Playstation Now får Final Fantasy-special i höst och vinter

Robot
Playstation Now får Final Fantasy-special i höst och vinter
Medlem

Finns inget datum när de försvinner? PS now brukar vara rätt duktig på att berätta hur länge spel finns tillgängliga från början.

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Finns inget datum när de försvinner? PS now brukar vara rätt duktig på att berätta hur länge spel finns tillgängliga från början.

Finns det inget datum när de väl lanseras så brukar spelen vara låsta till tjänsten.

Medlem

Lite offtopic, men tror ni att Final Fantasy VII remastern kan komma till xbox så småningom? Xbox har ju sin beskärda del exklusiva spel liksom PS, men har hittills fått intrycket av att just detta kan vara tillfälligt. Vore särskilt kul att få spela den kommande uppföljaren eventuellt! Om denna uppföljare nu kommer till ps (vilket det säkert gör) tar det dock nog ännu längre tid innan samma spel kommer till xbox.

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Lite offtopic, men tror ni att Final Fantasy VII remastern kan komma till xbox så småningom? Xbox har ju sin beskärda del exklusiva spel liksom PS, men har hittills fått intrycket av att just detta kan vara tillfälligt. Vore särskilt kul att få spela den kommande uppföljaren eventuellt! Om denna uppföljare nu kommer till ps (vilket det säkert gör) tar det dock nog ännu längre tid innan samma spel kommer till xbox.

Pengar brukar styra världen är mitt svar

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Pengar brukar styra världen är mitt svar

Ja, sant! Och tyvärr får jag väl nöja mig med det svaret tills vidare

Medlem

Final fantasy VII har väl släppts hur många gånger som helst känns det som börjar bli lite trött på det även om det är ett bra spel.

Medlem

Langa hit Octopath Traveler istället!

Medlem

nice. Blir o köra 8an, 9an och 12an framöver.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd

Jag spelade om final fantasy VII remake på ps5 helvete vad snyggt det är!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Finns det inget datum när de väl lanseras så brukar spelen vara låsta till tjänsten.

Låter bra det så man slipper stressa, tack för informationen. 🙂

Medlem
Skrivet av SunShine:

nice. Blir o köra 8an, 9an och 12an framöver.

Körd ut 12an när det begav sig sommaren 07. Undrar om man ändrat sista bossen som tar ca 1-1,5h att ta sig fram till utan checkpoints. Dog första gången och fick Grinda aset bara för att slippa köra. Samma sekvens igen.

Någon som spelat det och vet om det håller fortfarande?

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Körd ut 12an när det begav sig sommaren 07. Undrar om man ändrat sista bossen som tar ca 1-1,5h att ta sig fram till utan checkpoints. Dog första gången och fick Grinda aset bara för att slippa köra. Samma sekvens igen.

Någon som spelat det och vet om det håller fortfarande?

Har inte kört det själv så ingen aning men hittade den här artikeln iaf. Du kanske kan hitta informationen här

https://www.rpgsite.net/feature/5751-final-fantasy-xii-the-zo...


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Lite offtopic, men tror ni att Final Fantasy VII remastern kan komma till xbox så småningom? Xbox har ju sin beskärda del exklusiva spel liksom PS, men har hittills fått intrycket av att just detta kan vara tillfälligt. Vore särskilt kul att få spela den kommande uppföljaren eventuellt! Om denna uppföljare nu kommer till ps (vilket det säkert gör) tar det dock nog ännu längre tid innan samma spel kommer till xbox.

Aldrig ägt en xbox eller prenumererat på deras gamepass. Enbart Playstation och PC här, MEN, jag önskar innerligt att det här med exklusives slutar upp, och kapplöpningen sinsemellan (trots att det i vissa fall gynnar konsumenten). Jag håller tummarna att du får spela det fantastiska spelet utan att behöva köpa en ytterligare konsoll.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Final fantasy VII har väl släppts hur många gånger som helst känns det som börjar bli lite trött på det även om det är ett bra spel.

Kände precis samma sak. Och man får det alltid för typ en hundring, vilket på sikt gör att jag skaffat det till 4 olika plattformar och påbörjat massa olika strö-sparningar. Precis som med Stardew Valley och Minecraft.
Livet är banne mig tufft!


signatur

Spel under utveckling:
https://missingmildred.com/

Medlem

Finns det någon här som kan hjälpa farbror (31 åring passivt aktiv spelare, läser för tillfället mest nyheter och avnjuter tvspel genom andras spelande) vad som menas med att psnow-släppet är en glädje för pcspelare och mobilinnehavare… say what now?
Pc spelare förstår jag. Öppna psnow i webbläsaren och voilà magnifik, där är den magiska teknologin framme och trollar. Men mobil?
Kan jag spela ps4 spel med mitt aktiva ps+konto på telefonen???
Tacksam å det grövsta om någon vill förbarma sig över min okunskap.

1
Skriv svar