Super Mario Kart på Virtual Console

Robot
Medlem
Super Mario Kart på Virtual Console

Donkey Kong piskar Yoshi vilken dag som helst!

Medlem
Skrivet av SuNK1LLeR:

Donkey Kong piskar Yoshi vilken dag som helst!

Vad bra, ska vi säga fredag då?

Medlem

Koopa efterföljt av Toad..

Medlem
Skrivet av Ziern:
Skrivet av SuNK1LLeR:

Donkey Kong piskar Yoshi vilken dag som helst!

Vad bra, ska vi säga fredag då?

Bowser använder Donkey kong och bonkar skiten ur yoshi! BRING IT ON!

Inaktiv

Yoshi ftw!
Men eftersom detta är ett SNES-lir så krävs väl Classic Controller vill jag minnas? Hatar att man måste köpa tillägsgrejer för att kunna nöta alla VC-spel =/ Får nog hålla mig till mario kart wii fram tills man införskaffat classic plastbiten.

Medlem
Skrivet av Slaizt:

Yoshi ftw!
Men eftersom detta är ett SNES-lir så krävs väl Classic Controller vill jag minnas? Hatar att man måste köpa tillägsgrejer för att kunna nöta alla VC-spel =/ Får nog hålla mig till mario kart wii fram tills man införskaffat classic plastbiten.

Om du inte har en GameCube kontroll? De flesta går att spela med den också. Kolla upp kompatibla kontroller på köp-sidan för specifika spelet.

Medlem

om det nu bara kommer riktig mp på detta ;/

Medlem

Mycket okunnighet här ser jag.
I Super Mario Kart är det Donkey Kong Jr. och inte Donkey Kong som kör.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nice! Har iofs det på SNES:et också


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Slaizt:

Yoshi ftw!
Men eftersom detta är ett SNES-lir så krävs väl Classic Controller vill jag minnas? Hatar att man måste köpa tillägsgrejer för att kunna nöta alla VC-spel =/ Får nog hålla mig till mario kart wii fram tills man införskaffat classic plastbiten.

Jag köpte en Classic-controller direkt tillsammans med Wii. Men det beror på att jag gillar retro
Nintendo vet hur man tjänar pengar. Konsollen är billig, men fan efter att du köpt till ett par nunchucks och skit så är det inte så billigt längre ^^


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kommer ihåg när jag och polaren satt och nötte tider med donkey kong jr på ghost valley 1!

Överlägset bäst i serien pga av att man faktiskt kan vinna om man är duktig och köra. Själv kör jag alla VC-spel i NTSC och 60hz, det är så stor skillnad i flyt mot PAL.


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem

Så grymt mycket man har nött detta lir! Toad ftw!

Medlem

Jag gjorde en poster för ett tag sedan, visste att den skulle komma till användning: http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2010/077/0/0/The_Super_Mari...


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

VAJERT FARBROR NILSSON!! =D


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

1
Skriv svar