Microsoft Flight Simulator får ett racingläge senare i år

Robot
Microsoft Flight Simulator får ett racingläge senare i år

Tävla med flygplan från andra världskriget.

#Asobo-studio, #Microsoft-flight-simulator


Fragtjuv

Jag älskar att Microsoft ger Flight simulator så mycket kärlek och hoppas att det fortsätter i många år. Det är verkligen ett helt fantastiskt spel!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Redaktör

Fantastisk fan-service från Microsoft - både med MS Flight Sim och Sea of Thieves, de får ju massor av nytt innehåll utan merkostnad.


signatur
Medlem

Med tanke på vilken fantastisk plattform Microsoft skapat med det här spelet så lär de mata på med nya spellägen. Himla roligt för oss spelare.

När kommer zombie-expansionen? Man ser ju fram emot att flyga ifrån hundratals jumbojets styrda av hungriga dönickar.

Medlem

Det vore kul med ett nytt MS Combat Flight Simulator på FS2020-motorn. Senast vi såg detta var slutet år 2000.

Skribent
Skrivet av superapan:

Det vore kul med ett nytt MS Combat Flight Simulator på FS2020-motorn. Senast vi såg detta var slutet år 2000.

Justdet! Hade glömt bort att de faktiskt hade en Combat-version back in the day!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Fantastisk fan-service från Microsoft - både med MS Flight Sim och Sea of Thieves, de får ju massor av nytt innehåll utan merkostnad.

Ett McDonald's skepp i sea of thieves? Wow?

Skribent
Skrivet av bluebird:

Med tanke på vilken fantastisk plattform Microsoft skapat med det här spelet så lär de mata på med nya spellägen. Himla roligt för oss spelare.

När kommer zombie-expansionen? Man ser ju fram emot att flyga ifrån hundratals jumbojets styrda av hungriga dönickar.

Battle Royal Läge som utspelar sig i luften över hela jordklotet....just wait for it!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av bluebird:

Med tanke på vilken fantastisk plattform Microsoft skapat med det här spelet så lär de mata på med nya spellägen. Himla roligt för oss spelare.

När kommer zombie-expansionen? Man ser ju fram emot att flyga ifrån hundratals jumbojets styrda av hungriga dönickar.

The Xbox crowd has entered the chat...

Redaktör
Skrivet av D1versity:

Ett McDonald's skepp i sea of thieves? Wow?

De har släppt rätt så jäkla mycket mer än så i 3,5 års tid. Kom ju t.ex. ett Pirates of the Caribbean-tillägg med helt nytt spelsätt i somras. Och allt gratis. MS förtjänar massor av beröm för det.


signatur
Redaktör
Skrivet av superapan:

Det vore kul med ett nytt MS Combat Flight Simulator på FS2020-motorn. Senast vi såg detta var slutet år 2000.

Ja, jäklar vad bra de var! Sen kom IL-2 med sin revolutionerande flygfysik och jag tror knappt jag rört CFS efter det. Vore fantastiskt med en comeback.


signatur
Fragtjuv
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja, jäklar vad bra de var! Sen kom IL-2 med sin revolutionerande flygfysik och jag tror knappt jag rört CFS efter det. Vore fantastiskt med en comeback.

Åhh, IL-2 var ju helt fantastiskt på sin tid och jag tror faktiskt att det har åldrats riktigt bra! Har du testat det på senare år?


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Redaktör
Skrivet av joelthor100:

Åhh, IL-2 var ju helt fantastiskt på sin tid och jag tror faktiskt att det har åldrats riktigt bra! Har du testat det på senare år?

Det var ett antal år sen, men jag vill minnas att den där sköna flytande känslan fortfarande funkade.


signatur
Ambassadör
Xbox

Hoppas att Top Gun-expansionen som släpps (gratis den med!) i höst är en liten försmak på combat! Flyga runt i stridsflygplan är något speciellt, även om jag föredrar äldre saker med prop.

IL-2 Sturmovik var för övrigt fullständigt lysande!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar