Nya Skate-spelet släpps på PC

Robot
Nya Skate-spelet släpps på PC
Medlem

mysigt, då finns det 0 anledning att fixa en konsol!

Medlem

Hoppas detta blir bra vore kul med ett modernare spel.
Jag och en vän kör fortfarande 3an online lite då och då.

Medlem
Skrivet av superlim:

mysigt, då finns det 0 anledning att fixa en konsol!

Trist det där. Att folk köper konsol för att de tvingas till det och inte för att de föredrar att spela på konsolen av olika anledningar eller för att de tycker att den är prisvärd. För några enstaka titlar.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Trist det där. Att folk köper konsol för att de tvingas till det och inte för att de föredrar att spela på konsolen av olika anledningar eller för att de tycker att den är prisvärd. För några enstaka titlar.

absolut! tyvärr är det något man är van vid sedan gta3, om inte tidigare.

Medlem

Kul! Spelade aldrig trean men gillade dom två första spelen även om jag var ganska dålig på dom.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av superlim:

absolut! tyvärr är det något man är van vid sedan gta3, om inte tidigare.

Trean körde jag på PC iallafall. Men kanske var tidsexklusivt?

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Trean körde jag på PC iallafall. Men kanske var tidsexklusivt?

Säker på det?
https://www.pcgamer.com/skate-3-now-playable-on-pc-with-rpcs3...

Edit insåg nu att du pratade GTA.
Ja GTA 3 fanns på PC men kom säkert senare rockstar gillar ju att släppa i omgångar.

Medlem

vi pratade om gta 3, och det var tidsexklusivt

Medlem

Trevligt! Har ändå köpte en PlayStation 5 nu så det blir dit jag skaffar spelet senare. Hade jag haft en vassare dator så hade det varit kul att äga till PC dock. Nu väntar jag på att EA ska återuppliva snowboardserien SSX som inte funnits sedan PlayStation 3 generationen vilket är riktigt snopet. Kung serie!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

YES!❤️ Fy satan vilka glada nyheter.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av superlim:

vi pratade om gta 3, och det var tidsexklusivt

Jo ja förstod det efter jag klicka skicka men du han citera för jag han ändra.

1
Skriv svar