UFO och Aliens, finns dom? :O

Medlem

Ämnet är minst sagt otroligt intressant. Kan nörda mig ner i det hur länge som helst.
Jag hade en upplevelse när jag va runt 10 år. Åkte inlines i södra Sverige, längs havet och utsikt mot Danmark. Tittade ut mot havet och såg (som jag upplevde det) en stad ovanför molnen. Torn eller pelare sträckte sig upp i molnen med röda lampor/lysen längst upp. Inga byggnader vad jag kommer ihåg dock.
Jag stannade en förbipasserande man som bara skakade på huvudet och gick vidare. Åkte hem till föräldrarna och berättade som tyvärr inte trodde på mig.

Har berättat till andra, men bortförklarat det med åren som en optisk illusion (https://www.dailymail.co.uk/news/article-4127622/amp/Resident...)
Men har insett att det argumentet inte håller då "Moln-staden" inte liknar staden som var under molnen, på marknivå.

Oklart om jag låtit min barnhjärna spinna iväg eller om det verkligen hänt. Men att jag ändå stannade en okänd man gör att jag måste tro på det jag sett.

Jag tror definitivt på att utomjordingar besökt och besöker vår planet frekvent. Skoj och följa denna tråd

Medlem
Skrivet av Kaptenbredben:

Ämnet är minst sagt otroligt intressant. Kan nörda mig ner i det hur länge som helst.
Jag hade en upplevelse när jag va runt 10 år. Åkte inlines i södra Sverige, längs havet och utsikt mot Danmark. Tittade ut mot havet och såg (som jag upplevde det) en stad ovanför molnen. Torn eller pelare sträckte sig upp i molnen med röda lampor/lysen längst upp. Inga byggnader vad jag kommer ihåg dock.
Jag stannade en förbipasserande man som bara skakade på huvudet och gick vidare. Åkte hem till föräldrarna och berättade som tyvärr inte trodde på mig.

Har berättat till andra, men bortförklarat det med åren som en optisk illusion (https://www.dailymail.co.uk/news/article-4127622/amp/Resident...)
Men har insett att det argumentet inte håller då "Moln-staden" inte liknar staden som var under molnen, på marknivå.

Oklart om jag låtit min barnhjärna spinna iväg eller om det verkligen hänt. Men att jag ändå stannade en okänd man gör att jag måste tro på det jag sett.

Jag tror definitivt på att utomjordingar besökt och besöker vår planet frekvent. Skoj och följa denna tråd

Grymt! Det är sällan någon annan förstår hur häftig ens upplevelse var. Är oftast svårt att förklara i ord. Sen blir man ofta dumförklarad, att man inbillat sig eller whatever. Så jag har lärt mig att inte snacka om ämnet såvida man inte är men likasinnade. Men ja, kul med en sån här tråd på FZ.

Medlem
Skrivet av ohem:

Jag förnekar inte möjligheten att intelligent utomjordiskt liv finns, men jag tvivlar på att vi är intressanta nog eller kan erbjuda något som det väsen inte redan har eller kan få tag på någon annanstans. Bild och videos är för lätt att fejka, människor ljuger eller har felaktig (eller subjektiv) tolkning, och påstådda implantat återkommer aldrig till rampljuset för genuin undersökning vilket sänker trovärdigheten.

Jag gillar ämnet i frågan och kollar själv på diverse videos och "dokumentärer" som tex. Netflix relativt nyligen släppte, men det finns för lite substans för att diskussionen ska drivas till nästa nivå. Det bästa vi kan göra är att utveckla FTL transport och kommunikation, för radio är inte tillräckligt för att kommunicera på längre avstånd för att inte nämna mängden störningar som uppkommer med den joniserad effekt utsöndrat av stjärnor, gas planeter, och konsekventa material.

Det mest pragmatiska vi har idag är antagandet av Drake's equation och Ammonia baserade bakterierna som hittades i Salt Lake River, som öppnade upp seriös möjlighet om utomjordiskt liv.

Och med vårt vetande idag är FTL i princip en praktiskt omöjlighet.
Det enda vi kan hoppas på är att ny vetenskap öppnar upp för en praktiskt tillämpning, annars lär vi aldrig lämna vårt solsystem, och chansen rätt stor att ingen annan civilisation som ev kan finnas eller har funnits där ute har lämnat sitt.

Stephen Baxter kommer med en rätt intressant tes i en av sina bokserier (Flood, Ark) där civilisationer likt mänskligheten visar sig vara rätt vanligt, näst intill normen bland galaxens solsystem. Liv kan vara väldigt vanligt men att överleva och utvecklas dess svårare.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Och med vårt vetande idag är FTL i princip en praktiskt omöjlighet.

