Gratis Napoleon: Total War-paket släppt

Robot
Medlem
Gratis Napoleon: Total War-paket släppt

Trevligt. Trevligt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

CA vet hur DLC ska hanteras dom, antingen så är det gratis eller riktigt, riktigt billigt

Medlem

var laddar man ner det? Steam vägrar låta mig ladda från dem konstigt nog,, och då har jag N:TW Limited Edition.

Eller är det här endast till de som köpt genom steam, medans vi andra som köpt spelkartong inte får ladda ner?

Medlem

Detta spelet hade vart tusen gånger mer episkt om det hade haft TC2M motor och AI!

Rent obscent faktiskt att ett spelföretag bestående av 2 pers (madminutegames) gjorde ett bättre spel än Creative assembly med alla sina slantar

epic fail säger jag bara :$:):down:


signatur
Medlem

Betyder detta att jag som äger vaniljversionen av Napoleon:TW inte kan få ta del av detta? Man måste alltså ha superduperdeluxversionen?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Gordon Freeman:

Betyder detta att jag som äger vaniljversionen av Napoleon:TW inte kan få ta del av detta? Man måste alltså ha superduperdeluxversionen?

Nej, jag tror att du också fick detta installerat.

Hur som helst, är det verkligen sådana här DLCs folk vill ha? Nya enheter är ju sjukt ointressant jämfört med nya kampanjer, kartor och mod-möjligheter. Men det är fräckt att CAs DLCs brukar vara så billiga/gratis.

Medlem

Verkar som DLC:n installeras automatiskt via steam, oavsett version man har. Högerklicka på spelet och välj view downloadable content så ser ni.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Detta spelet hade vart tusen gånger mer episkt om det hade haft TC2M motor och AI!

Rent obscent faktiskt att ett spelföretag bestående av 2 pers (madminutegames) gjorde ett bättre spel än Creative assembly med alla sina slantar

epic fail säger jag bara :$:):down:

Knappast epic fail, TW har bra mycket bättre Ai de flesta andra spel som släppts nu. Och du rabblar spel ingen knappt hört talas om.


signatur

Gamer since day one!

Skrivet av Element_Five:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Detta spelet hade vart tusen gånger mer episkt om det hade haft TC2M motor och AI!

Rent obscent faktiskt att ett spelföretag bestående av 2 pers (madminutegames) gjorde ett bättre spel än Creative assembly med alla sina slantar

epic fail säger jag bara :$:):down:

Knappast epic fail, TW har bra mycket bättre Ai de flesta andra spel som släppts nu. Och du rabblar spel ingen knappt hört talas om.

Okej men då har du tydligen noll koll. Som sagt var epic fail på CA.

Väx upp och läs bland annat här
http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?p=10946996...


signatur
1
Skriv svar