Norman Reedus säger att det förhandlas om en uppföljare till Death Stranding

Robot
Norman Reedus säger att det förhandlas om en uppföljare till Death Stranding

Jobbar Kojima på en uppföljare till sin leveranssimulator?

#Death-Stranding, #Hideo-Kojima, #Norman-Reedus


Medlem

Directors cut släpps i september detta år, inte nästa.

Medlem

kommer directors cut vara en free update för befintlig version eller är det betal dlc eller måste man köpa hela spelet en gång till?
är något sagt?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Dex
Medlem
Skrivet av Molotov:

kommer directors cut vara en free update för befintlig version eller är det betal dlc eller måste man köpa hela spelet en gång till?
är något sagt?

Har du originalet så kostar det 10 dollar (har för mig att det var 10 i alla fall) att uppgradera till Director's Cut. Har fortfarande inte spelat det, men har spelet liggandes här hemma så tänkte själv göra så

Medlem
Skrivet av Dex:

Har du originalet så kostar det 10 dollar (har för mig att det var 10 i alla fall) att uppgradera till Director's Cut. Har fortfarande inte spelat det, men har spelet liggandes här hemma så tänkte själv göra så

ok


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har för mig att Kojima sa att Death Stranding inte skulle få en direkt uppföljare, utan att det förmodligen blir något annat, möjligen en prequel eller en ny story?(Om det nu kommer ett nytt Death Stranding)

Har själv inte lirat spelet, det ligger i "kanske back-loggen", än så länge.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd

DS var största let down jag någonsin upplevt av ett spel

Walking Simulator 2.0

Medlem
Skrivet av Levi:

DS var största let down jag någonsin upplevt av ett spel

Walking Simulator 2.0

Själv så älskade jag spelet 😁

eld
Medlem
Skrivet av ChriL:

Själv så älskade jag spelet 😁

Samma här! Att det var en walking simulator var det bästa med spelet, aldrig haft ett spel om ordentlig vandring!

Medlem
Skrivet av Levi:

DS var största let down jag någonsin upplevt av ett spel

Walking Simulator 2.0

Ja, det är nog smaksak. Jag tycker det är en av de bästa spelen de senasten åren.
Hade du vissa förväntningar? Själv hade jag inga alls, det hjälpte kanske. Med andra spel har jag upplevt ngt likadant - ju högre förväntningarna var, ju större blev besvikelsen.

Medlem

Innan jag funderar för mycket över DS2 är jag nyfiken om director's cut. Jag fick en känslan av Metal Gear Solid vid vissa av de nya tillägg, men det är kanske bara jag.

Inaktiv
Skrivet av ChriL:

Själv så älskade jag spelet 😁

Samma här! Tyckte vandringen i mångt och mycket var en av spelets styrkor. Nice av Kojima att våga göra unika spelupplevelser gång på gång. Har dock full förståelse att det kan vara något av en vattendelare.

Medlem
Skrivet av Levi:

DS var största let down jag någonsin upplevt av ett spel

Walking Simulator 2.0

Ännu en som uppenbarligen inte vet vad en walking simulator är.

Medlem

Ville verkligen tycka om Death Stranding, några timmar in undrar jag bara vad är det jag håller på med?

Medlem

Vad säger ni, walking simulator? 😂
Death Stranding tillhör mina favoritspel, jag är inte riktigt färdig ännu men wow.
Som i riktig Death Stranding - anda ger jag ett antal 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag älskade också Death Stranding men jag vet inte om jag någonsin skulle vilja ha ett till (och jag kommer inte köra Directors Cut om det inte innehåller någon fet överraskning).

Jag skulle hellre vilja att Kojima gick vidare med nya idéer, som skräckspelet det ryktats lite om, eftersom PT var ett av de läskigaste spelen jag kört.

Eat Standing var ett speciellt spel; spelade ett par timmar men hoppade av det tåget. Men, ska testa det igen när jag har en PS5:a, så länge får det ligga och samla damm.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas! Älskade Death Stranding och ser gärna en uppföljare.

Medlem

Spelade Death Stranding nu under Augusti. Blev klar med det förra helgen.
Några intressanta bitar, och jag gillade väl själva gameplay delen med att ta sig vidare/klättra osv.
Men överlag... Nja. Mycket jag störde mig på.

70% av spelet kändes som en tutorial. Där konversation på konversation ska förklara något nytt hela tiden.
För mycket cutscenes. Även små som inte ens behöver finnas.

Sen fattar jag inte varför spelet behövde 5 timmar på sig att bli klar i slutet? Trodde det var slut. Men nä det är mer.
Ok nu kommer credits nu är det slut. Nej det blir mer.