Nästan all teknik som vi använder oss av idag, var fullkomligt omöjlig och otänkbar för 100 år sedan. Bilar, datorer, internet, rymdraketer etc.

Det är möjligt att det finns flera banbrytande revolutioner i fysik och vetenskap framför oss.

Det kan hända att ett genombrott görs inom 5 år som får det som vi nu tänker är framtidens telnologi (t.ex. Fusionsreaktorer) att ses som en relativt svag teknologi i jämfört med vad man just upptäckt.

Det är oklart. Men det görs ju vetenskapliga genombrott varje år:

Skrivet av banbrytande partikelfysik 2021:

The first results from the Muon g-2 experiment hosted at Fermilab show fundamental particles called muons behaving in a way not predicted by the Standard Model of particle physics. Announced on April 7, 2021, these results confirm and strengthen the findings of an earlier experiment of the same name performed at Brookhaven National Laboratory. Combined, the two results show strong evidence that our best theoretical model of the subatomic world is incomplete. One potential explanation would be the existence of undiscovered particles or forces. This video explains what a muon is, how the Muon g-2 experiment works, and the significance of this result.

Muon g-2 first results press release:
https://news.fnal.gov/2021/04/first-r...

Fermilab home page:
https://fnal.gov

Muon g-2:
https://muon-g-2.fnal.gov/

TDLR på filmen
Dessa forskare menar att de fått resultat som föreslår är att man möjligtvis är på gränsen på att upptäcka en ny teori för partikelfysik. Om så är fallet, kommer det att öppna för en helt ny syn på partikelfysik, såväl som fysik i helhet.

” One potential explanation would be the existence of undiscovered particles or forces. ”

Källa:
Are We on the Brink of a New Age of Scientific Discovery?

Edit:
En mer lättförståeligt förklaring av det senaste potentiella genombrottet i fysik.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Sannolikheten för att vi skulle vara helt ensamma i universum är ju trots allt lite skrämmande.

Avstängd
Skrivet av Birchoff:

Om du öppnar en Diplomatico eller nåt så kanske nåt annat uppenbarar sig istället

Ja jo, ju dyrare sprit desto lindrigare väsen


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Inaktiv

Helt ärligt så tror jag på dom men skulle vilja bevittna med egna ögon,tror det är där mycket ligger. Min farsa som har varit ute i skogen väldigt mycket har sett helt oförklarliga saker 2 ggr, samma sak som i videorna, saker dyker upp, svävar och sen flyger bort i osannolika hastigheter, en ytterst jordnära man med fötterns på jorden. Sen är det ju filmerna som släpptes av flygvapnet. Sen Bob Lazar. Sen alla antika målningar.
Många saker pekar på att det finns. Men alla kan ju ha fel, alltid är det något folk som är trötta/utarbetade/publiktörstiga. Men ne, farsan ljuger inte ens om han får en felaktig räkning i hans favör, det han såg förklaras inte av vanliga flygvapen. Eller så har alla rätt, alla är bara ensamma, de rapporter som kommer in är av folk som sett valinga fenomen eller missuppfattat saker. Men iaktagelserna är i ju i 100-200 tals ibland, i de fallen blir det svårt att bara bortförklara.
Sammanfattat, ja, tror inte för en stund att vi hsr blivit besökta av någon från annan planet.

Medlem

Kan rekommendera metabunk.org


signatur

Övning ger träning.

Medlem

"A snowballs chance in hell" att en sån cover up skulle hålla och hålla och hålla. Det är bara inte möjligt helt enkelt.
Mer "liv" i universum? Sure, varför inte. Definitionen av liv kanske måste revideras dock.

Lämnar dock alltid en "out" öppen för att vi med det vi kan och vet idag inte per automatik är en sanning imorgon.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Tråddemonen
Testpilot

Tycker inte man ska lägga så stor vikt på någonting som sägs. Man kan tro eller ej hur mycket man än vill om detta. Men det kommer inte vara någonting nytt försen den absolut första utomjordiska varelsen träder fram officiellt. Tills dess så tycker jag man kan tro exakt vad man vill om alla klipp och historier, utan fasta bevis så kan man argumentera för eller mot detta utan att komma någonstans i all evighet. Lite som religion ungefär.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Nästan all teknik som vi använder oss av idag, var fullkomligt omöjlig och otänkbar för 100 år sedan. Bilar, datorer, internet, rymdraketer etc.

Det är möjligt att det finns flera banbrytande revolutioner i fysik och vetenskap framför oss.

