Kör Koenigsegg och el-Porsche i Forza Horizon 5

Robot
Kör Koenigsegg och el-Porsche i Forza Horizon 5

De första 426 bilarna presenterade.

#forza-horizon-5


Gnällkuk

Inga SAAB eller Volvo?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Inga SAAB eller Volvo?

Spelet du tänker på heter "Flatout"

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Inga SAAB eller Volvo?

Nope. Tänkte skriva "Inga svenska bilar" men insåg att Ängelholm ju ligger i Sverige sen 350 år eller så. Fast fler bilar tillkommer ju. Saab får vi kanske klara oss utan pga död, men Volvo kan det ju bli.


signatur
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Spelet du tänker på heter "Flatout"

Saab och volvo har funnits i tidigare forza spel. Och de senaste jag kört horizon 3 och 4 så finns bland annat volvo amazon, 240 och 850 med. Det enda jag vet har saab är Forza motorsport 3 där fanns 9-3 av båda generationer med. Men har inte kört alla spel i forza serierna så är möjligt det finns saab i flera.

Medlem

Ängelholm <3

Medlem

Köra till drive-in med sin El Porsche och köpa en El Maco och sedan tanka på Texaco med en adapter från Del Taco.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Skrivet av Hipshot:

Köra till drive-in med sin El Porsche och köpa en El Maco och sedan tanka på Texaco med en adapter från Del Taco.

Hipshot K. Öijer!


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Fatmajk:

Spelet du tänker på heter "Flatout"

...va?

Skrivet av Tomas Helenius:

Nope. Tänkte skriva "Inga svenska bilar" men insåg att Ängelholm ju ligger i Sverige sen 350 år eller så. Fast fler bilar tillkommer ju. Saab får vi kanske klara oss utan pga död, men Volvo kan det ju bli.

Borde dyka upp Volvo så småning om tänker jag, SAAB däremot ser man tyvärr väldigt sällan.

Skrivet av Hipshot:

Köra till drive-in med sin El Porsche och köpa en El Maco och sedan tanka på Texaco med en adapter från Del Taco.

Tänkte på det där tidigare i år. Vi (eller åtminstone alla jag känner och har pratat med) uttalar ju det som del taco, men det slog mig att det kanske egentligen borde uttalas Delta C-O?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

För lite bilar från 80-talet!

Vill Ha:

Ferrari 400 / 412
Lotus Esprit Turbo HC
Maserati Quattroporte III
Opel Manta B2 i gatuversion, inte rally.
Volvo 740 / 760
Aston Martin Lagonda Series 2 / 3

Mera vackra kantiga bilar till folket!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Tänkte på det där tidigare i år. Vi (eller åtminstone alla jag känner och har pratat med) uttalar ju det som del taco, men det slog mig att det kanske egentligen borde uttalas Delta C-O?

Du, alltså, hela mitt liv har jag sagt del taco, som någon sorts jävla kulinarisk upplevelse. Sedan kom jag med på i våras, vet inte varför men det bara slog mig, att det heter nog just, Delta CO hahahaha.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

KoP
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Inga SAAB eller Volvo?

Listan är inte komplett ännu så jag kan mycket väl tänka mig att Volvo kommer smyga sig in (Volvo var ju med i förra Forza Horizon spelet).

Saab tror jag aldrig har varit med i ett Forza Horizon spel, dock så fanns Saab representerat i Forza Motorsport.

Gnällkuk
Skrivet av Hipshot:

Du, alltså, hela mitt liv har jag sagt del taco, som någon sorts jävla kulinarisk upplevelse. Sedan kom jag med på i våras, vet inte varför men det bara slog mig, att det heter nog just, Delta CO hahahaha.

Haha, humor! Ja, vi vet ju att även om det är det mer logiska delta co så kommer man ju för evigt kalla dem del taco


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Hipshot:

Du, alltså, hela mitt liv har jag sagt del taco, som någon sorts jävla kulinarisk upplevelse. Sedan kom jag med på i våras, vet inte varför men det bara slog mig, att det heter nog just, Delta CO hahahaha.

