Vinn medie-SM i Bad Company 2!

Robot
Medlem
Vinn medie-SM i Bad Company 2!

Nice men varför 360 och inte PC...
Bf ska ju spelas på PC
(enbart min uppfattning)

Medlem

Kommer lätt att vara med. Har kört demot på PS3.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Redaktör
Skrivet av g_rosvall:

Nice men varför 360 och inte PC...
Bf ska ju spelas på PC
(enbart min uppfattning)

Vet ej. Dice och EA ordnar tävlingen, det är kanske enklast för dem att styra upp saker och ting på 360.


signatur
Medlem

Nice. Synd att man suger


signatur

Aj, dina ögon!

Synd att dom inte körde det på PC, för då kanske man skulle försökt vara med. Jaja, lycka till alla som tävlar!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

så klart inte ps3

Medlem
Medlem

Grymt, kanske man ska höra med squaden vad de tycker

Medlem

Meh, va sjutton... Vem vill spela på ett xbox 360 när det finns till PC..?

Det är ju ändå battlefield vi pratar om.....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hade det varit PC så hade jag varit med dirr. Då hade jag kunnat ta hem skiten ensam :>

Men på 360... Njae. Jag är handikappad när det gäller FPS med handkontroll.

Medlem

FAN! vafför Xbox? No råkade jag anmäla mig i onödan. Jag läste igenom litte snabbt och tyckte det lät kul, sen skickade jag in svaren och nu ser jag att det är Xbox. Aja räkna inte med mig i turneringen


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Inaktiv

För att det är bekvämare och roligare att spela med handkontroll? Har lirat Battlefield: BC2 på PC, men ångrar att jag inte körde det på 360 istället (där jag spelade demot). Visst, det är snyggare på PC, men annars föredrar jag Xboxkontrollen.

Jag tycker mus och tangentbord fungerar perfekt i vissa spel, till exempel StarCraft och Quake/Unreal Tournament. Men i lite långsammare actionspel (t.ex Battlefield eller Call of Duty) är det roligare med handkontroll, så länge alla spelar på lika villkor.

Lite tråkigt att varje nyhet om ett konsolspel på FZ har massa "åhh, handkontroller suger" "åhh, inte på PC!!!111" inlägg. Det kanske var "häftigt" att klaga på sånt för fem år sen, men kom igen nu och försök vara lite positiva istället, superskoj att DICE fixar en tävling!

Redaktör

Gottn: jag strök dig, tack för att du sa till.


signatur
Inaktiv

Varför tävlar inte fz själva?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Medlem

Härligt, Stockholm som vanligt, nice!


signatur

C OL O R

Medlem
Skrivet av Lingon:

För att det är bekvämare och roligare att spela med handkontroll? Har lirat Battlefield: BC2 på PC, men ångrar att jag inte körde det på 360 istället (där jag spelade demot). Visst, det är snyggare på PC, men annars föredrar jag Xboxkontrollen.

Jag tycker mus och tangentbord fungerar perfekt i vissa spel, till exempel StarCraft och Quake/Unreal Tournament. Men i lite långsammare actionspel (t.ex Battlefield eller Call of Duty) är det roligare med handkontroll, så länge alla spelar på lika villkor.

Lite tråkigt att varje nyhet om ett konsolspel på FZ har massa "åhh, handkontroller suger" "åhh, inte på PC!!!111" inlägg. Det kanske var "häftigt" att klaga på sånt för fem år sen, men kom igen nu och försök vara lite positiva istället, superskoj att DICE fixar en tävling!

Vadå långsammare lol! kan ju bero på att du suger då helt enkelt.

Medlem

Synd att det är 360

Medlem

Hade det varit ps3 och om jag bott i stockholm hade jag ställt upp lätt.

Efter allt gnäll jag gjort på BFBC2 efter att ha förbokat och köpt en helt ospelbar pc-version så är jag i princip reformerad efter att ha övertalats att köpa spelet igen till ps3.

FPS på konsoll går faktiskt, jag är sjukt mycket sämre men det är riktigt, riktigt roligt... det lär bli fler FPS:ser på konsoll (redan köpt mag)

Du som gillar FPS och har konsoll - testa och lid genom första timmarna, det är värt det!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Hade det varit ps3 och om jag bott i stockholm hade jag ställt upp lätt.

Efter allt gnäll jag gjort på BFBC2 efter att ha förbokat och köpt en helt ospelbar pc-version så är jag i princip reformerad efter att ha övertalats att köpa spelet igen till ps3.

FPS på konsoll går faktiskt, jag är sjukt mycket sämre men det är riktigt, riktigt roligt... det lär bli fler FPS:ser på konsoll (redan köpt mag)

Du som gillar FPS och har konsoll - testa och lid genom första timmarna, det är värt det!

Kan hålla med om att FPS faktiskt är ganska kul på konsol. Spelade Call of juraez 2 på boxen. Men finns ett spel till pc, och min pc klarar av det så föredrar jag helt klart det.

Medlem

360 = Överskattat.
PS3 = Ingen aning om varför.
PC = För många buggar, de vill inte göra bort sig (vilket de iofs redan har gjort...).

Medlem

Hade det varit i Gbg hade jag nog kommit, även om tävlingen är på konsol. Fast PC är att föredra, tråkigt att allt sådant ska vara i Stockholm.
FZ får försöka övertala DICE att flytta till Gbg

Medlem

tss, 360...vilket skämt

Medlem
Skrivet av Lingon:

För att det är bekvämare och roligare att spela med handkontroll? Har lirat Battlefield: BC2 på PC, men ångrar att jag inte körde det på 360 istället (där jag spelade demot). Visst, det är snyggare på PC, men annars föredrar jag Xboxkontrollen.

Jag tycker mus och tangentbord fungerar perfekt i vissa spel, till exempel StarCraft och Quake/Unreal Tournament. Men i lite långsammare actionspel (t.ex Battlefield eller Call of Duty) är det roligare med handkontroll, så länge alla spelar på lika villkor.

Lite tråkigt att varje nyhet om ett konsolspel på FZ har massa "åhh, handkontroller suger" "åhh, inte på PC!!!111" inlägg. Det kanske var "häftigt" att klaga på sånt för fem år sen, men kom igen nu och försök vara lite positiva istället, superskoj att DICE fixar en tävling!

straaaaaaaaaange

Inaktiv

Aw sad face med xbox 360 Hade ju varit kul att visa sina battlefieldskillz på ett sånt här sätt ehhe

Medlem

what g_rosvall said


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Pc!!! jag hade Ägt er alla! Muuuaaaaaaahhhhaaa

Medlem

Men FÖRFAN ska ni bara gnälla "Buuh varför inte PC, xbox sugerbluöööäääLOL" Så kan ni likagärna STFU och GTFO...

Själv tycker jag det är ett helnice initiativ.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Spelar väll inte så jätte stor roll när det gäller seriöst spel om vilken plattform det handlar om. Dock kanske BC2 använder P2P på konsoll? Isf var det ju ett dumt val.

Annars tycker jag dock dom kan lägga lite tid på att fixa buggarna istället för att arrangera turneringar.


signatur
123
Skriv svar