Medlem

coolt. spelet i sig är riktigt bra men tack vare att det är så annorlunda så har en del förkastat det. själv tycker jag det var brilliant och snyggt. sällan det kommer såna ädelstenar. vad skulle ni vilja se i tvåan om ni fick välja? (säg inte sparkcykel bara😀)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Älskar Death Stranding, men om det behövs en uppföljare är jag osäker. Kommer såklart spela om det händer eller vad för spel han kommer göra härnäst.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av eld:

Samma här! Att det var en walking simulator var det bästa med spelet, aldrig haft ett spel om ordentlig vandring!

Jag vandrade i svenska fjällen i somras.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hehehe, vilken skadad bild du valde, Lorenzo. Ser ut som Norman "kommer".
Bra jobbat iaf på FZ sedan du började. Du gör ett bra jobb tycker jag och har en bra skrift!
Bra värvning av FZ.
@Johan Lorentzon

Skrivet av Levi:

DS var största let down jag någonsin upplevt av ett spel

Walking Simulator 2.0

Tyckte så i början men sedan blev det beroendeframkallande att gå omkring o dra på massa pallar o släp. Det blev betydligt bättre när man kunde köpa o uppgradera sin utrustning. Kul spel men personligen behöver jag ingen uppföljare. Känns som det räckte med detta.

Hoppas Kojima Productions jobbar på något annat. Gärna något med spion-stealth gameplay.
** Shit, glömde skriva ett skräckspel också. Väldigt gärna ett PT liknande mästerverk!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Hehehe, vilken skadad bild du valde, Lorenzo. Ser ut som Norman "kommer".
Bra jobbat iaf på FZ sedan du började. Du gör ett bra jobb tycker jag och har en bra skrift! Bra värvning av FZ.
@Johan Lorentzon

haha, ja jag valde mellan den och när han hade en "facehugger" på skallen! XD

Tack så mycket! Det uppskattas verkligen att du gillar att jag anslutit till FZ-flottan.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Fezk:

Har för mig att Kojima sa att Death Stranding inte skulle få en direkt uppföljare, utan att det förmodligen blir något annat, möjligen en prequel eller en ny story?(Om det nu kommer ett nytt Death Stranding)

Har själv inte lirat spelet, det ligger i "kanske back-loggen", än så länge.

Vad det än blir så hoppas jag på ett nytt spel i den världen. Death Stranding var en väldigt intressant upplevelse med enastående "multiplayer" och atmosfär. Någon gång ska jag spela om det få mer grepp om handlingen.

Skrivet av krislevin:

coolt. spelet i sig är riktigt bra men tack vare att det är så annorlunda så har en del förkastat det. själv tycker jag det var brilliant och snyggt. sällan det kommer såna ädelstenar. vad skulle ni vilja se i tvåan om ni fick välja? (säg inte sparkcykel bara😀)

Vill helst ha en prequel. Då kanske man kan få se mer Mads Mikkelsen 🤤

eld
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag vandrade i svenska fjällen i somras.

Inte gjort något sånt ännu, men blir mycket stockholms-skogar och gotland!

Kör jag solo så blir det death stranding soundtracket i hörlurarna!

Medlem

Jag personligen vet inte vad jag kan förvänta mig av Death Stranding,köper nog när det kommer på någon REA.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Maggot:

Ville verkligen tycka om Death Stranding, några timmar in undrar jag bara vad är det jag håller på med?

Räddar Amerika tror jag storyn är. Kan ha fel kommer ej ihåg riktigt

Däremot ger jag tummen upp för 2an låt Kojima syssla med vad han vill

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Jag personligen vet inte vad jag kan förvänta mig av Death Stranding,köper nog när det kommer på någon REA.

Tänker det borde varit på rea flera gånger hittills?

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Spelade Death Stranding nu under Augusti. Blev klar med det förra helgen.
Några intressanta bitar, och jag gillade väl själva gameplay delen med att ta sig vidare/klättra osv.
Men överlag... Nja. Mycket jag störde mig på.

70% av spelet kändes som en tutorial. Där konversation på konversation ska förklara något nytt hela tiden.
För mycket cutscenes. Även små som inte ens behöver finnas.

Sen fattar jag inte varför spelet behövde 5 timmar på sig att bli klar i slutet? Trodde det var slut. Men nä det är mer.
Ok nu kommer credits nu är det slut. Nej det blir mer.

Är väl kojima i ett nötskal dra ut på slutet

12
Skriv svar