Stardew Valley kan vara färdiguppdaterat, utvecklaren fokuserar på sitt nya spel

Robot
Stardew Valley kan vara färdiguppdaterat, utvecklaren fokuserar på sitt nya spel

Som liknar Stardew Valley men inte handlar om jordbruk.

#Concernedape, #Stardew-valley


Det spelar ingen roll vad nästa spel handlar om, jag köper det direkt. Stardew valley är förövrigt en 5/5 för er som inte testat.

Medlem

Kan nån förklara för mig hur man tävlar i Stardew?

Inaktiv

Utannonnserade han inte något spel man skulle gå i trollkarlsskola i pixelgrafik förut?

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Kan nån förklara för mig hur man tävlar i Stardew?

On September 4, four teams competed for a prize pool of over $40,000. Each was given a beach farm on a co-op map and three hours to complete as many challenges as they could from a list of over 100. The challenges were designed by streamer Unsurpassable Z, who commentated the Stardew Valley Cup alongside Stardew creator Eric Barone. (Barone also donated the prize money.) Those challenges ranged from easy stuff like giving Pam a pale ale for five points, to more difficult tasks like getting to level 100 in the Skull Cavern for 25 points. 

Skrivet av anon_176162:

Utannonnserade han inte något spel man skulle gå i trollkarlsskola i pixelgrafik förut?

https://www.witchbrook.com/
Nej. Chucklefish som gav ut Stardew valley ska göra ett sådant spel, men inte med den oroade apan.

Medlem

en extrem nybörjare på dessa spel. skaffade forager för typ 2 månader sen. är detta något man bör köpa eller vänta på att det dyker upp på gamepass om ett tag? fått ovanligt mycket nöje av forager.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

en extrem nybörjare på dessa spel. skaffade forager för typ 2 månader sen. är detta något man bör köpa eller vänta på att det dyker upp på gamepass om ett tag? fått ovanligt mycket nöje av forager.

Köp, det har aldrig kostat särskilt mycket!

Inaktiv
Skrivet av johanAndersson:

https://www.witchbrook.com/
Nej. Chucklefish som gav ut Stardew valley ska göra ett sådant spel, men inte med den oroade apan.

Ok. Då hade jag blandat ihop dom litegrann

Medlem

Jozo, köpt. ser verkligen fram emot det

Medlem

Bland de bästa spel jag någonsin lirat. Ligger på cirka 50 öre per speltimme än sålänge. Värt!

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Jozo, köpt. ser verkligen fram emot det

Härligt! Hoppas att du får lika många underbara timmar med det som jag och många andra!

ZF
Medlem

Trodde först att "Eastward" var spelet. Men det var bara samma utgivare.

Det och att jag först tyckte "Eastward" lät lite anagramt för "Stardew" då. ;D

1
Skriv svar