Vad hittar man på när man inte har råd med alla grymma spel

Inaktiv
Vad hittar man på när man inte har råd med alla grymma spel

Är ett stort Playstation fan men vi påverkas alla av ekonomin, själv måste jag tyvärr dra ner på spelandet och hitta annan billigare underhållning. Fler som känner igen sig? Antagligen. Men ville bara dela med mig av en idiotisk aktivitet som jag och några polare ägnade oss åt i brist på spel;)

http://www.ubetoo.com/TopVideos.taf?_VideoId=9783

Medlem

haha fyfan vilken small
vad stoppade ni i den?

Medlem

köper spelen begagnade eller via tradera/ebay? varför går inte ni polare ihop och delar kostnade på ett spel och byts om?

Medlem

Dra till ett internetcafé och lira för typ 10 kr/tim?!

För kostnaden av en speldator (som visserligen "alla" på detta forum redan har) eller konsol samt kostnaden för spel till dessa så har man ordentligt med timmar att lira loss på hos ett internetcafé.

Är en sak att lira själv hemma en helt annat sak att dra ihop ett gammalt gäng och lira Left 4 Dead, Starcraft, Quake Live osv. ihop


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

ah fan It-caf'er kan va asroligt

Medlem

Kameramannen måste ha ballz of steel... Hade inte känt mig säker på det där avståndet. Saker flyger ju genom luften och har en tendens att sätta sig i olika kroppsdelar

Jag spelar i.a.f. gamla spel när jag inte har råd.
Intenet(spel)caféer lät ju annars som en toppenidé. Relativt billigt brukar det vara. Man behöver heller inte bry sig om det mesta som installation, felsökning, hårdavarukrav etc.

Medlem

Hm, när jag var mindre så smällde vi brevlådor men WC-stolar testade vi oss aldrig på att smälla. Kreativt måste jag säga.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

ladda ner spelen ifrån sidan vars namn man icke får tala


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Medlem

Snygg video :). Spela runescape vetja haha :D.
Annars finns det ju andra gratis spel och mycket mer skoj på internet.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Aktivera er politiskt. Plugga. Hjälp till som frivillig på akuten, hjälp till på ålderdomshem. Finns massa nyttiga saker man kan göra när man inte sitter vid datorn.

Medlem

finns inga internet cafen där man kan spela för 10kr/timmen lol...

Jag vet, låna spel av en kompis, eller hyr vettja!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen, inte!?

Undra vad jag och några gamla polare gjort några timmar varje helg senaste månaden... kan svära på att jag har minne av ett internetcafé där vi lirat för omkring (under) 10 kr/tim.

www.gameheaven.nu - deras prislista är:
10 kr/tim
100 kr = 12 timmar (omkring 8 kr/tim)
500 kr = 70 timmar (omkring 7 kr/tim)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

sjukt billit, har bara vart på ett par cafeér men de kostade fan inga 10/kr timmen, det var dyrt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar