort" om det överhajpats bland spelarna, vilket det inte känns som att det har ( i alla fall inte hos FZ).


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Försäljningsmässigt blir det nog ingen succé, men jag gillar konceptet och tror att det kommer bli roligare än många tror.

Jag håller med, gillar också att det är något nytt och väldigt kreativt. Är det inte att se som en AA-titel iaf? Tänker på studions profil mm?

Min magkänsla bygger nog mestadels på att det är väldigt svårt att både realisera konceptet till fullo (lite som Black and White back in the day) och att det är svårt att förmedla och få säljbart utan att gå överbord. Ser dessutom väldigt lite "Twitch-ability" i gameplayet som visats hittills, vilket brukar vara make or break för FPS.

Skrivet av matt76:

Utgår från att spelet kommer att bli bra utifrån de upplevelser jag haft i deras föregående spel, så svaret är Nej.

Kan tycka att ett spel enbart kan "floppa stort" om det överhajpats bland spelarna, vilket det inte känns som att det har ( i alla fall inte hos FZ).

FZ kanske inte har överdimensionerat bevakningen, men marknadsföringen tror jag innefattade att använda just detta spelet som en "opener" i någon MS/Sony-keynote eller liknanden förut? Känns ändå som att detta lyfts fram som ett av de stora spelen framöver, men jag har ingen empiri som stödjer det som sagt, bara en magkänsla.

Medlem

Vad hände med Quakecon? Det är frågan jag ställer mig...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar