Är spelhösten här nu? Vad spelar du i helgen?

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Är rädd att jag skulle spendera alldeles för mycket pengar på dyra flygplan om jag gav mig in i DCS-träsket.

Värt

Medlem
Skrivet av Atorak:

Inte spelat i helgen, frugan tvinga med mig till helvetet Ullared.

Oh shit Kan nog inte bli värre.
Eller kanske.
"Kolla, där är Ernst"

Medlem

Har spelat ghost of tsushima hela veckan och i heögen blev det dlc:et innan act3 avslutas i huvudspelet. Egentligen enda anledningen till att jag köpte ett ps5 och det var helt klart värt det.

Medlem

På PS5an spelar jag Days Gone och på datorn Hitman 2 (fick det till ett mycket bra pris på humblebundle).

Avstängd
Skrivet av Kentbrack:

På PS5an spelar jag Days Gone och på datorn Hitman 2 (fick det till ett mycket bra pris på humblebundle).

Days gone har ingen ps5 version än va?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Days gone har ingen ps5 version än va?

Det har fått en PS5 patch. Så PS4 versionen körs i 60fps med dynamisk 4K upplösning på PS5.

Avstängd
Skrivet av Kentbrack:

Det har fått en PS5 patch. Så PS4 versionen körs i 60fps med dynamisk 4K upplösning på PS5.

Ok jag har inte spelat det sen det kom och det var på ps4.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Psychonauts 2! H*****e vad bra det är. Det bästa jag spelat i år helt klart, grymt kul.

Amen to that! Klarade det igår och konstaterade direkt att det utan tvekan ligger bland top 3 i år!

Medlem

Hearts of Iron 4, Democracy 4 och Humankind har jag spelat den senaste veckan.

Medlem

Än är det sommar. Jag inväntar främst:

Super Monkey Ball Banana Mania
FF IV - VI Pixel remaster (del 4 släpps den 8:e september).
Lego Star Wars - The Skywalker Saga
Project Blue ("nyproducerat" till NES, har ett par år på nacken men mitt exemplar skeppades först häromdagen. Väldigt gediget spel!).
plus en del annat som dock dröjer till tidigast vintern.

Metroid Dread ska också bli kul att prova, men jag känner på mig att jag kommer bli besviken på det, tyvärr. "Dread" är inte en känsla jag vill ha i spel. Det tydligaste exemplet jag kan komma på är spirit realm i Skyward Sword, det var inte kul.

Medlem

Först BF2042 Betan. Besvikelse. Avbokat.
Köpte sen Cyberpunk 2077 för att ha något att lira och ojoj.
Sjukt imponerad av hur välgjort det är(-någon bugg).
Gillar Deus Ex spelen men Cyberpunk har en mycket mer spännande värld att utforska.

Skriv svar