Robot
Park Beyond

Park Beyond utmanar Planet Coaster genom att låta oss bygga omöjliga karuseller.

#limbic-entertainment, #park-beyond


Medlem

Wow, vilken najs trailer

Ser väldigt trevligt ut, ser fram emot lite mer management jämfört med exempelvis Planet Coaster.

Medlem

"Det ser mäktigt ut och också hyfsat livsfarligt. Limbic poängterar dock: inga dödsolyckor. Förmodligen ett besked som inte alla gläds åt."

Inte för att jag njuter av att döda gästerna i mina tycoon-parks men det är definitivt något jag vill ha i ett sånt här spel

Medlem

Hoppas det inte blir likadana prestanda problem som planet coaster har när man har en medel till stor park.

Medlem

Blir lite skeptisk till det där med omöjliga berg- och dalbanor. Det bästa med ett Rollercoaster Tycoon och planet coaster är ju just fysiken i dom.
Men kanske inte riktigt poängen i detta spelet

Medlem

Ser ballt ut!
PS: Gröna Lund är skräp Liseberg är 100x bättre

Redaktör
Ponny
Skrivet av Majorkraft:

Ser ballt ut!
PS: Gröna Lund är skräp Liseberg är 100x bättre

100 % sant.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av aholman:

Blir lite skeptisk till det där med omöjliga berg- och dalbanor. Det bästa med ett Rollercoaster Tycoon och planet coaster är ju just fysiken i dom.
Men kanske inte riktigt poängen i detta spelet

Håller med, har alltid försökt bygga realistiska nöjesparker i nämnda spel. Sen är jag ju lite anal på så sätt att jag behandlar alla spel som simulatorer

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Ser ballt ut!
PS: Gröna Lund är skräp Liseberg är 100x bättre

Skullr inte säga att Grönan är skräp, men Liseberg år klart bättre.
Svårt för Grönan att "förbättra" och göra nytt också när dem har velat expandera i många år men får inte mer mark.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Ser ballt ut!
PS: Gröna Lund är skräp Liseberg är 100x bättre

Skrivet av Fredrik Eriksson:

100 % sant.

Onekligen. Fast landets bästa berg-och-dalbana hittar vi i en djurpark!

Medlem

Ser fram emot när Josh från Lets Game it Out testar gränserna för det här spelet!

Medlem

Blev nästan illamående bara av trailern... haha


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör
Skrivet av Ringo:

Onekligen. Fast landets bästa berg-och-dalbana hittar vi i en djurpark!

Den på Kolmården? Den var nästan för mycket i första backen. Men så är jag höjdrädd också. Fast satan vilken utsikt!

Jag gillar nog de på Liseberg bättre. Helix är fenomenal, Lisebersbanan håller än och Balder är helt underbar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Den på Kolmården? Den var nästan för mycket i första backen. Men så är jag höjdrädd också. Fast satan vilken utsikt!

Jag gillar nog de på Liseberg bättre. Helix är fenomenal, Lisebersbanan håller än och Balder är helt underbar.

Exakt! Wildfire.
Första backen är brutal. Och så sitter man bara fast upp till midjan så det känns som man ska skjutas ut i omloppsbana när man åker över den där puckeln precis innan droppet.

Helix, Balder och Lisebergsbanan är alla kanon. Kan bara hålla med. Men Wildfire ör längre och med kul features nästan genom hela banan. Att det sedan inte varit någon kötid att prata om de gångerna jag varit där är ju ingen nackdel. Tror jag stått som längst 20 minuter. Men oftast bara några få minuter och ibland bara kunnat gå rakt in. På Liseberg får man ju vara nöjd om man slipper stå dryga timmen i kö.

Men visst vill man inte göra resten av Kolmården kan det ju vara lite dyrt för o bara åka en attraktion.

Redaktör
Skrivet av Ringo:

Exakt! Wildfire.
Första backen är brutal. Och så sitter man bara fast upp till midjan så det känns som man ska skjutas ut i omloppsbana när man åker över den där puckeln precis innan droppet.

Helix, Balder och Lisebergsbanan är alla kanon. Kan bara hålla med. Men Wildfire ör längre och med kul features nästan genom hela banan. Att det sedan inte varit någon kötid att prata om de gångerna jag varit där är ju ingen nackdel. Tror jag stått som längst 20 minuter. Men oftast bara några få minuter och ibland bara kunnat gå rakt in. På Liseberg får man ju vara nöjd om man slipper stå dryga timmen i kö.

Men visst vill man inte göra resten av Kolmården kan det ju vara lite dyrt för o bara åka en attraktion.

ja, lungt med köer. Jag var där förra sommaren med barnen, tror vi stod typ 10 minuter. Liseberg var klart värre, men fördelen där är att det finns alternativ om man inte vill lång-köa. Och att uppskattad kötid visades. Jag var på Skara sommarland i juli, det var helt sjuka köer till allt, markant sämre än Liseberg.


signatur
1
Skriv svar