To the Moon 3 släpps 153 maj

Robot
To the Moon 3 släpps 153 maj

Tårryckarseriens final är här om mindre än en månad.

#impostor-factory, #to-the-moon


Frilansare

Skickade korrekturgnäll till Calle innan jag insåg skämtet med datumet...

Geeks Gaming

Jaha, dags att böla igen då 😩

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Skickade korrekturgnäll till Calle innan jag insåg skämtet med datumet...

Tänkte också 153e maj. Vad är det jag missar här? hehe
__________
::::EDiT::::
Läste texten nu vilket jag inte gjorde tidigare. Endast rubriken.
Ok, inga konstigheter.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Skickade korrekturgnäll till Calle innan jag insåg skämtet med datumet...

Hade inte Calle slutat eller minns jag fel?..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

jag gråter i mängder redan.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hade inte Calle slutat eller minns jag fel?..

Nu i september eller oktober slutar han tragiskt nog. Konstigt att föreställa sig FZ utan Cee-Jay.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skägg.
10 Chambers

13 sep är min sista dag


signatur
Frilansare
Skrivet av Kleptoman:

Hade inte Calle slutat eller minns jag fel?..

Han dräller fortfarande här i korridorerna, kanske inget som har sagt åt honom att han har slutat! lex Office Space.
Men nej, vi får dras med honom ett par veckor till. Närmast i Fragzone-Fredag imorgon!

Testpilot

Kul! Väldigt bra spel trots den tekniska begränsningen.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Han dräller fortfarande här i korridorerna, kanske inget som har sagt åt honom att han har slutat! lex Office Space.
Men nej, vi får dras med honom ett par veckor till. Närmast i Fragzone-Fredag imorgon!

Håll koll på eventuella häftapparater och tändare i lokalen.

Jag hade faktiskt helt missat To the Moon, får ta och titta lite närmare här tror jag...


signatur

H-How can she slap, kupo!?

1
Skriv svar