Tre konceptvideor från Starfield berättar mer om Bethesdas universum

Robot
Tre konceptvideor från Starfield berättar mer om Bethesdas universum

Väldigt kortfattat, så bli inte alltför uppspelt.

#Bethesda-softworks, #Starfield, #nyhetstips


Medlem

Även om det tråkigt nog skulle vara en fallout/elderscrolls i rymden...så ser jag fram emot spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Väntar med spänning på vad detta kan bli. Har ingen pc eller xbox så måste nog vänta ganska länge tills det släpps på Ps evt vara köpa mig en xbox x

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Väntar med spänning på vad detta kan bli. Har ingen pc eller xbox så måste nog vänta ganska länge tills det släpps på Ps evt vara köpa mig en xbox x

Hehe som att det någonsin skulle släppas till ps

OT: Pepp! Städerna framförallt (första och sista) gjorde mig riktigt taggad, hoppas verkligen att det här spelet blir bra. Älskar både TES och Fallout, så har höga förväntningar!

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Väntar med spänning på vad detta kan bli. Har ingen pc eller xbox så måste nog vänta ganska länge tills det släpps på Ps evt vara köpa mig en xbox x

PS har jag mycket svårt att se att det skulle släppas till. Är i liknande sits då min PC förmodligen inte klarar av att köra spelet men kommer uppgradera min burk då det är fler spel som kommer till PC jag är lite sugen på. Sen finns ju också alternativet att köpa en Series S som inte kostar så mycket om man inte vill lägga pengar på en PC.


signatur

PSN: Swede_78

Medlem
Skrivet av Mariva:

PS har jag mycket svårt att se att det skulle släppas till. Är i liknande sits då min PC förmodligen inte klarar av att köra spelet men kommer uppgradera min burk då det är fler spel som kommer till PC jag är lite sugen på. Sen finns ju också alternativet att köpa en Series S som inte kostar så mycket om man inte vill lägga pengar på en PC.

Man kan nog även streama via xCloud om man vill. Då funkar ju vilken dator som helst nästan (eller en xbox one om man har en sån). Dock får man ju stå ut med lite fördröjning och 1080p.

eld
Medlem

Allt jag vet nu är att Neon har massa dödsdroger som jag måste hjälpa till att dela ut till resten av världen med hjälp av mitt rymdskepp.

Medlem

Läspar han eller? Va lite skärande i öronen att lyssna på

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Laddemannen:

Väntar med spänning på vad detta kan bli. Har ingen pc eller xbox så måste nog vänta ganska länge tills det släpps på Ps evt vara köpa mig en xbox x

Det kommer inte till PS... Lika lite som God of War kommer till Xbox. PC är ju alltid en möjlighet, men det är ju inte alla som tycker det är särskilt kul. Man får se till att ha båda konsolerna helt enkelt, då missar man inget.


signatur

Jump in.

Avstängd

Conept art...? Skulle de spelet va klart 2022?
Hur kan folk ens gilla bethesda längre?
Å nu under M$ vingar...
Jees. Det finns bättre saker..

eld
Medlem
Skrivet av Rassa:

Conept art...? Skulle de spelet va klart 2022?
Hur kan folk ens gilla bethesda längre?
Å nu under M$ vingar...
Jees. Det finns bättre saker..

blev lite förvirrad, trodde jag slutat upp i youtubes kommentarsfält

2022? Tror det snarare handlar om 2024.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar