Riders Republic

Robot
Riders Republic

Galen extremsport är galet underhållande.

#riders-republic


Gnällkuk

Såg rätt nice ut, men varför är det ett gult filter över allt? Videoserna är fö uppladdade som att de är anpassade för barn.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tackar för förhands recensionen men jag tror du missade att säga vad som man rensade bort som du ansåg vara dåligt i Steep?

Eller missade jag något i texten?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag har inte lyckats spela med riktiga människor än. Gissar att jag har ett par race kvar att ta mig igenom först..
Lite för mycket eyyy broooo för min smak än så länge men gameplay känns ganska kul.

Medlem

Kommer det till gamepass kan man ju testa, annars har jag glömt bort det när jag stänger denna flik.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kommer det till gamepass kan man ju testa, annars har jag glömt bort det när jag stänger denna flik.

Nää, det e ju ubisoft, så det lär ju inte hända i första taget.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kört betan ett par timmar och är verkligen inte lika positiv som skribenten. Känns väldigt ubisoftig mellanmjölk, svårt att tro det kommer ändras.


signatur

7900XTX
7800X3D

Kan personen som skrev denna artikel skicka ett pm ?, tack på förhand.

Medlem

Bortser man från Ubisofts urinfilter hämtat från Dirt-spelen så såg cyklandet ut att vara likt Descenders.. fast med överdesignat UI och troligen fullsmockat med DLC, Season Pass och allt annat trams som är populärt nu när spel inte längre bara kan vara kompletta produkter.

Medlem

00:44 första videon.. är framhjulet fyrkantigt?

Medlem

Av gameplay-klippen är det svårt att förstå hur kul detta spel kan vara, ser ju jättetråkigt ut.

Inaktiv

Låter onekligen spännande. Får hålla kolla på det. Bruksr gilla UBIs spel överlag med. Välgjorda.

Medlem

Men känns det lika kul som de bra SSX spelen (tricky och 3)?

Medlem

Ubisoft trist. Cyklingen såg ganska intressant ut, men snowboard-biten....allt ifrån inramning till fokus i gameplay känns bara så trött. Tacka som fan att det finns annat intressant på väg i genren: Shredders

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Såg rätt nice ut, men varför är det ett gult filter över allt? Videoserna är fö uppladdade som att de är anpassade för barn.

Videoklippen ser ut som videor i HDR-format ser ut på mina skärmar som inte har stöd för det. Jag vet inte om nåt gick fel vid inspelning, redigering eller uppladdning till YouTube eller om spelet faktiskt ser ut så, men kollar man på skärmdumparna ser det inte alls likadant ut.

Normalt ska man kunna lägga upp HDR-filmer på YouTube som funkar både för SDR- och HDR-skärmar genom tonmappning, men om jag har rätt i min teori här så är det nåt där som blev fel. Klippen ser likadana ut på min telefon som har stöd för HDR.

Medlem
Skrivet av MrJibblies:

00:44 första videon.. är framhjulet fyrkantigt?

Mnjaa inte hjulet, men profilen på däcket är kantig ja.

-det är tydligen en "grej" med vissa offroad däck, ger väl mer bett på vissa underlag antar jag, typ som stålkanterna på slalomskidor.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Säkert rätt skoj men hade varit mer intressant med mer realistisk downhill/freeride. I filmen kändes bara som en kurvig motorväg med stora hopp. Hade hellre sett mer teknisk singeltrack och riktiga leder.

Medlem

Ser intressant ut helt klart. Personligen är jag mest intresserad av snowboard delen. Såg ut som den kändes som SSX spelen som fanns back in the day. Synd att EA gett upp den kung serien. Kan mycket väl bli ett PlayStation 5 köp. Äger ett oöppnat SSX (2012) till mitt gamla PlayStation 3 som jag beställde i maj men har ännu inte provat på det. Grafiken är ju lastgammal o skulle vara intresserad av en remaster av det faktiskt. Eller helt nytt så klart.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Blir det något couch-coop?

Medlem
Skrivet av boneless:

Säkert rätt skoj men hade varit mer intressant med mer realistisk downhill/freeride. I filmen kändes bara som en kurvig motorväg med stora hopp. Hade hellre sett mer teknisk singeltrack och riktiga leder.

Precis vad jag tänkte på. Nä, ärligt talat så tyckte jag det såg skit ut.

Medlem

Efter att ha lirat närmare en timme kan jag dessvärre bara konstatera att det här är allt jag inte gillade med The Crew 2 och Steep i ett och samma spel. Supertöntig jargong, usla kontroller (noll känsla), loot (gear) samt ett mycket spattigt upplägg. Förstår faktiskt inte varför Ubisoft fortsätter att kasta ur sig generisk dynga som det här helt utan själ.

Ex: "här får du en landsvägscykel" i nästa sekund cyklar man i terräng uppför ett berg på sagda landsvägscykel...

1
Skriv svar