Realistiska shootern Hell Let Loose kommer till PS5 och Xbox Series

Robot
Realistiska shootern Hell Let Loose kommer till PS5 och Xbox Series

Matcher med upp till 100 spelare på skitiga, oförlåtande WW2-slagfält.

#hell-let-loose, #playstation, #release, #xbox


Medlem

Rekommenderar alla detta ww2 spel, det bästa realistiska ww2 spelet ute på marknaden, precis lagom realism, ge det bara lite tid, räkna med en vecka med att bara DÖ. Spelet har en fantastiskt Fransk inlevelse.

Frilansare
Skrivet av nils45:

Rekommenderar alla detta ww2 spel, det bästa realistiska ww2 spelet ute på marknaden, precis lagom realism, ge det bara lite tid, räkna med en vecka med att bara DÖ. Spelet har en fantastiskt Fransk inlevelse.

Härligt! Men vad är en Fransk inlevelse?

Medlem
Skrivet av nils45:

Rekommenderar alla detta ww2 spel, det bästa realistiska ww2 spelet ute på marknaden, precis lagom realism, ge det bara lite tid, räkna med en vecka med att bara DÖ. Spelet har en fantastiskt Fransk inlevelse.

Ska försöka ge det en vecka när jag kan skaffa det på Xbox.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Härligt! Men vad är en Fransk inlevelse?

Efter några dagars spelande i Hell Let Loose så började jag bryta på franska, baka baguetter inför varje krig och mitt nya favoritplagg har blivit den randiga tröjan.

Frugan hotar nu att lämna mig, hon har inte förstått den franska inlevelsen i spelet

Medlem
Skrivet av nils45:

Rekommenderar alla detta ww2 spel, det bästa realistiska ww2 spelet ute på marknaden, precis lagom realism, ge det bara lite tid, räkna med en vecka med att bara DÖ. Spelet har en fantastiskt Fransk inlevelse.

Att dö i en hel vecka låter inte kul alls om jag skall vara ärlig 😅


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Inaktiv
Medlem

Spelet är kul när det väl är koordinerade lag, men dessvärre är spelarbasen, iaf på pc, inte ens i närheten av typ squad eller post scriptum.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Spelet är kul när det väl är koordinerade lag, men dessvärre är spelarbasen, iaf på pc, inte ens i närheten av typ squad eller post scriptum.

Skulle säga att det beror på skillnaden hur spelen utspelar sig och inte spelarbasen, då kommunikation inte behövs lika mycket i HLL, och att spelet är lite snällare, Squad och Scriptum har sina för och nackdelar med sin storlek och komplexitet, ibland kan man gå i 30 minuter utan att det har hänt något, eller ett lag som inte gör någonting bana efter bana.

Medlem

Finns det ett spelläge där folk bara har gevär? Så tröttsamt med alla ww2 spel där alla springer runt med en kpist.

Medlem
Skrivet av nils45:

Skulle säga att det beror på skillnaden hur spelen utspelar sig och inte spelarbasen, då kommunikation inte behövs lika mycket i HLL, och att spelet är lite snällare, Squad och Scriptum har sina för och nackdelar med sin storlek och komplexitet, ibland kan man gå i 30 minuter utan att det har hänt något, eller ett lag som inte gör någonting bana efter bana.

Antalet servrar som är english only kan räknas på en hand oftast sen ska allt klaffa mellan teams på dom få som finns, därför säger jag att det är communityt.
Finns mängder med russian, german, french only, så dom har säkert roligare.

Medan det är mycket större utbud i squad och post scriptum i den frågan.
Tycker inte det är speciellt stor skillnad i själva gameloopen.

Med det sagt så har jag haft flera riktigt roliga games i HLL, när allt klaffar. Men jag tycker det händer mycket mer sällan än i dom andra liknande spelen.

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Finns det ett spelläge där folk bara har gevär? Så tröttsamt med alla ww2 spel där alla springer runt med en kpist.

Spelet har klass system i squads som är begränsat. Dvs, typ en kille i varje squad kan ha en smg.

1
Skriv svar