Calles nya giv

Skägg.
10 Chambers
Calles nya giv

Först och främst, det är alltid skumt att skriva om sig själv i tredjeperson men en rubrik är en rubrik.

Jag avslöjade det på dagens Fragzone-Fredag men eftersom inte kollar (gör det!) så tar jag det här också: från och med tisdag kommer jag arbeta på 10 Chambers, en studio grundad av bland annat Payday-folk och som 2019 släppte coop-spelet GTFO i early access. Det är ett sjukt utmanande spel som verkligen kräver en sammansvetsad grupp spelare.

Min roll kommer att vara community manager med ansvar för spelarna över hela världen, där en Discord med 200 000 medlemmar är en av mötesplatserna, tillsammans med Steam, Twitter och dylikt. Jag ser fram emot att ta allt jag lärt mig från åren på FZ och detta fantastiska community och använda det i ett nytt sammanhang,

Hojta om ni har några frågor!

(ja, det kommer säkert bli läge att dela ut nycklar, men chilla lite )


signatur
Medlem

Vad roligt! Grattis till nya jobbet!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Kul Calle, då kanske man kan ta och lära sig Discord bra; för jag tycker det är virrigt det där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var ju inget dåligt kliv upp på karriärstegen (no h8 FZ!) så får önska dig lycka till!

Medlem

Grattis Calle, det kommer inte alltid vara lätt att handskas med arga gamers men det känns som att du har det rätta tålamodet och humorn för att kunna göra ett bra jobb. Lycka till!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Qrush:

Grattis Calle, det kommer inte alltid vara lätt att handskas med arga gamers men det känns som att du har det rätta tålamodet och humorn för att kunna göra ett bra jobb. Lycka till!

Jag inbillar mig att det är minna starkaste vapen i sammanhanget. Tack!


signatur
Medlem

All lycka på färden!

Ingen vila emellan jobben här. Direkt på dagen efter.

Medlem

Jättekul och jag är glad för din skull Calle...

...Men jag är fortfarande bitter! DX


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jättekul och jag är glad för din skull Calle...

...Men jag är fortfarande bitter! DX

... och jävlar om du inte gör gästspel på fräcka fredag, fulkultur och i kommentarsfälten 😉

Medlem

Lycka till! Vi kommer sakna ditt skägg i framtida streams.

Medlem

Återigen, stort grattis till ditt nya jobb!

2021 kommer alltid att förknippas med Calle Johansson-Sundelius, denna svenska spelundrets Sokrates, en sorti från en imponerande prestation som bara historiskt kan jämföras med samma gestalts magnifika ansiktsbehåring.
Jag önskar dig Calle en magnifik framtid!
Jag ser dig inom mig med nyrakad kind, skarp blick och fuktiga läppar tåga in med höga knän in i en tillvaro där du kommer att briljera i ditt nya landskap, med din nya skock, med din nya kaffemugg.

(Shit vad bra rödpang ikväll!)

Du har stora skor att fylla, men all heder för de här åren. Grattis till din nya tjänst och grattis 10Chambers för en kanon rekrytering

Lycka till!🥳

Medlem
Skrivet av ChalleT:

... och jävlar om du inte gör gästspel på fräcka fredag, fulkultur och i kommentarsfälten 😉

Om alla hytter hotfult med näven i luften mot Calle har jag hört att han kommer infinna sig.

Medlem

Coolt! Hälsa Svante när du ser honom.
Jag var en av de första som fick testa GTFO. Coolt spel.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Om alla hytter hotfult med näven i luften mot Calle har jag hört att han kommer infinna sig.

Lite som en regndans eller som svarta madam? 😁

Medlem

Lycka till med jobbet Calle! Kul att få jobba med ett bra spel också, GTFO känns jävligt speciellt och ger mig känslan av hur ett riktigt bra Aliens-Coop borde vara. Ska bli spännande att se vad mer utvecklarna hittar på i framtiden också.

Lycka till med nya jobbet


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Skägg.
10 Chambers

Tack alla! Imorgon blir det skarpt läge. Lite nervös


signatur
Medlem

Det fixar du! Du har ju hållt ordning på FZs community sedan 56k modemets stortid!

Bästa lyckönskningar!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Backloggens befriare

Lycka till Calle! (är någon elak kan du ju alltid fråga dem om de fått en pizza gjord efter sig;)


signatur

Ad hoc addendum

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Lycka till Calle! Det kommer ju gå fint


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Moderator | Testpilot

Du kommer vara så saknad Calle! Ha det så fint på nya jobbet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har någon ny chefredaktör utsetts då om han nu slutar imorgon? Eller ja, tekniskt sett senare idag då.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gertzy:

Har någon ny chefredaktör utsetts då om han nu slutar imorgon? Eller ja, tekniskt sett senare idag då.

I skrivande stund är det inte helt färdigt ännu


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Lycka till! Har spanat in GTFO sedan tidigare, verkar vara ett riktigt hardcore co-op som lyckats väl med. Helt klart ett spel jag vill testa.

Medlem

Det kommer kännas lite tomt på sidan ett tag innan man vänjer sig vid att inte se Calle i kommentarerna eller på fredagarna.
Lycka till Calle!

Och om du ångrar dig vet du var vi finns


signatur

PSN: MrOakenborn

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tack alla! Imorgon blir det skarpt läge. Lite nervös

Den där pirriga nervositeten när man kliver in i något nytt är ju så härlig.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Tråddemonen
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Först och främst, det är alltid skumt att skriva om sig själv i tredjeperson men en rubrik är en rubrik.

Jag avslöjade det på dagens Fragzone-Fredag men eftersom inte kollar (gör det!) så tar jag det här också: från och med tisdag kommer jag arbeta på 10 Chambers, en studio grundad av bland annat Payday-folk och som 2019 släppte coop-spelet GTFO i early access. Det är ett sjukt utmanande spel som verkligen kräver en sammansvetsad grupp spelare.

Min roll kommer att vara community manager med ansvar för spelarna över hela världen, där en Discord med 200 000 medlemmar är en av mötesplatserna, tillsammans med Steam, Twitter och dylikt. Jag ser fram emot att ta allt jag lärt mig från åren på FZ och detta fantastiska community och använda det i ett nytt sammanhang,

Hojta om ni har några frågor!

https://www.youtube.com/watch?v=5eKhkKwQTck

(ja, det kommer säkert bli läge att dela ut nycklar, men chilla lite )

Missade helt att du skulle sluta när jag har varit frånvarande. Trist med tanke på att det var du som motiverade mig till att göra megatrådarna. Tack för din tid Calle och lycka till på det nya stället. <3

Medlem

Kan intyga att Calle verkligen har svart bälte i digital personkemi då han lyckats hålla en bra balans mellan privatliv och att vara professionell. Med det sagt är jag övertygad om att detta nya jobb säkert kommer passa dig bra Calle

Avseende GTFO har jag hållit ett öga på det av och till, men får se nu om man har en chans att norpa en nyckel också!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Originalinlägg

Grattis Calle till nya jobbet! Jag tittade ganska mycket på Webhallens "Streamhjälpen" i vintras, och fastnade just för när de spelade GTFO tillsammans med Simon och Viktor från 10 Chambers. Maken till mer ödmjuka utvecklare får man leta efter. Du verkar komma till ett reko företag!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Grattis och lycka till Calle

12
Skriv svar