Gameplay från The Secret World

Robot
Medlem
Gameplay från The Secret World

Usch vad ointressant det ser ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

gjorde mig inte klokare....

Medlem

Hellgate: London var första tanken...


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem
Medlem
Medlem

För lite gameplay för att man skulle få ut så mycket av klippet, men jag välkomnar all ny info om spelet.

Skrivet av totte08:

Hellgate: London var första tanken...

Haha, samma här.

Medlem

Nja... Jag vet inte du, Ragnar. Kan du bara inte ge mig ett nytt TLJ/Dreamfall?

Inaktiv

nä ser inte lockande ut dock tyckte jag att deras 3D filmer var rätt coola


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

Hahaha, ännu ett till MMORPG som följer standardreglerna? Bara att de bytt ut björnarna och vargarna mot flygande ufon, och att det utspelar sig i "nutid"-

Är inte detta en addon till Sims 2?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Yay, ett funcom spel"

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Hahaha, ännu ett till MMORPG som följer standardreglerna? Bara att de bytt ut björnarna och vargarna mot flygande ufon, och att det utspelar sig i "nutid"-

Lite tidigt att dömma det, du vet ju ingenting om spelet.

Medlem

Det såg förskräckligt ut. Varför släpper de en sån här film? Det har ju varit en ganska cool "hype" tidigare.

Medlem

Bara jag som tycker att det luktar lite The Mist ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Asså jag kan inte säga jag känner mig intresserad i spelet. Själva conceptet, storyn och allt det verkar top notch... men genomförandet av det verkar inte så..


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Skulle passa perfekt på min 360!

Medlem

Hmm...man får väl se! Videon lockade inte men man får hoppas att det är mer hjärta i spelet än sådär. Allt annat hitills har verkat lovande...

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Hahaha, ännu ett till MMORPG som följer standardreglerna? Bara att de bytt ut björnarna och vargarna mot flygande ufon, och att det utspelar sig i "nutid"-

?
Handlar ju snarare om HP Lovecraft-skräck, än UFO:n...


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Det var inte någon vidare genomtänkt teaser

Medlem

till synes helt ok monster, speciellt den svävande chuthuliska bläckfisken

Medlem

Ja det där såg ju totalt ointressant ut....

Medlem

Med tanke på de väldigt intressanta renderade filmerna de släppt tidigare så tror jag Funcoms visa sig sitt rätta jag i den här filmen. Med andra ord, stelt och trist.

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Hahaha, ännu ett till MMORPG som följer standardreglerna? Bara att de bytt ut björnarna och vargarna mot flygande ufon, och att det utspelar sig i "nutid"-

jag ser inget ufo.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Fortfarande samma hjärndöda peka-och-klicka-"gameplay"?

Gäääsp, inget köp förren stridssystemen är FPS eller åtminstone som i Mass Effect eller liknande...

1
Skriv svar