Sista trailern innan Death Standing Director's Cut-releasen är här, klippt av Kojima himself

Robot
Sista trailern innan Death Standing Director's Cut-releasen är här, klippt av Kojima himself
Medlem

Lite spoiler-varning på trailern om man inte spelat death Stranding än


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Citat:

[...] klippt av Kojima himself

Trailern är bara 4:44 lång, inte en halvtimme, så jag tror inte på alls på det uttalandet.

Medlem

Ni som klarat av spelet får man känslan "jävlar vilket bra spel" när sluttexten rullar?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ni som klarat av spelet får man känslan "jävlar vilket bra spel" när sluttexten rullar?

Ja absolut 👍

Tillägger att gillar man lite annorlunda spel och inte förväntar sig en klassiskt 3e person skjuta/äventyr så 🙂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ni som klarat av spelet får man känslan "jävlar vilket bra spel" när sluttexten rullar?

Mer, fasiken va bra de kunde varit. Som jag sa till min lillebror så är efter credit scenen bästa delen i spelet.
Däremot så är de ett kul spel och speciellt skurkarna är intressanta, utom en av de stora. Vanliga karaktärerna är dock inte så speciella och blir lite sömning interaktioner med undantag för två.
Tror tvåan kan bli riktigt bra, men kändes lite som han stressa ut de här projektet, men tror Directors Cut kan fixa mycket av de mer sömniga i spelet. Och igen jag älskar Kojima spel så är ju ett bra spel, men jag föredrar alla MGS spel till denna.
(Ja var lite dålig beskrivning, men en del saker i storyn kunde byggts upp bättre och flera huvudkaraktärer och goda karaktärer tjänades outvecklade. Variationen is spelet kunde vart bättre med i originalet)

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ni som klarat av spelet får man känslan "jävlar vilket bra spel" när sluttexten rullar?

För mig var det verkligen den känslan. Jag tyckte till en början att det var rätt segt och kände som andra " va fan är det bara det här man ska göra. Gå omkring och trilla omkull hela tiden." Men ju längre in man kom, ju mer man lärde sig om världen och ju mer man låste upp så blev det bara roligare och roligare. För mig är det helt klart ett 5/5 spel.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ni som klarat av spelet får man känslan "jävlar vilket bra spel" när sluttexten rullar?

Jag ville inte att spelet skulle vara slut, jag ville ha mer!

Medlem

Jag kände ”jävlar vilket bra spel” ifrån att man tagit båten över till stora världen. Gång på gång släpptes revolutionerande grejer, och man hittade roliga saker och easter eggs.

Så mitt vanliga tips är låta bli att fastna i en massa sidoquest före båten. Låt framförallt bli att luras utav det någon säger i stil med: ”det kanske inte går att komma tillbaka, så se till att du ät färdig här först”. Det uttalandet fick mig att stanna i 15-20 timmar på startplatsen, med en endaste MC - som jag var livrädd att förlora.

Spelet är mycket roligare på andra sidan båtresan!
Go for it! Du kan visst komma tillbaka sen!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Okej blev en pre-order på webbis

Medlem

Vi som äger ps4 versionen, var hittar man knappen för att uppgradera till ps5? Slopades den eller?

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Vi som äger ps4 versionen, var hittar man knappen för att uppgradera till ps5? Slopades den eller?

Jag är inte 100% säker men dom spel som jag har uppgraderat har jag laddat ner en ny version från PS Store på PS5an. Är du inloggad med kontot som köpte spelet borde du kunna uppdatera gratis på dom spel som tillåter det. Kolla bara att det är en PS5 logga på spelet du laddar ner och inte PS4.
Jag har laddat ner Wreckfest, Control och några till på det sättet.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Vi som äger ps4 versionen, var hittar man knappen för att uppgradera till ps5? Slopades den eller?

Tror uppgraderingen kommer kosta en liten slant, då det är nytt content och så utöver anpassningen till PS5. Den kommer nog ligga som ett tillägg i PS-store. Men är inte säker, vi får se den 24e!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Molotov:

Lite spoiler-varning på trailern om man inte spelat death Stranding än

Mega spoil indeed. Blev inte alls sugen på detta nu, kändes som jag fick reda på 75% av storyn.

Gen
Medlem

60fps på PS5?

Medlem

Trailersen till det här spelet (även originalet) är tyvärr galet mycket bättre än spelet i sig.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Mega spoil indeed. Blev inte alls sugen på detta nu, kändes som jag fick reda på 75% av storyn.

Tycker du? Jag har redan klarat spelet men tycker inte man fick reda på mkt i denna trailer merän att man fick se alla huvudkaraktärer.
Spelet är något för långt men överlag ett väldigt bra spel.

1
Skriv svar