Det kan hända att ett genombrott görs inom 5 år som får det som vi nu tänker är framtidens telnologi (t.ex. Fusionsreaktorer) att ses som en relativt svag teknologi i jämfört med vad man just upptäckt.

Det är oklart. Men det görs ju vetenskapliga genombrott varje år:

youtube.com/watch?v=ZjnK5exNhZ0

TDLR på filmen
Dessa forskare menar att de fått resultat som föreslår är att man möjligtvis är på gränsen på att upptäcka en ny teori för partikelfysik. Om så är fallet, kommer det att öppna för en helt ny syn på partikelfysik, såväl som fysik i helhet.

” One potential explanation would be the existence of undiscovered particles or forces. ”

Källa:
Are We on the Brink of a New Age of Scientific Discovery?

Edit:
En mer lättförståeligt förklaring av det senaste potentiella genombrottet i fysik.
youtube.com/watch?v=0roQUZvU-As

Ja men utvecklingen av vår kunskap accelererar också. Det finns garanterat många upptäckter kvar att göra men ju mer vi lär oss dess mindre är chansen att dessa upptäckter är banbrytande. Sett till vad vi vet om naturen idag är och förblir FTL en praktiskt omöjlighet, och vi vet MYCKET mer om naturen idag än för 100+ år sedan. Det är än vanlig kommentar man hör om "hur lite vi egentligen vet" och "hur lite vi kan om universum" men faktum är ju att vi vet och kan väldigt mycket idag. Det kommer alltid finnas mer att lära, men idag har vi en enorm förståelse om naturens uppbyggnad, från minsta till största detalj, och hur allt hänger ihop och det ger en helhetsbild av verkligheten som inte fanns förr.
Det må låta negativt, och jag vill påpeka igen att jag definitivt tror på framtida banbrytande upptäckter, men jag tror inte de kommer att helt omkullkasta vår uppfattning om energi, materia, tid och rymd.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Hanzo:

(Det blir för långt inlägg med citat-träd så ursäktar för att ha kortat ner)

Visst mycket vad vi har idag kom av som omöjligt förr, men skillnaden är på den drag som "Mänskligt omöjligt" vs "Praktiskt omöjligt" vs "Praktiskt möjligt men inte försvarsbart".

Alcubierre tog fram en "FTL ekvation" som inte bryter Einsteins regler, men det är praktiskt omöjligt att genomföra med våra resurser. Harold White tog fram en variation av Alcubierres koncept genom att oscillera och manipulera "warp bubblan", men kräver fortfarande för mycket negativ energi - det är inte praktiskt möjligt eller ekonomiskt försvarbart. Det finns anti-material koncept som är någorlunda praktiskt möjligt men det tillåter inte FTL, bara väldigt snabbt.

Det enda som lämnar variabler till potential är anekdoter som Element 115 (aka Moscovium) eller användning av superledare och kvicksilver rapporterat av varierande påstådda bortförda.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

(Det blir för långt inlägg med citat-träd så ursäktar för att ha kortat ner)

Visst mycket vad vi har idag kom av som omöjligt förr, men skillnaden är på den drag som "Mänskligt omöjligt" vs "Praktiskt omöjligt" vs "Praktiskt möjligt men inte försvarsbart".

Alcubierre tog fram en "FTL ekvation" som inte bryter Einsteins regler, men det är praktiskt omöjligt att genomföra med våra resurser. Harold White tog fram en variation av Alcubierres koncept genom att oscillera och manipulera "warp bubblan", men kräver fortfarande för mycket negativ energi - det är inte praktiskt möjligt eller ekonomiskt försvarbart. Det finns anti-material koncept som är någorlunda praktiskt möjligt men det tillåter inte FTL, bara väldigt snabbt.

Det enda som lämnar variabler till potential är anekdoter som Element 115 (aka Moscovium) eller användning av superledare och kvicksilver rapporterat av varierande påstådda bortförda.

Jag fortsätter dock va hoppfull för sanslösa genombrott i framtiden.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jag fortsätter dock va hoppfull för sanslösa genombrott i framtiden.

Absolut, vi kommer säkert nå till den punkten tids nog. Det är bara synd att du eller jag förmodligen inte kommer vara närvarande när det händer.

Under tiden, se gärna denna video som sammanfattar lite den potential av det jag har pratat om: https://www.youtube.com/watch?v=Imi8-rCicaQ Det har också kommit vidarearbete gällande "warp bubblan" som jag talade om, vilket du se mer om här https://youtu.be/PA66ah9b0U4 (stor del av videon är en recap så spola fram till 11:32 för nya infon)

Här är lite mer om "Anti-material propulsion" också: https://www.youtube.com/watch?v=n2pWv-D84W0

Jag har inte själv använt videorna för att få ett hum koncepten utan har följt källmaterialen innan YT media populariserade, så vad du ser är väldigt sammanfattade. Och nej, jag har förstår inte matematiken bakom teorierna :P.

