Crysis Remastered-trippeln släpps i oktober

Robot
Crysis Remastered-trippeln släpps i oktober

Den 15 oktober kan din spelmaskin köra Crysis... elleeer..?

#crysis, #crysis-remastered


Medlem

Är det någon som är sugen på detta ens? Känns som dem lever kvar när crysis kom hur snyggt det var just då, övrigt vad det ett midokert fps spel.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Är det någon som är sugen på detta ens? Känns som dem lever kvar när crysis kom hur snyggt det var just då, övrigt vad det ett midokert fps spel.

Tycker samtliga crysis är riktigt bra FPS. Verkar som Crysis Warhead inte får en remaster dock? Kanske missat

Medlem

Tänka sig att Crysis en gång i tiden var så stort att Hans Zimmer fick göra soundtracken till spelet, aldrig spelat spelen efter 1:an så får kanske spana in det här!

Medlem

Inget köp. Hela serien (360-versionen) finns på EA play som ingår i Game Pass Ultimate. Jag har precis börjat köra Crysis.

Skribent

Jag vill minnas att jag gillade Crysis 2. Men, minnet kanske sviker mig.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Crysis och Crysis Warhead är riktigt bra.
2:an och 3:an tycker jag kändes för konsol-anpassade.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Har inte förlåtit dom för Crysis Remasturd ännu så blir inget för mig

Medlem
Skrivet av Aarons VR:

Varje gång Ubisoft matar ut Far Cry tänker jag på hur royally fucked Crytek blev.

Crysis är verkligen deras egna uppföljare under eget........inte lika säljbara.......IP.

Nu var det länge sedan jag spelade Far cry 1 och crysis 1 men var det verkligen en uppföljare? Det var ju i alla fall inte samma typ av motståndare.

Medlem

Crysis kan man säga är en spirituell uppföljare då Crytek inte hade kvar rättigheterna till FarCry.

Hur som helst är Crysis mer likt Farcry än Farcry 2.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Så länge man arbetar från konsolporten så kommer remaster bara leverera en undermålig upplevelse.

Medlem
Skrivet av yonaz:

Crysis kan man säga är en spirituell uppföljare då Crytek inte hade kvar rättigheterna till FarCry.

Hur som helst är Crysis mer likt Farcry än Farcry 2.

Jo men likheterna var väl mest att man var på en ö, med träd och fientliga fiender.

Inaktiv
Skrivet av Lilagröt:

Jo men likheterna var väl mest att man var på en ö, med träd och fientliga fiender.

Ja de där fientliga fienderna var inte att leka med

Medlem

Ännu en generation av remasters

Medlem
Skrivet av miffot:

Är det någon som är sugen på detta ens? Känns som dem lever kvar när crysis kom hur snyggt det var just då, övrigt vad det ett midokert fps spel.

Kan inte påstå att Crysis var mediokert för sin tid. 2:an och 3:an var väldigt mediokra dock.

1
Skriv svar