Se det första gameplayet från Marvel's Midnight Suns

Robot
Se det första gameplayet från Marvel's Midnight Suns

Xcom-skaparna Firaxis doppar tårna i superhjältesoppan.

#Firaxis, #Marvels-midnight-suns


Gnällkuk

Jaha, kändes generiskt och grafik som mest kändes som mobilspel. Svårt att inte ha något intresse dock eftersom det är Firaxis men känner mig smått skeptisk initialt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag trodde de skulle göra ett Xcom-spel i marvel värden. Det här verkar ju vara ett kortspel. Suck.

Kan vi få ett Xcom 3 istället? 😪

Medlem

Kortspel... 🤢

Skribent
Skrivet av Lasrod:

Jag trodde de skulle göra ett Xcom-spel i marvel värden. Det här verkar ju vara ett kortspel. Suck.

Kan vi få ett Xcom 3 istället? 😪

Skrivet av insilence:

Kortspel... 🤢

Ja, det känns ju... sådär. Men Firaxis är ju rutinerade, så vi får hoppas att de ror hem det.

Medlem

Urgh, kortspel + en horribel design av Ghost Rider's skalle är minst sagt tveksam. Jag såg verkligen fram mot detta men nu... vettefan om det ens är värt att följa.


signatur

I drank what?

Medlem

Gick från att ha varit lite pepp från första trailern till väldigt skeptisk. Är inte så förtjust i kortspel och vet inte hur deras betalmodell kommer se ut men jag tänker direkt på mikrotransaktioner och lootboxes.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Mirage:

Urgh, kortspel + en horribel design av Ghost Rider's skalle är minst sagt tveksam. Jag såg verkligen fram mot detta men nu... vettefan om det ens är värt att följa.

Ghost Rider är en Fake Rider vid namn Robbie Reyes.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Ghost Rider är en Fake Rider vid namn Robbie Reyes.

Urgh, ännu ett krav på förnyelse eller? Dödade de den gamla i serietidningen?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Gick från att ha varit lite pepp från första trailern till väldigt skeptisk. Är inte så förtjust i kortspel och vet inte hur deras betalmodell kommer se ut men jag tänker direkt på mikrotransaktioner och lootboxes.

Under video tänkte jag samma sak de där med unlocking powers etc såg ut som en loot box öppning.
Mobilt kort spel med microtransactions

Medlem
Skrivet av Mirage:

Urgh, ännu ett krav på förnyelse eller? Dödade de den gamla i serietidningen?

Marvels superhjältar har haft massa versioner och olika ark genom tiden. Finns inte bara en att hämta från.

Medlem

Känns som det är svårt för spelmakarna att skapa ett bra Marvel spel. Förstår inte riktigt varför det är så svårt dock... Kommer någon kunna överträffa Insomniacs Spider-Man?

Känns som det bästa är att följa Batman Arkham-formulan som Insomniac gjorde eller göra ett typ hack n slash som nog hade funkat bättre med tex Thor, Wolverine eller Fantastic 4. Tror tom Dark Souls formulan hade kunnat funka med många av de mer melee/vapen orienterade hjältarna.

Jag kanske kommer testa detta. Ser inte riktigt ut som mitt typ av spel. Lite för mycket mobilspel känsla men ska inte döma ut det för fort. Det jag hoppas mer på nu dock, är Guardians of the Galaxy spelet. Har inte jättehöga förväntningar men tror att det har potential iaf.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Urgh, ännu ett krav på förnyelse eller? Dödade de den gamla i serietidningen?

Både Johnny Blaze och Danny Ketch är kvar och fick faktiskt en del spotlight för ett tag sedan. Men nog har dom dött ett par gånger på sistone.

1
Skriv svar