Spider-Man 2 avtäckt!

Robot
Spider-Man 2 avtäckt!
Medlem

Kändes lite påskyndat att inkludera det då det släpps 2023 Men jag älskade första spelet, så jag klagar inte egentligen.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Underbart, ettan var grymt skoj (även första spelet till Playstation jag tog Platinum i). Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan det släpps (tidigt 2023 kanske)


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Missade visningen, Spiderman 2 ? Är det inte spiderman 3? Va inte Miles morales eller va det hette spiderman2?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Missade visningen, Spiderman 2 ? Är det inte spiderman 3? Va inte Miles morales eller va det hette spiderman2?

Miles räknas nog mer som en spinoff.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Gaara:

Missade visningen, Spiderman 2 ? Är det inte spiderman 3? Va inte Miles morales eller va det hette spiderman2?

Skrivet av matt76:

Miles räknas nog mer som en spinoff.

En gammal god "standalone expansion", som det hette förr.

Medlem

Ser även fram emot att se mer ifrån wolverine spelet dom jobbar på å 😁

Medlem

Både Venom och han ni vet(stor hint i slutet av ettan)blir ju väldigt bra i Spindelmannen 2! Hoppas faktiskt på att man kommer att kunna spela som Venom i spelet eller i någon expansion iaf.

Skribent

Var det Kraven som pratade i början?


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Jag är inte direkt något stort fan av Marvel direkt, men med tanke på att Miles Morales fick Ray-tracing, och detta släpps 2023 så tror jag detta kan blir MYCKET intressant. Grym grafik och roligt gameplay ser det ut att bli.

Bör man spela igenom Spiderman 1 på PS5an redan nu? Rekommenderar ni det? Är det värt det?

Medlem

Vågar man hoppas på co-op? Både Peter och Miles är ju med och verkar slåss tillsammans.

Skrivet av Mike Stranéus:

Var det Kraven som pratade i början?

Fick den känsla jag med, hoppas det är Kraven!


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Redaktör
Skrivet av Löfbergs lila:

Går det inte spoilermarkera text? Annars googla postcredits på förra spelen för plot points!

Jodå!
[spoiler]Dold text[/spoiler]

Det ger...

Dold text


signatur
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Jag är inte direkt något stort fan av Marvel direkt, men med tanke på att Miles Morales fick Ray-tracing, och detta släpps 2023 så tror jag detta kan blir MYCKET intressant. Grym grafik och roligt gameplay ser det ut att bli.

Bör man spela igenom Spiderman 1 på PS5an redan nu? Rekommenderar ni det? Är det värt det?

Jag rekommenderar helt klart att lira Spiderman 1, var mitt favoritspel på ps4-generationen.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Jag är inte direkt något stort fan av Marvel direkt, men med tanke på att Miles Morales fick Ray-tracing, och detta släpps 2023 så tror jag detta kan blir MYCKET intressant. Grym grafik och roligt gameplay ser det ut att bli.

Bör man spela igenom Spiderman 1 på PS5an redan nu? Rekommenderar ni det? Är det värt det?

Definitivt! Både Spider-Man och Miles Morales är riktigt bra. De finns även på PS Plus, så du behöver inte köpa.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar