Spela Anno 1800 gratis veckan ut

Robot
Spela Anno 1800 gratis veckan ut

Och rea på Ubisofts stadsbyggarspel.

#anno-1800


Medlem

Två decennier?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Varit otroligt sugen på detta ett tag! Tråkigt att gratisveckan kommer just när plugget har dragit igång och man har minst med timmar över för spelande...

Redaktör
Skrivet av Akronym:

Två decennier?

Sekler ska det vara! Tack.


signatur
Medlem
Geeks Gaming

Ett av de få spel jag anser ubi gjort riktigt riktigt bra.

Medlem

Väldigt kul och beroendeframkallande! Svårt att slita sig från det när man väl börjat, precis som Civ.

Medlem

jävligt kul spel att spela. 10/10

Inaktiv

När jag laddade ner spelet insåg jag varför jag aldrig köper saker på Ubisofts client. Får spela det på annat sätt för det såg kul ut

Medlem
Skrivet av anon_181566:

När jag laddade ner spelet insåg jag varför jag aldrig köper saker på Ubisofts client. Får spela det på annat sätt för det såg kul ut

Vad var som inte funka?

Inaktiv
Skrivet av aT1C:

Vad var som inte funka?

"This product cannot be activated right now"

Kanske funkar om en stund men har haft liknande problem med Black Flag när det släpptes så blev att jag skaffade spelet på konsol istället.

Medlem
Skrivet av anon_181566:

"This product cannot be activated right now"

Kanske funkar om en stund men har haft liknande problem med Black Flag när det släpptes så blev att jag skaffade spelet på konsol istället.

Hade samma fel och det fungerade inte heller för mig. Trodde först att vi hade olika eftersom jag fick ett annat fel innan det där uppstod. Nåja, det kanske är fixat imorgon?

Medlem
Skrivet av anon_181566:

"This product cannot be activated right now"

Kanske funkar om en stund men har haft liknande problem med Black Flag när det släpptes så blev att jag skaffade spelet på konsol istället.

Skrivet av zavvy:

Hade samma fel och det fungerade inte heller för mig. Trodde först att vi hade olika eftersom jag fick ett annat fel innan det där uppstod. Nåja, det kanske är fixat imorgon?

google runt little värkar var en vanlight fel som Ubisoft undersöker.

Medlem
Skrivet av zavvy:

Hade samma fel och det fungerade inte heller för mig. Trodde först att vi hade olika eftersom jag fick ett annat fel innan det där uppstod. Nåja, det kanske är fixat imorgon?

Har samma fel idag.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Har samma fel idag.

Fungerar nu, efter en update.

Medlem
Skrivet av zavvy:

Fungerar nu, efter en update.

Ja det hoppade igång för mig också någon timme efter mitt inlägg.

1
Skriv svar