Jag kan också rekommendera en potentiell "GUT" (Grand Unified Theory), E8 Lie group av Garrett Lisi. Det är mer heltäckande än FTL resande och breder ut sig mer, detta är inte original videon för den jag såg är tyvärr väldigt lågupplöst och gammaltså länkar till en annan som är till mer up-to-date: https://youtu.be/aR88KR4sg-w Implikationerna från vad Garrett visar är att vi saknar diverse partiklar, och vad dem är vet vi inte ÄN men vem vet - kanske någon av dem är nyckeln till FTL.

Sorry för att ha ramblat, vet ingen som är tillräckligt intresserad så jag gick lite av en extra mil.

Edit: Bytte ut en video som är lite mer informerande.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Tre stycken guldiga klot är det bästa sättet jag kan förklara det som. Inte samma storlek som tex en stjärna utan mycket större. De skimrade och lyste väldigt starkt, utan att det var jobbigt för ögonen. Var format som en triangel, en där uppe och två där nere lite längre isär.

Det låter likt de ljusfenomen som folk har sett i Hessdalen i Norge. Än så länge vet ingen vad ljusfenomenen beror men det finns hypoteser — några av dem finns listade på den här wikisidan.

Jag tycker det är väldigt kul med såna fenomen ur vetenskapligt perspektiv. Än så länge är det olöst problem men så småningom kommer säkert någon att publicera en hållbar teori (samt bevisa teorin) och det kommer visa sig att det finns en högst naturlig förklaring till det hela, är jag övertygad om.

Ett par videoklipp om ljusfenomenen:

Medlem

Jag tror starkt på att det finns mer liv ute där. Bara att vi finns i kombination med antal planeter är bevis nog för mig.
Jag tror även att liv med en intelligens i närheten av oss inte ser så mycket annorlunda ut än oss heller.
Däremot tror jag INTE på att intelligent liv har besökt vår planet.

Tänk själv, om vi hade tekniken att skicka något till en annan planet med intelligent liv. Hade vi inte försökt tagit kontakt då?
Varför smyga så jävligt?
Och om det är någon "higher being" som spionerar på oss så förstår jag inte varför, fan är dom intresserad av då som vi kan ge dom?

I'll tell you one thing about the universe, though. The universe is a pretty big place. It's bigger than anything anyone has ever dreamed of before. So if it's just us... seems like an awful waste of space. Right?

Medlem

Liv finns det förmodligen mängder av i universum kanske det till och med finns liv i vårt solsystem.

Men intelligent liv som vi kan upptäcka eller någonsin kommer upptäcka tror jag inte finns.

Så från vårt perspektiv är vi helt ensamma

Medlem

Känns som att det bör finnas någon form av intelligent liv någonstans där ute men tror inte att dom besökt oss. dock vill jag minnas att vi haft en besökare från en främmande värld som hade en förkärlek för att försöka äta katter


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Pansarknekt

Med tanke på den senaste teoretiska fysiken och allt annat larv som vi börjat nysta i är jag skeptisk till att resa genom rymden är en linjär grej man kan tracka i space strava. Därför är jag inte längre lika skeptisk till just den biten. Däremot hade det varit fint om nån kan fiska fram en mobil som är tillverkad efter 1997 nästa gång det händer ett encounter så vi kan få ett av de här 2% oförklarliga fenomenen i en rejälv högupplöst filmning.

Har försökt fördjupa mig i den senaste youtube/podd vågen med ufo stuff och visst det är en hel del som är mycket intressant. Men sen börjar folk försälja in remote viewing och liknande och då blir det för stor procenthalt snake oil för min del. Tror det är värt att vara nyfiken men hälsosamt kristisk mot allt man hör. För dom vevar det som satan på diverse poddar och vet när dom ska va något sånär normala. Men om man trillar in på nåt som är på en "ding ding värld"-nivå vågar dom lufta historier som är x-files på crack. Det är då bilden spricker och man inser att de egentliga materialet som är kredibelt är väldigt tunt.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Det är väl självklart! De är här och har varit här väldigt länge. Jag tror bara det är vi människor som måste greppa läget lite först för att förstå det och anpassa oss till det innan vi tar in det på riktigt.

Medlem
Skrivet av Maggot:

Det är väl självklart! De är här och har varit här väldigt länge.

Om det du skriver skulle stämma så är nyhetsvärdet enormt minst sagt så därför måste jag fråga, har du källa på det?