Skrivet av trickeh2k:

Haha, humor! Ja, vi vet ju att även om det är det mer logiska delta co så kommer man ju för evigt kalla dem del taco

Tänkte bara kasta in denna.

Medlem

Lite tråkigt utbud... 3 och 4 känns som mer varierat.
Gamla abarths osv.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Saab och volvo har funnits i tidigare forza spel. Och de senaste jag kört horizon 3 och 4 så finns bland annat volvo amazon, 240 och 850 med. Det enda jag vet har saab är Forza motorsport 3 där fanns 9-3 av båda generationer med. Men har inte kört alla spel i forza serierna så är möjligt det finns saab i flera.

Skrivet av trickeh2k:

Ingen som fattade min ironi? Det är ju Saab och Volvo bilar man helst vill köra o crasha!

Medlem

Dem lär väl sikta på runt samma antal eller fler än Horizon 4 vilket hade 640 bilar plus ca 110 dlc så denna listan lär expanderas med en hel till.

Längtar till November.. trots mörker och trist jävla väder.

Medlem

Ingen SAAB, Volvo eller Polestar
Att SAAB inte finns längre är väl ingen stopper? Austin Haley t.ex.? Finns väl inte heller längre.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Dem lär väl sikta på runt samma antal eller fler än Horizon 4 vilket hade 640 bilar plus ca 110 dlc så denna listan lär expanderas med en hel till.

Längtar till November.. trots mörker och trist jävla väder.

Tydligen fler bilar vid lansering än någonsin. Så det kan nog bli fler bilar till slut än till FH4 sammanlagt, vilket är sjukt många. Har över 600 st i mitt garage.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

För lite bilar från 80-talet!

Vill Ha:

Ferrari 400 / 412
Lotus Esprit Turbo HC
Maserati Quattroporte III
Opel Manta B2 i gatuversion, inte rally.
Volvo 740 / 760
Aston Martin Lagonda Series 2 / 3

Mera vackra kantiga bilar till folket!

Å Inga Lancia heller, hoppas det tillkommer! Men kul med TVR!

Medlem

Är personligen inte sugen på att köra el bilar i spelet. Jag vill höra de feta motorljuden när jag är ute på gatan o tämjer hästkrafter.

Skulle dock vilja testa en el bil in real life.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nope. Tänkte skriva "Inga svenska bilar" men insåg att Ängelholm ju ligger i Sverige sen 350 år eller så. Fast fler bilar tillkommer ju. Saab får vi kanske klara oss utan pga död, men Volvo kan det ju bli.

aaaah nä nu är du fel ute Ängelholm fira ju 500års jubbe för några år sen så vi e faktiskt 500+ här nere

Redaktör
Skrivet av delli:

aaaah nä nu är du fel ute Ängelholm fira ju 500års jubbe för några år sen så vi e faktiskt 500+ här nere

Jag tänkte när Skåne blev svenskt.


signatur
Medlem

Saab Sonett som DLC. Hade kunnat betala en femhundring bara för det.

Medlem

Hade ju varit ett riktigt skit spel om en av världens snabbaste bilar inte var med

Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag tänkte när Skåne blev svenskt.

"Svenskt".


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Så länge Koenigsegg är med så är jag nöjd.
Svenska stoltheten inom bilar. Inom hela världen med iofs.

Medlem

Vill Ju sladda Volvo i Mexico............

Medlem
Skrivet av Cripp3r:

Vill Ju sladda Volvo i Mexico............

Lr hur, RWD T5a.

Gött att dom fick med Toyota/Lexus, känns som ett måste i ett sånt här spel, tråkigt dock att inte jzx fanns på listan.
Tycker det är lite roligt på sätt och vis att dom inte ville vara med i FH4.

Medlem

Vilken tur det finns elbilar med också vi inte förorenar den digitala miljön.

12
Skriv svar