Minecraft Dungeons kommer till Steam nästa månad

Robot
Minecraft Dungeons kommer till Steam nästa månad

Och det är Ultimate-utgåvan med alla DLC:n.

#Minecraft-dungeons, #Mojang


Medlem

Digitala butikernas svar på rännskita? Hög nivå..

Medlem
Skrivet av nicbex:

Digitala butikernas svar på rännskita? Hög nivå..

Fast det stämmer ju. Sen personligen tyckte jag att det var kul ordval. Mer humor åt folket!

Medlem
Skrivet av Djavulen:

Fast det stämmer ju. Sen personligen tyckte jag att det var kul ordval. Mer humor åt folket!

YEEEES! Mer humor!

Medlem

Tycker spelet är ett askul slöspel.
Spelar med barnen på Xbox och med kompisar på pc.
Är dock riktigt sur på Mojang för att om man köper dlc till Xbox, så får man de inte på pc (och tvärt om). trots att det är samma konto.
Så fort de löser det så kommer jag köpa dem.
Sedan är det liite irriterande att man måste manuellt ladda upp sin karaktär om man ska spela på en annan enhet. Det sker tyvärr inte automatiskt.

Avstängd

Märkligt att riktiga Minecraft fortfarande inte finns på Steam. Skulle innebära ett par miljoner extra sålda exemplar på en dag utan någon effort.

Medlem
Skrivet av Djavulen:

Fast det stämmer ju. Sen personligen tyckte jag att det var kul ordval. Mer humor åt folket!

Humor får det gärna vara men alla medlemmar är inte 15 år gamla.

Medlem

Finns på ju game pass. Känns som @ts är lite bitter mot microsoft bara.

Medlem
Skrivet av General White:

Märkligt att riktiga Minecraft fortfarande inte finns på Steam. Skulle innebära ett par miljoner extra sålda exemplar på en dag utan någon effort.

Det kanske kommer den dagen de anser att spelet inte säljer bra nog.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

sweet, ser gott ut att lira co-op me kidsen i soffan.

Skribent
Skrivet av nicbex:

Digitala butikernas svar på rännskita? Hög nivå..

Ibland måste man få barnsla sig lite Ber om ursäkt om du tog illa upp.

Skrivet av Rakoon:

Finns på ju game pass. Känns som @ts är lite bitter mot microsoft bara.

Absolut inte. Microsoft gör jäkligt mycket rätt och Game Pass är en smått fantastisk tjänst. Det förändrar dock inte att Microsoft Store är en styggelse utan dess like.

Skrivet av utemoewbel:

sweet, ser gott ut att lira co-op me kidsen i soffan.

Det är verkligen suveränt i soff-coop. Ni lär inte bli besvikna.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ibland måste man få barnsla sig lite Ber om ursäkt om du tog illa upp.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av nicbex:

Humor får det gärna vara men alla medlemmar är inte 15 år gamla.

Närmar mig 30 år och jag fick mig ett leende på läpparna. Så har uppenbarligen inget med åldern att göra.

Medlem

Det är ett väldigt kul spel att köra med barnen framför TVn. Så pass att jag nog får köpa en fjärde kontroll trots utsugarpriset.

Medlem

Fast nu är ju EGS fem gånger värre än Microsoft Store
Men trevligt att det kommer till steam


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Spelade detta med sonen till Switch. Det var väldigt roligt tyckte både han och jag. Tyvärr var det väldigt laggigt på Switch.

Medlem

Perfekt, har funderat på att skaffa det ett tag för att spela tillsammans med sonen. Stor bonus att slippa MS!

Medlem

Mycket bra spel!

Jag har klarat ut huvudstoryn med min son på PS4:an. Det spelas och känns som Diablo. Perfekt svårighetsgrad med. Jag vet inte hur många gånger vi dött och fått byta taktiker.

5 av 5!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Härligt! Försökte köpa spelet på Microsoft Store. Fick ett felmeddelande angående min adress. Ändrade (skrev ihop, eller särskrev, minns ej nu). Gick fortfarande inte att genomföra köpet. Gjorde en till ändring. Gick fortfarande inte att genomföra köpet. Sket i allt då. Vad härligt att spelet kommer till den nååågot mer välutvecklade Steam-butiken.

Medlem

Två av mina favoritspel är D2 och Minecraft... men det känns som jag är ensam om i världen att tycka det här spelet är hur tråkigt som helst.

Är det bara för att det är Minecraft man ska tycka det är kul? För spelmekaniken är ju på snudd till mobilspel.

ARPG är grind och enformiga i sig... men det känns som Minecraft Dungeons missar det mesta som gör att man fortsätter med den "oändliga grinden". Blir bara suck och tråkigt väldigt snabbt

Handen på hjärtat, om det inte vore för att Minecraft är temat... hur kul är det egentligen?

Sorry.

Medlem
Skrivet av Lofa:

Två av mina favoritspel är D2 och Minecraft... men det känns som jag är ensam om i världen att tycka det här spelet är hur tråkigt som helst.

Är det bara för att det är Minecraft man ska tycka det är kul? För spelmekaniken är ju på snudd till mobilspel.

ARPG är grind och enformiga i sig... men det känns som Minecraft Dungeons missar det mesta som gör att man fortsätter med den "oändliga grinden". Blir bara suck och tråkigt väldigt snabbt

Handen på hjärtat, om det inte vore för att Minecraft är temat... hur kul är det egentligen?

Sorry.

Du får medhåll från mig iaf.

Däremot tror jag det duger alldeles utmärkt som just inkörsport till genren eller lite mer lättsamt spel.

1
Skriv svar