Medlem

Det är coolt på film, älskar sci fi.
Men nej, E.T. har aldrig besökt Jorden, och kommer aldrig att göra det.

Medlem

Varför skulle vi vara "The Supreme Race" finns mängder med raser som står lägre än oss , varför skulle just VI vara högst upp på näringskedjan?

Tror jag på Aliens? Anser mig själv neutral i frågan. Kommer tro på det den dagen jag ser dem med egna ögon.

"The truth is out there"


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem
Skrivet av Nemo:

Det låter likt de ljusfenomen som folk har sett i Hessdalen i Norge. Än så länge vet ingen vad ljusfenomenen beror men det finns hypoteser — några av dem finns listade på den här wikisidan.

Jag tycker det är väldigt kul med såna fenomen ur vetenskapligt perspektiv. Än så länge är det olöst problem men så småningom kommer säkert någon att publicera en hållbar teori (samt bevisa teorin) och det kommer visa sig att det finns en högst naturlig förklaring till det hela, är jag övertygad om.

Ett par videoklipp om ljusfenomenen:

https://www.youtube.com/watch?v=RR2TRGq2Zec

https://www.youtube.com/watch?v=_iZjJbIsVds

Och jag är redan övertalad om att det inte var något ljusfenomen men jag älskar vetenskap så är alltid öppen för teorier.

När det gäller videoklipp så var detta mer on point:

Medlem
Skrivet av deftune:

Med tanke på den senaste teoretiska fysiken och allt annat larv som vi börjat nysta i är jag skeptisk till att resa genom rymden är en linjär grej man kan tracka i space strava. Därför är jag inte längre lika skeptisk till just den biten. Däremot hade det varit fint om nån kan fiska fram en mobil som är tillverkad efter 1997 nästa gång det händer ett encounter så vi kan få ett av de här 2% oförklarliga fenomenen i en rejälv högupplöst filmning.

Har försökt fördjupa mig i den senaste youtube/podd vågen med ufo stuff och visst det är en hel del som är mycket intressant. Men sen börjar folk försälja in remote viewing och liknande och då blir det för stor procenthalt snake oil för min del. Tror det är värt att vara nyfiken men hälsosamt kristisk mot allt man hör. För dom vevar det som satan på diverse poddar och vet när dom ska va något sånär normala. Men om man trillar in på nåt som är på en "ding ding värld"-nivå vågar dom lufta historier som är x-files på crack. Det är då bilden spricker och man inser att de egentliga materialet som är kredibelt är väldigt tunt.

Eller så finns det helt enkelt så mycket vi inte vet än, och så mycket vi inte kan förstå än, även ifall det presenteras till oss. Googlar du på remote viewing tutorial så dyker det upp en manual i form av PDF från CIA’s officiella hemsida. Har för mig den är från 80-talet.

Medlem

De verkar vara väldigt kräsna med vad de vill titta på, på semestern, utomjordingarna.

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Och jag är redan övertalad om att det inte var något ljusfenomen men jag älskar vetenskap så är alltid öppen för teorier.

När det gäller videoklipp så var detta mer on point:https://youtu.be/NGXUzQFwdCc

Det där är ju också ett ljusfenomen. 🙂 Vad jag kan se så är det rätt likt ljusfenomenet i Hessdalen som jag skrev om.

När jag skriver "ljusfenomen" så antar jag att du bara tolkar det annorlunda än jag. Min definition i det här fallet är kort och gott: ett observerbart skeende där någonting syns som ger ifrån sig ljus = ljusfenomen.

Jag tycker att den definitionen passar in bra på upplevelsen som du skrev om samt klippet du länkade ovan och även klippen jag länkade till.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Om det du skriver skulle stämma så är nyhetsvärdet enormt minst sagt så därför måste jag fråga, har du källa på det?

Haha, ingen källa på det... sorry! 🤣

Medlem

”A witness just testified in front of Congress that the government has recovered ”non-human” pilots from UFOS. ”

Nu är det officiellt

https://www.youtube.com/live/SNgoul4vyDM?feature=share

https://apnews.com/article/ufos-uaps-congress-whistleblower-s...

Medlem
Skrivet av Kyrre:

”A witness just testified in front of Congress that the government has recovered ”non-human” pilots from UFOS. ”

Nu är det officiellt

https://www.youtube.com/live/SNgoul4vyDM?feature=share

https://apnews.com/article/ufos-uaps-congress-whistleblower-s...

Non-human != utomjording. Kan det vara något djur som skjutits upp och sedan kraschat tillbaka? Vi har väl skickat ut både hundar och apor genom åren?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skriv svar