Bygg och flyg dina egna plan – Balsa Model Flight Sim är i beta

Robot
Bygg och flyg dina egna plan – Balsa Model Flight Sim är i beta

Testa Kerbal Space Program-skaparens nya

#balsa-model-flight-simulator


Medlem

Såg lite små intressant ut men som vanligt önskar jag skarpare grafik (duh!)


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

KSP var väl så populärt för att "realistiskt" rymdutforskande var unikt och inte för att programmet i sig var bra? Jag tyckte alltid att själva programmet var jobbigt att använda i kontroller, vyer och så vidare samtidigt som det ser förjävligt ut.

Snarare än att ha ett osmidigt och grafiskt klumpigt flygspel hade ett vackert och smidigt rymdspel kanske varit bättre? Detta känns som de tar den dåliga biten av KSP och gör något mindre intressant med det än originalet.

Medlem

Snaaark, jag vill ha nåt motsvarande till gamla Airfix Dogfighter! Modellplan fångar inte intresset särskilt länge om man inte kan skjuta ner dem.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Redaktör
Skrivet av Pjotor:

Snaaark, jag vill ha nåt motsvarande till gamla Airfix Dogfighter! Modellplan fångar inte intresset särskilt länge om man inte kan skjuta ner dem.

Det finns vapen. Och det finns multiplayer.


signatur
Medlem

Nu ska jag va gammal för en stund.
Varför inte bygga modellflygplan på riktigt?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem

Satan vad klonky det är, segt och helt ologiskt byggeditor. Håller med @johanAndersson 100%


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skrivet av Soulless:

Nu ska jag va gammal för en stund.
Varför inte bygga modellflygplan på riktigt?

Det är exakt så jag känner med GTA. Varför ska allting vara virtuellt nu för tiden?

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Det är exakt så jag känner med GTA. Varför ska allting vara virtuellt nu för tiden?

IKR XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Nu ska jag va gammal för en stund.
Varför inte bygga modellflygplan på riktigt?

Modellflygplan är inte så roligt, men radiostyrda är roligt och en hobby jag håller på att ta upp. Flög mycket för ca 25 år sedan. Kunde knappt landa så brukade landa i vetefälten för att minimera skadorna 😂 har byggt flera plan själv. Nu är jag mer inne på helikopter.

Medlem
Skrivet av robbis:

Modellflygplan är inte så roligt, men radiostyrda är roligt och en hobby jag håller på att ta upp. Flög mycket för ca 25 år sedan. Kunde knappt landa så brukade landa i vetefälten för att minimera skadorna 😂 har byggt flera plan själv. Nu är jag mer inne på helikopter.

Jag var nog otydlig, det var radiostyrda och liknande jag menade såklart


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Nu ska jag va gammal för en stund.
Varför inte bygga modellflygplan på riktigt?

Antagligen för att det är en sjukt dyr hobbie för unga människor utan jobb?

Medlem
Skrivet av spikes:

Antagligen för att det är en sjukt dyr hobbie för unga människor utan jobb?

Kanske…men utefter vad många barn o unga idag får att roa sig med av sina föräldrar tror jag inte det är pengarna som det är brist på


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Kanske…men utefter vad många barn o unga idag får att roa sig med av sina föräldrar tror jag inte det är pengarna som det är brist på

Tro gör man i kyrkan.

Medlem
Skrivet av spikes:

Tro gör man i kyrkan.

Tyvärr gör många det utanför kyrkan :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar