Naughty Dog massanställer för sitt kommande multiplayer-spel

Robot
Naughty Dog massanställer för sitt kommande multiplayer-spel

Är ett Last of Us Online på gång? Eller kanske ett World of Crash Bandicoot?

#Naughty-dog, #Sony, #The-Last-of-Us


Avstängd

Med bakgrunden till Last of Us är det ju uppenbart
Eller va? haha

Fan vad nice med LoU2 Multiplayer. Skulle släppt det tidigare bara.
De kunde tjänat riktigt bra på det om de gör det i DayZ / WarZ anda med deras spel. skulle blivit toppsäljare.

Gnällkuk

Battle Royale-spelet last of u.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Körde MP i LoU 1. Var riktigt underhållande och spännande. Sen grejen med att integrera socialamedier och ens mp framsteg för att skapa ett "virtuellt" samhälle var väl inte lika intressant.

Medlem

Har längtat till det här! körde jätte mycket Last Of Us Faction på Playstation 4 och det här kommer få mig att köpa en Playstation 5 när det kommer att släppas

Inaktiv

Passar på att posta denna en sista gång

Medlem

Jag spelade oerhört mycket MP i Uncharted 2 när det begav sig! Otroligt roligt och en missad diamant för många som bara spelade SP

Skribent
Skrivet av Jozo:

Jag spelade oerhört mycket MP i Uncharted 2 när det begav sig! Otroligt roligt och en missad diamant för många som bara spelade SP

Just det! Uncharted 2 hade ett roligt multiplayer också, glömmer helt bort det.


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Locktail:

Körde MP i LoU 1. Var riktigt underhållande och spännande. Sen grejen med att integrera socialamedier och ens mp framsteg för att skapa ett "virtuellt" samhälle var väl inte lika intressant.

Jag tycker idéen med integrationen med sociala medier var rätt rolig, dvs att namn på min friends list var delar av mitt samhälle och när jag loggade in kunde det dyka upp ett meddelande att "X har samlat resurser" etc. Det kunde dock utförts mycket bättre och föll ganska platt, men jag gillade ändå idéen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

För ett tag sedan annonserade de efter level-designers för single-player så de har nog flera projekt igång.

Avstängd

Hade det kommit multiplayer till LoU kanske man hade övervägt spela skiten. Den som lever får se!

Ett free-to-play battle royale med loot-boxes 😁

Det kommer bli ett nytt IP ska ni se.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har själv varit inställd på att multiplayern borde komma samtidigt som ps5 versionen till TLU2 kommer. För mig känns det rätt så självklart. Och till alla som tydligen missat det /\. Det finns multiplayer till TLU1 redan!

Medlem

känns mer som nytt ip än the last of us.

Men ja mycket möjligt det blir ett mp tlou.

Avstängd
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Det kommer bli ett nytt IP ska ni se.

varför är det en bild på ellie då?

Skrivet av Levi:

varför är det en bild på ellie då?

För att dom ska ha någon grafik (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd
Skrivet av Walter S.A. Iego:

För att dom ska ha något grafik (?)

Varför?

Medlem

Personligen är jag inte ett dugg intresserad av multiplayer. Bara Naughty Dog fortsätter att släppa extremt påkostade single player äventyr så är jag nöjd.

Skrivet av anon_119148:

Passar på att posta denna en sista gång
https://i.imgur.com/n0EaQ3F.png

Nej, dra åt hellsike. Den har jag missat tidigare. Shit vad duktig du är om du gjort den själv.

Skrivet av Alienshade:

Har själv varit inställd på att multiplayern borde komma samtidigt som ps5 versionen till TLU2 kommer. För mig känns det rätt så självklart. Och till alla som tydligen missat det /\. Det finns multiplayer till TLU1 redan!

Så det finns inte nån speciell PS5 patch ännu till The Last of Us 2 ännu? Som gör att spelet flyter på i 60 frames.

::::::EDiT::::: Sökte och hittade att de släppt en patch så att spelet kan köras i 60 fps på PlayStation 5. Nu blir jag riktigt sugen på att köra om detta mästerverk. Skulle dock gärna handla en riktig PS5 version med vassare grafik o ljus.

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2021-the-la...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Nej, dra åt hellsike. Den har jag missat tidigare. Shit vad duktig du är om du gjort den själv.

Tack så mycket! Knåpade ihop den efter att ha sett denna nyhet.

1
Skriv svar